Hey Kwebbels. Gister heb ik het ook gehad en heb aan de ctg gelegen in het ziekenhuis. Ze zeggen daar dat als je op je linkerzij gaat liggen, de kleine meestal wel gaat bewegen. Succes bij de vlos. Liefs Wendie
Goedemiddag! Kwebbels, succes bij de vk en hoop dat ze je daar gerust kunnen stellen. Is inderdaad geen fijn gevoel als je het ineens helemaal niet meer voelt! Lientje, ben benieuwd of het helpt. Zou wel mooi zijn als het inderdaad morgen na een paar uurtjes begint. Lijkt me zo appart om voor de eerste keer post voor je kleine te krijgen, wel bijzonder. Verder las ik iets over een bloeddruk, volgens mij was de onderdruk wat aan de hoge kant. Heb het maandag nog nagevraagt bij de vk omdat mijn bovendruk soms ineens een stuk hoger is maar ze letten vooral op de onderdruk en zolang die laag in de 80 of daaronder is is het goed zodra die hoger was maakten ze zich zorgen. Zou het dus toch even bij de vk na laten kijken. Volgens mij was er verder niet echt iets bijzonders gemeld, toch? Tenminste behalve alle leuke babyverhalen en onrustige nachten... Hier weer een slechte nacht gehad, zit nu echt met wallen op de bank. Kon gewoon weer niet slapen door de misselijkheid en het brandend maagzuur, weet inmiddels ook niet meer hoe ik moet gaan liggen en wat ik tegen het maagzuur moet nemen want niks helpt meer. Maar ja mag niet naar bed want we hebben even geen bed, zit te wachten tot ze ons nieuwe bed, kast en commode komen leveren. Hoop dus dat dat nu snel gebeurt! Net wel naar de gyn geweest en dat was ook meteen mijn laatste keer daar, als het goed is tenminste, ze hebben en groei echo gemaakt en de baby is nu 2796 gram dus lag goed op schema en was niks te groot/zwaar voor het aantal weken. Ben trouwens 37 weken vandaag ! Dus de beeb mag komen maar heb liever dat het nog even blijft zitten, zeker tot ik me weer wat meer mens voel want ben nog steeds beroerd, oorpijn, verkouden en inmiddels begint mijn keel ook gevoelig te worden
Buddy nieuws Nannie! Brenden ligt in het ziekenhuis, heeft teveel voeding binnen waardoor het nu gist in zijn maag. Hopelijk mag hij morgen weer mee! Heb een klacht ingediend bij consultatiebureau! Einde Buddynieuws
Nou meiden heb hier nog steeds erge buikpijn.. Ook af en toe harde buiken die echt even aanhouden.. Soms om de 5 min! Ik weet het niet hoor.. Hou het nog even in de gaten! Moet om 3 uur naar de VK..
Hey buddy.. Doe maar rustig aan met je harde buiken. Ik ga nu naar de vlos. Als er iets is, smsen he? Liefs wendie
Hallo meiden, Ik ben er weer lekker laat bij, maar ik kan momenteel echt gewoon de klok rond slapen . Aan de andere kant ook wel weer lekker aangezien ik vorige week regelmatig zeer slecht heb geslapen door dat stomme vogelbandje. Ik moet zeggen dat ik wel heb gelezen, maar me eventjes niet geroepen voel om overal op te reageren. Ben wel benieuwd of de snelheid van de bevallingen die gisteren is ingezet door zal gaan of niet. Kwebbels ook hier voel ik ons kleintje minder hoor. Maar ik heb dan wel en beetje hetzelfde als Athina: ik vergeet dat ik haar wel heb gevoeld en dan lijkt het of ik haar al heel lang niet heb gevoeld. Maar soms kan er echt een halve dag overheen gaan voor ik haar weer voel hoor. Hopelijk heeft de VK goed nieuws voor je. Lientje de acupuncturiste was wel heel erg overtuigd zeg. Nou hopen voor jou dat ze gelijk heeft. Dat was het wel ff voor mij op dit moment.
Jeetje Nannie da's schrikken zeg. Hopelijk valt het allemaal mee. En begrijp ik het nou goed dat het consultatiebureau hem op zoveel voeding heeft gezet? Lekker actie, maar niet heus.
Lienje: hopelijk helpt het. Wendie: fijn dat je moeder naar huis mag silla: Hopelijk mag jouw vader ook naar huis. Leuk tygo's eerste brief. In zijn fotoboek! Buddy: hahaha, staat me dus nog wat te wachten met die kleine mannetjes die mama onderplassen Kwebbels: had ik ook. Sinds zaterdag minder (bijna geen) leven en maandag moest ik voor ctg en toen begon de kleine ineens flink te bewegen. Zal je altijd zien natuurlijk.... Maar ja ze hebben liever dat je aan de bel trekt voor niets hoor, dus echt melden zo. Ben benieuwd. Hou ons op de hoogte he?!
