Pff ga ik ff lkkr emo doen midden in de n8 in me uppie. Kwas ff aant lezen van verrrr voor dat ik hier meedeed op t forum. Ik vind het nu al emo als ik eraan denk dat we straks allemaal bevallen zijn en ik doe nog niet eens zooo lang mee hier, vanaf 20 weken zwangerschap ofziets. Als ik dat allemaal lees hoelang jullie meiden al lief en leed hier delen, kvind het gewoon zo mooi, dat we allemaal bij elkaar terecht kunnen! Oke genoeg emo gedoe, we zijn nog niet zover! Er moeten er nog wat dames! En daarna is het gelukkig ook niet voorbij, dan gaan we lkkr verder bij de Juli 2008 mama's! Zo ik ga ff een hazenslaapje doen, Slaap lekker allemaal!
Lee, heb een site op internet gevonden voor boobytags, er zijn vershchillende sites die 'm verkopen. o.a. http://www.ozowiezo.nl/ knuf rensie
ga straks gezellig de stad in met mijn zus, die zie ik niet zo vaak! lekker sjoppen en lunchen enzo! maara pas om 12 uur afgesproken.... dus ben er nog ff! 't is hier rustig trouwens! iedereen aan het puffen ofzo? ooohh ik hoop het echt voor jullie!
*********inbraak********* Meiden wat een spannende tijd is er voor jullie aangebroken! Kan niet wachten tot het zover is . Succes allemaal! Groetjes Joss *******uitbraak**********
Heidi gefeliciteerd met jullie zoon! Jessbutterfly, jullie gefeliciteerd met jullie dochter! Was een goede dag gisteren. Mag van mij wel met dit tempo door hoor
dankje dat zal wel goedkomen, ik ga eens even vragen hoe lang ze je overtijd laten lopen daar...ben wel erg benieuwd ondanks de vele harde buiken, misselijkheid en diarree is er nog niks concreets aan de hand
Wat zijn er toch veel dezelfde kwaaltjes he? Wel fijn om te lezen dan dat je niet de enige bent met die pijntjes enz. Maar heeft iemand anders dat ook? Die steken bij bijna elke stap die je zet in je 'onderkantje' en een drukkend gevoel onderaan? Ben er wel heel erg benieuwd naar. Liesje, succes straks bij de vk. Ik mag vanmiddag weer.. Ben benieuwd... Rensie, veel plezier vanmiddag in de stad..
Pff hier een eerste "gebroken" nacht achter de rug... Mayron was zo onrustig, niet huilen ofzow maar hij straalde een vreselijke onrust uit. Nu ligt ie uiteraard heerlijk te slapen in zijn wiegje Dus ik ga zo ook maar eens plat haha... Leuk weer hoor babynieuws... Ow ruk! Zet me buurvrouw weer André Hazes op Uiteraard... Zucht...
pfoeh dat zou ik niet kunnen hebben, andre hazes! fijn dat Mayron nu weer lekker slaapt! kon trouwens ook niet in slaap komen vanacht... ging ik zitten piekeren over namen.... vroeg me toen midden in de nacht ook ineens ag hoe je mayron eigenlijk uitspreekt is het may (zoals de maand in het engels) of juist meer als mei? stom he had ik nog geen 1 keer eerder over nagedacht? krijg je als je gaat tobben
Vraagje: Wie van de meiden die nu bevallen zijn hebben een ruggeprik gehad en/of zijn bevallen dmv inleiden? Morgen moet ik zoals jullie weten naar de gyn en op de papieren vd gyn staat dat als de baarmoedermond rijp is ze wil gaan inleiden. Nu heb ik steeds aangegeven het liefst tijdens de bevalling een ruggeprik te willen, maar ik vraag me af in welk stadium ze die geven als er sprake is van inleiden (ivm evt mogelijkheid weeen-storm) Het is stil hier ....
Ik heb een ruggeprik gehad, maar weet niet hoe het zit bij inleiden. Ik had wel een (pers)weeen-storm nav weeen opwekkers en heb 'm hierom uiteindelijk gekregen. Ik had toen 6 cm ontsluiting.
Ik hoor vaak zulde heftige verhalen als ze je gaan inleiden. Is dat echt zo? (weeen die veel heftiger zijn, elkaar veel sneller opvolgen, vaak weeen storm).
ML, balen he zo'n onrustige nacht. Hier helaas herzelfde. Sandro heeft tot 3:30 liggen jengelen vanwege darmkrampjes denk ik. en nu is ie van af 6:30 weer bezig. Hij lag net wel lekker te slapen, maar nu begint hij weer... ga maar weer ff met 'm in de weer. lee
ja daar heb ik ook wel last van ja. komt denk ik omdat de beeb ingedaald is. heb nu ook een licht ongi gevoel in mijn onderbuik en mijn rug heb ik ook zo'n gevoel. maar goed, daar loop ik ook al 2 weken af en aan mee dus ja kan iets zijn maar kan ook niets zijn.
het is er ook voor dat je met de borst begint die als laatste gedaan is om zo ervoor te zorgen dat alles goed verwerkt wordt. anders kan het zijn dat de ene borst heel hard moet werken en de andere borst blijft dan te lang melk in zodat het kan gaan ontsteken of zelfs de voeding af laten nemen