Sann, is inderdaad wel een beetje hoge onderdruk, misschien even navragen bij de VK? Evi, dus ook aan het wachten? Het is inderdaad erg rustig hier, de bevallen mama's zijn al weer lekker aan de klets, de rest is aan het wachten hihihi Hier ook nog geen tekenen, vanavond naar de VK, maar verwacht geen byzonderheden. Ik mag dus geen waarzegster worden! ik had dus 9 juli in mijn hoofd maar ik heb niks gezien
@Evi...ik hoop dat je lekker snel mag bevallen meis! By the way, vraagje aan reeds bevallen ladies...ik houd nog steeds veel vocht vast. Tis minder dan tijdens de zwangerschap maarre kan nog niet de hele dag mijn eigen schoenen aan. Loop dus nog steeds op slippers. En...mijlpaal, ik heb alweer een rokje aan van voor mijn zwangerschap. Zou voor het mooie iets losser moeten zitten maar het knelt niet zeg maar. Wel heb ik nog mijn positielegging eronder en een zwart positieshirje hihihi maar die zitten gewoon zo lekker!
Jammer Minka dat je datum niet is uitgekomen! Maar goed je hebt officieel nog ff. Ben benieuwd wat de VK zegt! Oh ja nog een vraag voor de reeds bevallen dames... De hele zwangerschap ben ik TIJGERVELLOOS geweest maar nu ik bevallen ben zie ik toch grofjes (heel licht hoor) rondom mijn buik Wie herkent dit, trekt dit nog weg (please please).... niet dat ik tussen nu en volgend jaar in bikini zit (hell no hihihi) want ik moet nog zeker een kilo of 15 kwijt. Ik ga vanaf maandag weer aan de Sonja hihhii WIE DOET ER MEE!
volgens mij moeten dit de mensen zijn die 40+ zijn 01-07-2008 Veraatje - Groningen - 30 jaar - 1e kindje Etje - Deurne - 32 jaar - 1e kindje 06-07-2008 Lientje10 - Gelderland - 38 jaar - 2e kindje: dochter Christiea - Enschede - 34 jaar - 2e kindje: zoon Mirre - Zwijndrecht - 35 jaar - 1e kindje Athina - Zuid-Holland - 26 jaar -1e kindje Lisettedijkstra - Groningen - 23 jaar - 1e kindje 07-07-2008 Ramoontje - Noord-Brabant - 30 jaar - 2e kindje: zoon 08-07-2008 Sann - Brabant - 34 jaar - 1e kindje: dochter Anne75 - Rotterdam - 32 jaar- 1e kindje 11-07-2008 Kwebbels - Utrecht - 22 jaar - 1e kindje: dochter 12-07-2008 Beastie - Langedijk - 32 jaar - 1e kindje LIENTJE spannend hoor of het inderdaad wat uit haalt, maar d tijd zal het leren
Wow Lientje...klinkt allemaal spannend... Maarre zou er ook nog een flesje BL (Bitter Lemon) tegen aan gooien Ik ga voor je duimen!
Hahaha, Silla, dat ga ik zeker doen! Wat wel fijn eraan is, is dat ik nu het idee heb dat ik er wat aan doe. Of het helpt of niet, ik voel me wat minder machteloos wachtende zeg maar. Het is goed voor de algehele stemming hier.
Ik begrijp wat je bedoelt.... Wij hebben de zaterdag voor de bevalling nog aan bedgym gedaan... . Het duurde even maar goed wie weet heeft het toch wat in werking gezet hihi
Wanneer hebben we nog wat gehoord van Etje dan? Is die inmiddels ook niet bevallen? Straks weer naar de vlos. Haha, mn mannetje gister helemaal blij gelukkig... Toen we het huis hadden gekocht hebben we nieuwe (lees: de goedkoopste) vloerbedekking gelegd op de hele bovenverdieping. Hij wou graag laminaat hebben op de babykamer en computerkamer. Dat wou ik niet. Nu kwam ik eergister met het voorstel toch maar laminaat op de babykamer te gaan doen.. Hebben we gister opgehaald en is vanmorgen al gelegd. MOOI! Christian zei al: zwanger... pfff... Liefs Wendie
@Lientje: als het werkt bij jou ga ik er ook s heen. Maar eerst zien, dan geloven. Ik hou mn bloeddruk wel ff in de gaten vandaag. als ie hoog blijft bel ik wel ff de vk.
Nou bij mij werkte het totaal niet hihihi. Daarnaast zat ik het kokhalzend te drinken dus ben daarmee gestopt omdat ik het gewoon echt niet lekker vind. Maar ik zeg altijd maar "Nooit Geschoten Is Altijd Mis"
Zo alles bijgelezen. Lientje ben benieuwd als het werkt ga ik ook Vanmorgen weer een ctg gehad, was allemaal goed. Baby heeft het nog steeds goed. Tja dat wisten we al. Ze vroeg of ze nog inwendig onderzoek moest doen. Daar had ik geen trek in, dus nee laat maar. Komt dinsdag wel tijdens de controle.Ik ga er maar vanuit dat ze me tot 42 weken laten doorlopen en dan alsnog ingeleid wordt. Ben snip verkouden, hoofdpijn, en heb het benauwd. Ben net als wat anderen trouwens sinds gister ook erg misselijk en duizelig. Mijn moeder komt zo en dan even naar de intratuin. Daarna Steijn halen en als het goed is is mijn man morgenmiddag vrij en gaan we lekker zwemmen.
Ja, geweldig die hormonen. Christian was er helemaal blij mee, want we halen eind deze week of begin volgende week ook gelijk op voor de overloop en computerkamer. In de slaapkamer wil ik het niet, want ik kan niet tegen koude voeten 's morgens Ik ga ff slapen en dan vanmiddag naar Vlos.. Kom daarna wel ff verslag doen denk ik. Kan zijn dat ik na die tijd gelijk naar mn moeder ga in het zkh. (Ze mag trouwens morgen naar huis!) Liefs Wendie
Slaap lekker enne Succes Wendi enne fijn dat mama weer naar huis mag. Mss mag mijn vader vandaag ook naar huis maar ik hoop zeker voor het weekend!
ja idd! we mochten toen wel zeggen bij de juni mama's dat er daar zoveel overtijd liepen, maar hier loopt het ook aardig op, ondanks dat we er natuurlijk ook best veel hebben gehad die vroeg waren...