Ik heb alles vluchtig gelezen.... ik zal straks even een update van mijn kant doen (nee, nog geen baby!) Liesje, fijn dat alles goed was bij de vk. Lovelykids, het kan best gaan irriteren he als die sms-jes en krabbels. Gelukkig krijg ik tot nu toe alleen maar lieve krabbels, niet van: "Nog steeds geen baby?" Athina, bij jou nog steeds alles rustig? Balen, hoor! Niesje, ik denk niet dat ik je vandaag ga verrassen! Silla, leuke outfit heb je gekocht! Senn, veel plezier met de visite! Hoe gaat het nu met jou, Niels en Karsten? Lientje, spannend zeg, dus morgen misschien de grote dag? Kwebbels, ik voel het kindje ook minder, maar je moet echt bellen als je het niet vertrouwt. Mijn vk zegt altijd dat je dan op je zij moet gaan liggen, flink porren en dan moet het kindje binnen een uur bewegen! Ingrid, gefeliciteerd met je 37 weken! Nannie, dat is schrikken. Hopelijk mag Brenden snel naar huis. Esther, succes bij de vk. Het is vast niet voor niks die harde buiken! Christiea, hoe is het met jou vandaag? Rensie, ben je lekker aan het shoppen? Bedankt voor je lieve (en grappige) smsjes! Mijn ochtend: Nadat ik een uur gewacht had bij de gyn, was ik eindelijk aan de beurt. Het was echt een hele leuke, spraakzame man... NOT! Er kwam bijna niks uit, hij heeft mij gewogen, bloeddruk gemeten en even naar het hoofdje gekeken en zei verder niks daarover, dus ik neem aan dat het goed was. Vervolgens kwam hij dus met het volgende: ik moest direct een CTG scan laten maken (die was trouwens goed), zaterdag mag ik weer komen voor een CTG en zondag beginnen ze met gel. En dat was het. Dus heb net mijn vk gebeld om haar het nieuws te vertellen en ik zei tegen haar dat ik wel even baalde dat hij niet had gekeken of hij mij nog kon strippen en toen mocht ik van haar nog wel even langskomen. Maar ook al was het nog wat weker geworden, strippen kon nog steeds niet. Dus we wachten weer (vrolijk) verder....
Oh Nannie wat rottig, die kleine in het ziekenhuis! Hopelijk is Brenden snel weer opgeknapt! Esther? Wat doe jij daar? hihihi, zou het? Ben benieuwd wat de vlos zegt! Liefs, Lientje
Hoi Dames, Heb wel van alles gelezen, maar werkelijk niks onthouden... Er blijft vandaag echt helemaal niks hangen... sorry! Zag nog even snel dat Brenden is opgenomen, hopelijk mag hij snel weer naar huis... En kwebbels sterkte bij vk... Wel even laten weten hoe of wat.... Essie, ik kan met jou mee praten.. Ik ben de laatste twee dagen niet vooruit te branden.. Echt heel erg... 's Nachts moet ik er nog steeds regelmatig uit, waardoor je natuurlijk niet optimaal slaapt, maar ik slaap ook niet echt slecht.. Normaal ga ik 's middags nooit liggen, maar gister moest ik na het eten echt even een uurtje plat... En vandaag ook weer... Heb gegeten en dacht om half 12... Ik ga eerst weer even naar bed.. En nu dus weer beneden, maar nog niet echt fit... Zoals ik me nu voel vraag ik me af of ik wel kracht genoeg zou hebben voor de bevalling zeg! Ik ben net een vaatdoek....
nou zeg veraatje ze moeten je wel hebben zeg. gelukkig hebben ze nu wel gezegd dat er zondag wat stappen worden ondernomen. al ben je er nog niet het lijkt me wel prettig dat je dit alvast weet. wat betreft de krabbels die zin inderdaad nog niet zo erg, maar dan mijn inbox... dat zijn mensen die dan denken dat ze goede vrienden zijn, maar waar je dus alleen nu wat van hoort. maar ja bij jou zal het wel een stuk erger zijn. ik ben de datum nog niet eens voorbij dus het wordt alleen maar erger voorlopig nog
Nouja, gezellige kerel zeg! Maar goed, er is wel een plan. Dat is tennminste iets. En de 13e is wel een mooie dag hoor, dat weet ik uit ervaring Ik heb al zoveel leuke verjaardagsfeestjes in de zon met kindjes in zwembroekjes onder de tuinsproeier gehad! Hoop alleen dat de mijne nou net niet de zondag kiest, maarja we zien wel. Het kan voor jou natuurlijk ook nog wel de 14e worden, maar later zal het vast niet zijn Vera, het einde is inzicht meis! Heel veel liefs en geduld gewenst! Lientje
hmm balen zo'n gyn... zeker ook als je prettig verloskundigen gewent bent. Wel fijn dat je inmiddels echt weet waar je aan toe bent! En die ctg's lijkt me op zich toch wel prettig, dat je zo op het laatst extra goed in de gaten gehouden wordt. Lief van je vlos , dat ze nog even geprobeerd heeft of strippen mogelijk was, maar jammer dat het dus nog steeds niet kon zeg . Nouja, het 'loopt' nu in elk geval allemaal, iedere dag heb je wat op het programma en dan dus toeleven naar de zondag. Het einde is nu echt in zicht! Sterkte met de (echte) laatste loodjes nu!
Thanx! Chris is zondag jarig, toch? O, jee dat zijn dit voor jou ook extra spannende dagen. Kan mij voorstellen dat je dan zondag niet wilt bevallen. Maar de gyn zei dus ook dat het kan zijn dat zondag nog niets gebeurd en dat ik dan maandag weer gel krijg, dinsdag een rustdag en woensdag weer gel, enz. Nou, ik ga daar maar niet van uit. Ik hoop zondag of maandag, maar nog beter: vandaag, morgen of zaterdag!
Ja, blijkbaar. Want hij zei dat als het nu uitdraaide op een keizersnee, dan zou de volgende ook waarschijnlijk een keizersnee worden en zolang het goed ging met het kindje wilden ze het liefst een 'natuurlijke' bevalling. Maar goed, in hoeverre is gel nog natuurlijk?