Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ik hoop met je mee Vera, we gaan voor zo snel mogelijk!

Chris is inderdaad zondag jarig. Dus ben nu druk met traktatie voor school enzo. Ga me er dit jaar wat makkerlijker afmaken als anders. En zijn kinderfeestje is na de vakantie. Gelukkig begrijpt hij dat wel.

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nee dat wist ik ook niet. En dan tussendoor steeds naar huis, wachten of het op gang komt?

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou hier laat ik de duimen wel voor je draaien hoor dat de eerste keer gel al genoeg mag zijn

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

of nee sterker nog dat het niet nodig zal zijn en dat je je kindje al eerder vast mag houden

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Vera: nou in ieder geval duidelijkheid dat ze wat gaan doen. Moet wel een fijn gevoel zijn. jammer dat het geen leuke gyn was, maar voor het zelfde geld heeft een ander dienst joh!
    Misschien heb je eerdaags je kleintje wel in je armen en is inleiden helemaal niet nodig..... Ik duim voor je hoor!

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vera fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt! Jammer dat de gyn zo'n rare vent was, maar ja.......

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Silla ik meende daarstraks ook nog te lezen dat jouw voeten nog steeds niet helemaal zijn geslonken. Nou vertelde mijn VK me vorige week dat dat na de bevalling sowieso nog 3 à 4 weken kan duren. Maar dan moet je wel echt heel veel drinken!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mijn mannetje kwam net even binnen vallen vanuit zijn werk. Hij dacht ik me wel zou vervelen en hij had bij het Chocoladehuis een heerlijk zakje chocolade meegenomen. En dat is me toch een heerlijke chocolade die ze daar hebben: geen namaak, maar alleen heerlijke volle chocolade. Wel heel lief van mannetje dus!

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

doe mij ook zo'n mannetje!
    die van mij vraagt alleen als hij thuiskomt alles nog rustig? en dan is hij 9 van de 10x nog later thuis ook. een keer eerder thuiskomen met zo'n soort mededeling ofzo zit er dus niet in

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik wil ook zo'n man, Essie! Waar heb je die weg? :D

Zondag heb ik trouwens sowieso een andere gyn, dus dat scheelt alweer!

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Kom je even niet online, gelijk allemaal babytjes erbij :D

Dames van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! geniet er maar lekker van!

Sorry dat ik de laatste tijd niet veel tijd voor het forum heb, maar ren mezelf lichtelijk voorbij op dit moment. Nilo is nog steeds verkouden (dacht dat het minder werd, maar was een tijdelijke opbloeiing) dus de nachtelijke uren en voedingen duren hier erg lang :(
    Met mijn hoofd gaat het ook niet lekker, vanaf morgen zal ik weer starten met mijn dagelijkse dosering harttableten en injecties..dus ja, druk druk en veel rusten (waar mogelijk).

Ik zag vluchtig dat er al heel wat dames overtijd lopen, meiden ik denk aan jullie...en duim zooooo dat jullie deze week jullie kleine wolkjes in je armen hebben liggen.

Al heb ik het momenteel niet echt makkelijk, zodra ik in het ledikantje naast mij kijk lijken alle zorgen even verdwenen en weet ik weer waarvoor ik al die maanden zonder medicatie heb gefunctioneerd.

Heb even snel drie foto's verkleind en in mijn album gezet van Nilo, en eentje samen met zijn 'grote' broer :D

Zodra ik weer een beetje terug op spoor ben, beloof ik weer plichtsgetrouw mee te beppen :oops:

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Deze heb ik 9,5 jaar geleden "gevonden" op de badmintonvereniging in Druten. Maar of er meer van zijn :(: 't zal best, maar ik ben blij dat ik deze heb :)

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

mooie foto van je twee boys hoor
    en doe maar lekker rustig aan en neem de tijd

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Patricia mooie foto's hoor! Blijft zo bijzonder om te zien! Maar wij mogen straks allemaal ook gelukkig..........

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

he meiden,

Hier was ik weer!
    Het is op het moment weer wat afgezakt.. Af en toe nog wat krampjes.
    Maar niet meer regelmatig..
    VK zei even aankijken en anders gewoon weer bellen mocht het weer doorzetten..
    Verder was alles goed bij de APK!
    Een hele geruststelling altijd weer vind ik!

Veraatje, succes meid! Ik hoop dat het nog eerder begint voor jou! Meid ik duim voor je!

Verder ben ik het al weer kwijt! Vind het wel spannend allemaal!

Oh ja, patricia, mooie foto's!

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Kwebbels, hoop dat je op dit moment weer wat gerustgesteld bent door de vk... Kan me zo goed je angst voorstellen...

Nannie, lekker dan :s Heel erg veel sterkte, zou ook wel een willen weten waar je aan herkent dat je kindje teveel voeding heeft. Mayron zit nu op 90 cc dus zal wel meevallen met hem. Af en toe drinkt ie 100...

Patries, leuke foto's van Nilo :D

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

oke dit moet ik wijzigen
    nou komt hij dus toevallig vandaag vroeg thuis en nou heeft hij (wel is waar van een bedrijf) een nesresso apparaat bij zich (kostte dus niks)
    zo mag hij vaker thuis komen

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oh Patries, wat een heerlijke mannetjes heb je toch!

Ik hoop dat Nilo snel zijn verkoudheid kwijt raakt en dat jouw medicijnen snel hun werk doen zodat jullie allemaal nog meer van elkaar kunnen genieten!

Tot beps ;)

Lientje

19. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    even een kleine update want we gaan zo weer naar het ziekenhuis!
    Brenden had de afgelopen dagen zulke vreselijke krampen en bleef maar huilen en kreunen. Na de voeding zodra je hem neerlegde begon hij te huilen en zag je in zijn mondje zuur (water) omhoog komen en wegslikken. Dat bleef de hele tijd zo doorgaan. Hij zat al aan laxeermiddel omdat hij al zo'n last had van de krampjes maar kwam neit bijzonder veel poep uit alleen liet hij heel erg vele scheetjes die hem ook pijn deden. Dat ging 24 uur zo door waardoor hij ook maar aan weinig slaap toekwam!
    Dus vanmorgen weer naar kinderarts gebeld en moesten gelijk komen. Toen ze op zijn buikje klopte begon hij gelijk te krijsen van de pijn :(

Mijn verhaal gedaan vwb voeding: Heb meerdere malen aan consultatiebureau om een richtlijn gevraagd of er bijv. ook een max voor hem aan zit omdat hij best wel vaak om veel voeding vraagt. Antwoord: nee hoor geef hem maar waar hij om vraagt hij kan niet teveel krijgen als hij 165 wil dan geef je hem dat. Hij was de laatste keer bij cb ook een pond gegroeid in een week maar dat vonden ze alleen maar mooi.

Nu blijkt dus dat dat helemaal niet mooi is want hij is nu in 2 weken alweer 800 gram gegroeid. Hij zit dus al bijna op het dubbele van zijn geboortegewicht. Hij zou nu ongeveer op 120 cc moeten zitten gezien zijn gewicht. Dus het gaat allemaal veels te snel en dat kunnen zijn maag en darmpjes niet aan.
    Morgen horen we meer....

Meiden die nog moeten bevallen succes!

Liefs Nannie

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hahaha, zo zie je maar.

Het hangt zeker in de lucht, die van mij belde een half uur geleden ook dat ie onderweg is en die kan ieder moment thuis komen terwijl hij normaal niet voor zessen hier is. Nu nog hopen dat hij een verrassing bij zich heeft ;)

Deel Deze Pagina