Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo is het maar net hoor! En ik heb dat idd ook sinds onze Rick er is, dat ik sneller bij de arts aan de bel trek als 't om hem gaat (voor mezelf nog steeds niet zo).

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Heidi gefeliciteerd met je zoontje Rajah! ] Hoop dat de operatie goed gegaan is en je eind deze week lkkr naar huis mag!

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Raar dat ze dat in het ziekenhuis niet weten. Warmtebultjes zijn,geloof ik, niet echt van die bultjes met een wit kopje erop. En dat heeft Nièl wel. En volgens mij is het dan echt van de hormonen. Ik zou willen dat ik Nièl zijn huidje nu op mijn been had, dan zou ik de hele dag knijpen ;).

xxx

4. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Wauw maar goed dat de lijst van veraatje niet zover weg is want anders zou ik het niet weten:

Penny gefeliciteerd met je zoon Guus!

5. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Echt, ik blijf aan het eten. Ik kan niet meer stoppen, al de hele week niet. Loop gewoon te zoeken naar alles wat eetbaar is. Komt ook door de BV denk ik. Nog iemand last van?

xxx

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Nee idd een zuster zei dat hoor, ik d8 ook klets maar haha, Genaro heeft idd bij sommige ook een wit kopje erop, maar ze drogen wel heel snel uit! Zou best kunnen van de melk nooit bij stil gestaan! Wennen ze daar op een gegeven moment wel aan? Arm kind anders heeft ie nu al puistjes

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    me 2! heb vooral veel behoefte aan brood en melk, niet in fruit dat is wel slecht, daar moet ik me nu echt toe dwingen. en zoals gewoonlijk zwanger bevallen of niet chocola :) !

8. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hihihi, dat zou wel heel snel zijn. Ik denk dat die hormonen op een gegeven moment uit je lichaam gaan en dus ook uit de melk. Tenminste, het is toch hormoon dat je nog in je hebt van de zwangerschap? Ik hoop het, anders ga ik stoppen met borstvoeding ;). Nee hoor, ik g a door tot ik erbij neer val :D.

xxx

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Penny en man: gefeliciteerd met Guus! dat is ineens snel gegaan...

Heidi en Ype gefeliciteerd met Rajah! mooie naam hoor. Succes met het herstel van de keizersnede. En Rajah: snel opknappen hoor dan kun je als mama naar huis mag lekker mee.

Athina: spannend!

spenen uitkoken: doe ik vlak voordat ik ze wil gebruiken. duurt ook maar ca. 3 minuten en dan weet je zeker dat het goed is.

boobytag: zo'n ding werkt bij mij echt niet. Ik heb een speldje aan mijn bh, maar dat vergeet ik gewoon te verwisselen....dus nu voel ik maar welke boob het volste is, tot nu toe werkt het en als ik dadelijk wat minder vergeetachtig ben werkt een veiligheidsspeld ook weer prima hoop ik.

Suzanne: rustig aan hoor! je hebt echt wel even nodig om te herstellen, zeker ook als je bloed verloren bent! Geniet maar van je kleine meis

mrietje prachtige foto's van je ventje. Vooral die op het kussen vind ik erg lief. en die puistjes: dat kan inderdaad van de BV zijn. Chris heeft er ook een paar.
    en hier kan ik ook flink eten ja!

Mis Sil: heb jij Genaro nog aan de borst gehad? In het ziekenhuis was het toch een keer gelukt? ben benieuwd...

pff wij zijn vandaag maar eens wat gaan opruimen in huis. er ligt nog veel te veel troep. En morgen en het weekend is Nick weer de hele dag thuis dus dan komt het er niet van.
    Chris doet het heerlijk hier. Hij laat nu wat langer tussen de voedingen en ligt af en toe heerlijk rond te kijken in de box of op ons. Wat een mooi mannetje is het toch. Vind het toch heel bijzonder dat dat uit ons is voortgekomen. Vandaag had ik nog wat last van kraamtranen. Nick was echt heel ondeugend aan het doen aan tafel, elke keer zijn schoenen op tafel, en Frank was hem stevig aan het toespreken. Nick lachte er alleen maar om. Het zag er wel komisch uit, waardoor ik de slappe lach kreeg, maar de tranen ineens ook gingen stromen. echt opvoedkundig was het dus niet, maar ja....

