Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Uhm meiden het is dan wel handiger om alleen goudvis het te laten doen anders loopt het alsnog door elkaar.

Meiden met goede berichten, gefeliciteerd!
    Zijn jullie nu ook op andere datums uitgerekend?

2. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    [/quote]

3. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    @love31, goudvis zal het voor je doen oke?

4. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    heey sonja82

haha ja graag,weet nie hoe ik het voor elkaar krijg,maar der gaat steeds wat mis!

groetjes

5. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    dat dacht ik al :p
    Stuur haar anders een PB met wat ze moet aanpassen voor je :D

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Monkeylove....GOED NIEUWS MEIS!

GEWELDIG!

Net met mijn dinnetje aan de telefoon gezeten, man wat kost het mij moeite om mijn mond te houden, ze is 8/12 uitgerekend en ik wil dan nog ff samen met haar zwanger zijn! Maar goed eerst de echo!
    Ohhh ik heb vandaag weer een zorgen dagje, mijn borsten voel ik nog wel maar minder en mijn buik tja lichte krampies maar ook niet noemenswaardig. Ik ga er maar vanuit dat ik van mijn moeder een "kwaalvrije" zwangerschap geerfd heb hihihi. Zij heeft 2 kwaalvrije zwangerschappen gehad dusss wie weet is het erfelijk.
    Dat boeren...man ik lijk wel of ik aan een infuus van de Cola zit ofzo....ik lijk wel een vent, echt al vanaf dag 1 van de zwangerschap.

Oja mijn bestelling (Positiekleding) van H&M is AL binnen, ik heb dus al de positie broek, zit HEERLIJK maar nog net ff te groot (duurt mss nog 2 wkn en hij zit als gegoten), een leuke coltrui, vest en een spijkerrokje maar ik had een XL besteld ivm mijn JLo achterwerk, maarre VEELSTE GROOT ik ga hem wel in de winkel ruilen want dan kan ik hem ff passen maar hij is in elk geval errug leuk.

Groetjes

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hey lady's met een goede echo, gefeliciteerd :D Super zeg :D

Bij mij is bloedverlies vanmorgen weer begonnen (een beetje) ben het al gewend, hoop alleen dat het niet lang aanhoud dit keer :(
    Ging kotsmisselijk naar werk vanmorgen en daar was ik ook nog eens licht duizelig en bleek natuurlijk, jeeghhh, stond op het punt naar huis te gaan. Na en half uurtje zitten en een beetje eten ging het gelukkig weer en ben toch gebleven.

Straks ga ik even lekker op bed liggen want ik ben zoooo moe. Morgen gelukkig vrij, ben ik echt aan toe want het vreet energie allemaal, goeiedag zeg.

Zijn jullie ook nog zo gigantisch moe?

8. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    He bloem!
    Jeetje meis, wat irritant zeg!
    Ik ben ook moe maar niet zooooo moe mss komt dat ook omdat ik al de griep heb. Nou ik hoop dat dat bloeden ophoudt hoor. Wanneer mocht je ookalweer voor een echo?

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ja, hier is de vermoeidheid ook heel heftig. moet me echt overal naar toe slepen voor mijn gevoel.
    Ga me nu maar eens naar de auto slepen. ze hebben onze spiegel er af gereden, dus er moet een nieuwe op gezet worden.

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Donderdag 29 november om 12.00 uur mag ik weer heen, dus laat de tijd maar lekker snel zijn ;)

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou dat de tijd maar voorbij mag vliegen (zonder bloedverlies uiteraard)...

Liefs Silla

12. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    ja.......ben ook zooooooooooo moe vandaag. Moet me concentreren en zit al uren te worstelen met 1 ding. Ik kom maar niet vooruit zeg. Pffffff.

Gisteren mega misselijk, vandaag mega moe.
    Wat staat me morgen te wachten?

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Monkey, ZIE je wel :p jammer dat we nou niet gewed hebben! had ik mooi gewonnen haha!

Gefeliciteerd! en lekker genieten!

14. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Welkom meisje0123, weethetwel, en MarjoM!
    En hartstikke gefeliciteerd! :D

Anne, gefeliciteerd met de goede echo! Ga nu maar flink van je zwangerschap genieten. :)

Goudvis, fijn dat je gerustgesteld bent.
    Toch maar niet geëist om een echo dus? ;)

Monkeylove, wat fijn dat alles goed was joh!
    Ben super blij voor je. :D

Zelf heb ik vannacht nergens last van gehad, geen buikpijn, niks! Nu vandaag ook nog niks.
    Ik hoop maar dat het nu over is dan, maar ja, ga daar nog maar niet vanuit.
    Ik heb een half uur geleden het ziekenhuis gebeld, maar moet rond 14.00 terug bellen, want de afdeling Gyneacologie had nu pauze.

