Billendoek doe ik inderdaad ook altijd. Die tip van schone luier onder de vieze is een goeie . Je kunt er gewoon niet tegen poetsen 1 ding scheelt, ik krijg al in de gaten wanneer hij begint. hij stopt dan even met huilen
Van het consultatiebureau zeker? Karsten was trouwens vanmorgen door de wvk gewogen en woog maar liefst 4220 gram. Al 4 ons boven zijn geboortegewicht. Moet wel zeggen dat hij net zijn fles achter zijn kiezen had. Hij mag ook van 100cc naar 135cc per fles en dan hopen dat hij er iets meer dan 2 tot 3 uur tussen laat.
let op dit is mijn 1000! wie weet is het juist een teken dat die kleine er helemaal klaar voor is en heeft zo zo alleen nog een klein zetje van de vk nodig om te starten succes zo dadelijk
Ja idd hihihi. Tygo woog eergister 4060 en hij mocht (al) 80cc. Maar hij drinkt 'snachts tussen de 70 en 75 cc en overdag gaat er een paar keer "lachend" 90cc in. Ga volgende week dinsdag ff naar het inloop spreekuur van het Consultatie bureau om hem weer ff te wegen...want ik neem aan dat ik ook wel weer moet verhogen of niet? Vind het zoo moeilijk....
Om half 3 moet ik. Ik weet ook inderdaad dat als het ingedaald is dat het toch minder beweegt maar ze ligt al een paar weken vast in het bekken. Ik heb wel vaker gehad dat ik haar minder voelde maar dan voelde het voor mezelf gewoon goed snappie? Nu heb ik er dus een naar gevoel bij...
heb je niet gezegd dat je momenteel hele goede anticonceptie hebt dmv die hechtingen. (gehele onthouding)
Zou kunnen vind ik moeilijk te zeggen zonder apparatuur die de vlos heeft. Heb je al geprobeert of je de kleine wakker kan schudden? Ga anders even op je rug op bed liggen. Vinden ze vaak niet leuk. Heb het met Karsten ook gehad en bij mij hielp het. Maar vraag zeker of ze extra wil kijken dan ben je in ieder geval weer gerust gestelt. Hoe laat moet je?
Nee hoor Kwebbels dat overdrijf je niet. Dit is nou precies iets waarmee je altijd snel naar de vk moet. Tenminste dat zegt de mijne. Ik had het van de week ook en dat duurde van 's nachts tot na het avondeten. Net toen ik wilde gaan bellen, melde ons dametje zich gelukkig weer in alle hevigheid anders had ik zeker gebeld.
je moet het inderdaad goed in de gaten houden, ik merk hier ook wel minder beweging, maar vaak ook 'vergeet' ik dat haar gevoelt heb zeg maar, omdat het ook weer wat vanzelfsprekender is dat ik haar voel. Zeker de rustige bewegingen. Zoals nu, dan kan ik goed over een uur ineens hebben van ; shit, wanneer heb ik haar nu het laatste gevoelt? Al een paar keer lichte paniek daardoor. Zeker omdat ik momenteel moeilijker een reactie uit kan lokken zeg maar. Maar fijn dat je zo toch naar de vlos moet, en anders altijd bellen bij twijfel hoor! Dan kunnen ze even checken! sterkte en succes! dikke knuffff!
Ik snap het meis, maar waarom vraag je dan niet of je wat eerder mag komen? Tis dan wel mss een uurtje eerder maar toch hoe sneller je weer gerust gesteld bent.... Ik ga ff een bakkie voor mezelf zetten want volgens mij is er 1 weer aan het wakker worden zit nl. alweer bijna 4 uur na zijn laatste fles...
Ja wakker proberen te schudden heb ik ook geprobeerd inderdaad..Heeft niet geholpen. Net in bad gelegen (daar word ze ook wel eens bewegelijk van) maar ook niks. Ik moet om half 3, nog een uurtje dus..Ik hoop dat er niet te veel uitloop is.
misschien ook een troost jij krijgt steeds beter door hoe hij doet bij bepaalde dingen, maar ook hij leert het allemaal en het wordt wel steeds minder. wat mij bij morris toen ook opviel was dat hij op koude handen (of andere koude gevoelens) ook goed kon plassen
Karsten mocht al 100cc en was met geboorte 3800gr. We begonnen met 30cc en iedere dag kwam daar 10cc bij tot de 100cc. Nu mag hij dus van de wvk 135cc hebben.
Lientje, spanend zeg! en heel benieuwd of het werkt! Kwebels kan me voorstellen dat je, je zorgen maakt. hoe laat moet je naar de vlos? anders zou ik gewoon ff bellen voor de zekerheid! Bedgym... Hier ook nog veel te veel hechtingen..... Vlos begon hier ook al over anticonceptie... Wbt de ruggeprik, ik denk dat het per zkh verschilt tot wanneer ze 'm zetten. Ik had nml 6 cm ontsluiting op het moment van prikken. Sandro heeft ook al zijn eerste post gehad. helemaal leuk! Heb net ff lekker op bed gelegen. Sandro slaapt eindelijk. Ik kon niet echt slapen dus kom maar ff hier langs. is ook best ontspannend, toch
Ik had vannacht al een "grote" fles gemaakt (120 cc) maar er ging echt maar 70 cc in. Maar vanmoren om 9:30 uur ging er met gemak 90 in maar ja ik had ook maar 90 gemaakt dus ga nu ff kijken of ie meer wil? Nou ga ff flessie doen...
Inderdaad, het wordt vanzel minder . Vind het altijd wel sneu hoor zo'n koud billendoekje erop leggen.