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ik probeer t nog steeds, gister zoog hij aan elke borst 10min, ik had alleen amper melk gister, maar doordat hij zoog is de productie gelukkig weer op gang gekomen, alleen nu wil hij niet meer aan de borst, moet zeggen dat ik t snachts niet probeer ben dan zelf zo moe! En hij pakt m gewoon even, zuigt 3x en laat m dan los en word heel driftig en gaat brullen. De helft van de tijd leg ik m niet goed aan want mijn borsten branden soms nog uren erna! Dat is allemaal wel heel jammer, ik kolf dus gewoon nog zijn voedingen en als ik een keer te weinig melk heb geef ik hem Friso voor spugende kindjes, die houd hij gelukkig binnen!

Gek he die kraamtranen! Ze komen wanneer je ze niet verw8. ben blij als die hormomen uit mijn lichaam zijn.

11. Zo, was ik ook weer ff..

Zijn bij vrienden op bezoek geweest. Kreeg te horen dat mn vriendin ook zwanger is :)
    Er zijn nu al 3 dinnetjes zwanger!
    Nog steeds erg last van steken in mn onderkantje en een druk naar onderen toe.. Zal morgen bij de Vlos wel weer ff vragen wat het is, want het is absoluut niet prettig...
    Miss is ie de uitgang aan het zoeken? :rolleyes:

Slaap lekker allemaal...

Liefs Wendie

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ladies PANIEK!

Ik heb totaal geen berichtjes meer gehad! Ik weet ook niet meer waar ik voor het laatst gebleven ben...
    WATSKEBEURT!
    Nog nieuws?! Lees bij Duikster het 1 en ander dus...

Penny...Gefeliciteerd met Guus!
    Heidi...Gefeliciteerd met Rajah!

Kan iemand me ff een update geven van de evt. overige bijzonderheden!
    Thanks Chica's!

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Mis Sil: dat is inderdaad niet goed als het zo brand aan je tepels... vergis je echter niet in wat een ukje er in 10 minuten uit kan krijgen. Chris drinkt momenteel 1 borst ca. 10-15 minuten en daar houdt hij het 3-4 uur op vol. Soms ook maar 2 uur, maar toch. Nu heb ik wel veel melk, te veel soms, dus dat kan ook echt verschillen.
    Ik drup soms gewoon na als Chris al uitgedronken en volledig verzadigd is.
    maar blijf het knap vinden dat kolven. Goed dat je nu voeding hebt die hij ernaast kan drinken.
    enne die hormonen: t kan nog tijden duren voordat die echt weg zijn. ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. De pest is alleen dat ik 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangerd ben, weer 9 maanden zwanger ben geweest en nu dus weer mag ontzwangeren. Al met al ben ik dus al een ruime 2 jaar aan het rotzooien met hormonen en daarmee samenhangend met mijn emoties....ach ja het gaat vast een keer over. Maar ik merk dat sinds mijn 1e zwangerschap mijn emoties toch sneller hoog zijn blijven zitten dan daarvoor...

Wendie: dat wordt een gezellige kinderboel bij jullie met naast jou nog 3 vriendinnen zwanger!

Silla: geen paniek: er zijn twee beebs geboren en jes is ingeleid vandaag maar nog niets vernomen hier verder....

Nu ik ga naar boven, mannetje voeden en dan zelf oogjes toe...

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh gelukkig niet veel gemist ;)
    Vandaag heerlijk gewandeld en geshopt. Bij GARDO hadden ze 40% korting op de Mexx collectie en bij Hans Textiel heb ik ook leuke dingen gekocht shirtjes/broekjes enz enz behoorlijke stapel en ik was maar 16 euro kwijt ook heel veel korting dus da's lekker shoppen hihihi.
    Verder gaat alles goed, Tygo ligt nu in zijn grote bed :( maarre na de nachtfles gaat ie weer gewoon bij ons hoor hihihi vind het maar niet ;)

Maar goed stapje voor stapje enne drinken gaat ook steeds beter! JOEPIE!

15. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ik vraag me af of hij er wat uit gekregen heeft want heb daarvoor en daarna heel vaak (om t half uur) gekolfd omdat ik er steeds maar 10cc uit kreeg en anders niet genoeg voor zn voeding had, maar een baby zuigt idd anders dan de kolf dus wie weet! Of hij heeft mijn borsten lkkr als speen gebruikt en branden ze daaromzo haha.

Jee dat kan ik me voorstellen zeg, al die 2 jaar met die hormonen! Je kunt er flink last van hebben he, heb je ook van die opvliegers kwa warmte?
    Khad gehoopt dat t een fabeltje was dat 9 maanden ontzwangeren haha! Ach ja alles heeft zn charme laten we dat maar zeggen! We hebben er een mooi kindje voor terug!

16. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Gelukkig dat hij beter drinkt!
    Slaapt Tygo bij jullie in bed?

Genaro soms ook hoor na de vroege voeding neem ik m mooi mee, anders houd hij me toch wakker met zn gejammer en zuigbehoefte, kan ik steeds uit bed om zn speentje in te doen haha. Zo fijn om ff met je mannetje te slapen, durf alleen niet de hele n8 met m te slapen want ik slaap snachts best vast.

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee de wieg staat bij ons op de kamer hihihi
    Ik moet zeggen dat ik minder reageeer dan in het begin. Meestal begint zijn zuigbehoefte even voordat hij de fles moet dus dan probeer ik hem nog ff zoet te houden met een speen....
    Vanmorgen kwam ie pas om 8:30 uur hihihhi HEERLIJK! Hij is afgelopen nacht maar 1x wakker geweest voor de fles!

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    op een geven moment reageer je niet meer op alles nee, maar Genaro gaat echt brullen hihi. en ik kan m niet ff in een ander kamertje leggen want die hebben we niet haha.
    Is fijn he als ze wat langer doorslapen! Genaro kwam in t begin soms om de 2 uur snachts, dat was echt vermoeiend!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heidi en man gefeliciteerd met jullie zoontje!

Verder zag ik nog iets voorbij komen over een hondje die geschopt is door een man uit de buurt, dacht dat het essie was.... Hier moeten ze ook echt niet aan mijn honden komen hoor. Hier is helaas een bijtincident geweest omdat een man hier uit de straat het nodig vond om een van onze honden te slaan toen die richting hem liep, gewoon vrolijk en normaal, hebben toen de politie aan de telefoon gehad en die zeiden toen ook van ja dat is dan ook zijn eigen schuld geweest. Gelukkig voor die man was mijn vriend erbij en niet ik want ik had hem echt iets aangedaan denk ik zo.

Susanne, rust lekker uit want het is nogal wat bloed wat je hebt verloren. Wel jammer dat het trouwen niet doorging maar straks kan jullie meisje erbij zijn en dat is ook wel weer bijzonder.

Heb ook veel leuke foto's gezien van beebjes!

Wilde nog iets zeggen maar weet niet meer wat :oops:

Verder eigenlijk erg weinig onthouden, sorry maar ben er niet echt bij vandaag.

Vanacht erg slecht of eigenlijk niet geslapen, was of misselijk of had brandend maagzuur dus het slapen wilde echt niet. Verder heb ik het idee dat ik ziek aan het worden ben, ben verkouden, heb ontzettende oorpijn en last van mijn rug. Als ik op wil staan dan schiet het ook gewoon door naar mijn kont zodat ik haast niet kan lopen en heb buikpijn.

Verder waren de kijkers van vandaag zeer positief en had de aannemer alleen dingen die wij ook al wisten en qua kosten wel meevallen. Eind van de week horen we er meer over. Ook kwam m'n moeder vanmiddag weer schoonmaken samen met een kennis dus het huis is weer extra schoon en alle grote dingen zijn ook weer gedaan en ze kwam met een nummer wat ik morgen moet bellen voor een baantje als leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf, moet dan zelf niet schoonmaken maar mensen inplannen enzo. Ze weten dat ik zwanger ben en op het einde loop maar dat vonden ze geen probleem dus daar ga ik morgen maar eens achterna, misschien dat het wel wat word.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb je nog meegekregen dat Susanne uiteindelijk niet getrouwd is gisteren, maar wel bevallen?

Deel Deze Pagina