Een bbm is het niet idd, dat hadden ze al kunnen zien op de echo. Toch fijn dat jullie allemaal zo mee denken. :)

Gisteren ben ik rond 22.00 naar bed gegaan, en er vanmorgen pas om 11.30 uitgekomen. :oops:
    En nog ben ik niet uitgeslapen volgens mij.

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    MonkeyLove! Super nieuws geniet ervan! :D

@Silla je brengt me op ideeen hihi ga ook maar eens op de site van H & M kijken zodra ik me iets fitter voel.

Brrrr..net heeft hondenkind gekotst moets het opruimen (ach gossie)
    daarna snel m'n bedje weer in met 2 boterhammen (ligt ook nog eens een hele fruit-fabriek naast m'n bed, bananen, appels, mandarijnen) ikke eten...en Burp...daar kwam het weer ophoog ff goed misselijk.
    Ben echt niet fit dus blijf liggen waar ik lig de rest van de dag.
    Zo ff de oogjes sluiten.

Liefs Mirre

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik was zo nieuwsgierig naar de echo's dus ben nog even snel naar huis gekomen om te spieken, en kijk aan...vandaag weer allemaal goede echo's :D
    Nieuwe juli 2008 mama's van harte welkom en gefeliciteerd!

Ik heb net even glittertakken gekocht om mijn grote vaas opnieuw te decoreren..heel de gang onder de glitters :oops: Manuel word gek als hij thuiskom hahaha want ik krijg het ook met geen mogelijkheid weg...met de stoffer en blik, stofzuiger, doekje ppffff veeg het alle kanten op! :)

Morgen is Manuel heel de dag vrij voor de echo, hij werk te ver van huis om een halve dag te nemen...dus ik kan lekker UITSLAPENN. Hij brengt Björn 's morgens naar school, en kan mama zich nog keer x omdraaien hhhmmm heerlijk!

Nu ga ik echt richting mijn schoonmoeder! Bye Bye en tot morgenochtend allemaal!

17. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

paar dagen niet meer wezen buurten! Voelde me zo hondsberoerd! Niet alleen zwangerschap maar ook de griep!

Zag een heleboel goede echo berichten! Echt super fijn!
    Anne super dat er niets aan de hand was!
    Vera was zo benieuwd de laatste dagen maar jij ook goed nieuws!
    Monkeylove wauwie eindelijk genieten...
    Susi jeeee een tweeling onder ons! Weet zeker dat alles op zijn pootjes terecht gaat komen!
    Pluys wat fijn nu goed en lekker warm op de juiste plek!
    Patricia jij morgen...hoop op een super echo!
    Alle nieuwe mama's welkom!

Caro meid sterkte!
    Mirre beterschap meis!
    Pat ik hoop dat het niets te betekenen heeft! In mijn zwangerschapsdagboek staat dat veel vrouwen beetje bloedverlies hebben in week 5!
    Bloem meid ik vind dat je je erg goed houdt! Hoop dat je snel weer een goede echo krijgt!

Nou nu ben ik het echt kwijt!

Liefs nina
    Zo voor de rest ben

18. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Nina, beterschap!

Ik heb net nog geprobeerd om het ziekenhuis te bellen, maar nu kan ik morgenvroeg pas weer terugbellen.
    Ik kreeg een antwoordapparaat, dat ik van maandag t/m vrijdag van 8.00 t/m 12 uur kan bellen.
    En nog een telefoonnr voor spoedgevallen, maar daar val ik dus niet onder. ;)

19. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,812
    866
    113
    Noord Holland
    hey hallo
    daar ben ik weer. kom net van men werk af( TNT post) en ik heb t toch weer in men rug en benen. wordt er niet goed van.
    hey top voor de meiden die een goede echo heb gehad ik moet nog zeker een maand wachten voor ik men intake gesprek heb :( niet leuk.
    @sonja, dat is zeker in de buurt ik woon in alkmaar. leuk zeg :) zo op t forum
    nou ik ben er weer ff van tussen ga de pfaffs kijken( verslaafd) helemaal nu er ook een kindje daar is geboren :oops:

ik spreek jullie

liefs susanne

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nog ff een vraagje...

De aders op je borsten...MAN wat ziet dat eruit zeg...
    Het lijkt wel of ik de wegenkaart van Europa op mijn borsten heb...Mannetje schrok er een beetje van hihihhihi.
    Hebben jullie dat ook zo erg. Ik moet er wel bij zeggen ik heb grote borsten dus mss valt het dan eerder op. Oja en tevens lijkt het er bij mij op, ondanks dat ze niet mega gevoelig zijn maar wel aanwezig, alsof ik Siliconeborsten heb want ze bewegen amper hahahahaaha. Ik kan nu rustig zonder BH in huis rondlopen zonder dat ik er last van heb, voor mijn zwangerschap kon dat niet hihihihi

Share This Page