Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

weer een paar nieuwe wereldburgers erbij!
    alle nieuwe papa's en mama's van harte gefeliciteerd!

Silla ik zou graag meedoen met sonja maar geef hier nog borstvoeding dus mag helaas niet heftig lijnen! Wel let ik op dat ik niet meer snoep dat kan de kleine wel missen!

De maxi cosi ja wat een onding he! Ik heb het idee dat hij er inderdaad echt hartstikke beroerd inzit! Wij hebben dat verhoging ding eruit gehaald en zetten hem dan op een opgevouwen handdoek erin! Soms twijfel ik zo erg of ik hem er wel in zet dat ik achterin de auto met de kinderwagenbak ga zitten!

Mirre heb je een pb gestuurd over inleiden en ruggenprik! Vooral dat laatste vond ik ideaal!

Nou meiden ik ga even de oven aanzetten mannetje is pizza halen mmmmmmm!

liefs Nina

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb het ook hoor met auto's en dan hoef ik echt niet zwanger te zijn.
    Heb ook een partij staan janken toen mijn geliefde Charade op een autoambulance werd afgevoerd. :cry:

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb trouwens een nieuwe foto van Karsten in mijn album staan.
    Ik moet zeggen dat hij ouder lijkt door zijn gezichtsuitdrukking.

4. wat een ondeugend poppetje zeg...

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Anne, gefeliciteerd met zoon Midas!

Tuttifrutti, van harte met Jesse!! Jou komen we niet meer tegen -denk ik- in het ziekenhuis van Zwijntjesland ;)

@Veraatje,
    Jammer meis dat je niet zo'n sympathieke gyn had maar ik duim dat voor zondag jullie kleine aanstalte maakt om kennis te maken met paps en mams!

@NinaVI,
    PB ontvangen :) thanx!

@Nannie,
    Hoop dat het snel beter gaat met Brenden.

Ik heb de hele middag gezeten , gezeten en nog eens...... :rolleyes:
    Komt weinig uit , ben zelf een viezerikje en moet zometeen nog gaan douchen. Kant en klaar maaltijdje in de magnetron , BabyBoom (vervolg) kijken en me opmaken voor weer een nachtje ....spookje spelen haha.
    Laten we er maar om lachen, al staat het huilen me soms nader dan t lachen. Komt goed! ( :idea: zoals ik zelf altijd zeg)

Mirre

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En je weet het, al koop je er nu niets voor, geduld wordt beloont. ;)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    de beeb is nu vrij druk, en heb het id dat ie tegen de baarmoedermond aanstoot kan dat? heb nl dan zo'n raar gevoel daar en is alleen als ie erg beweeglijk is. misschien is het heel wat anders wat ik voel, maar misschien weet iemand van jullie het wat het kan zijn..

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ik zal dan misschien ook wel slecht zijn, maar wij hadden dat met een boxkleed en een babyfoon die we besteld hadden. De eerste keer vergaten ze deze twee dingen met de andere bestelling mee te leveren en een paar dagen later had ik ze dubbel... Ik heb ze eerst een hele tijd thuis laten staan zo van.. Als ze er zelf achterkomen kan ik het nog teruggeven... Omdat dat toch al héél lang geleden is heb ik het nu aan mijn moeder gegeven voor als de kleine straks een keer daar blijft slapen... Ik zou de ander dus ook gewoon ophalen... Eigen fout...

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat had ik ook de dagen voordat ik beviel.
    Alsof ie door de placenta heen wilde.
    Voelt echt heel raar.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ik heb dat ook al zeker een week als het niet langer is, ik vind het ook zo'n raar gevoel, ik vergelijk het een beetje alsof je zeg maar blaasontsteking hebt, dan voel je dat ook zo raar onder in je buik, maar nu is het toch een beetje anders en wordt ook elke keer sterker. en is ook alleen als ie beweeglijk is , vandaag ook veel harde buiken gehad. ik hoop echt dat ik dan binnen een paar dagen ga bevallen.
    maar dat hoop ik ook voor meer mensen, zie dat veraatje al vrij aardig op de 42 weken aan aant gaan is, en nog iemand kan me even niet meer herinneren wie ook alweer.

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Tuttifrutti van harte met jullie zoontje Jesse!

Buddy fijn dat jou APK ook weer in orde was!

Mooie foto's voorbij zien komen! SMELT!

Niesje, ik zou dan ook slecht zijn, maar het is hun fout! Ik had hem ook opgehaald. Moeten ze het maar beter voor elkaar hebben! Maar dat is mijn mening!

ML, dat is niet leuk van je baas zeg! Wel lief van Yaron zijn werk! Al die cadeautjes! Mag ik vragen hoe het nu met jullie etc gaat? Fijn dat hij nu wel betrokken is bij de kleine!

verder ben ik het alweer kwijt!

Net even lekker in bad gelegen. Alleen nog steeds last van de buik. Doet me echt zeer! Maar er zit nog niet echt regelmaat in. Vanmiddag wel. Om de 5 a 6 min! Wie weet en anders op naar morgen!

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames ik ga afsluiten voor vandaag.
    Moet zo naar een ouderavond en als ik thuis kom a ik gelijk mijn bedje in.
    Ga het er lekker even van nemen nu ik er vannacht niet uit hoef. :)

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    TuttiFrutti en partner gefeliciteerd met Jesse. Benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Penny; jij kan er toch niets aan doen dat je eerder bevalt. Lekker toch. WIj komen nog wel aan de beurt hoor ;)

Was vandaag even anar de ha geweest voor bultje wat vand e week zo bloedde. We hebben het meer over zwangerschap gehad dan over bultje hahaha. Is zo'n lieve man. Ik vroeg of hij nog tips had om de kleine eerder te laten komen maar hij gaf aan dat kleine pas komt als jij en beeb er beide klaar voor zijn. Alle andere dingen zorgen er alleen maar voro dat je harde buiken of krampen krijgt maar zet dan toch niet door. Afwachten dus.

Vriend zou laat thuis zijn vanavond, maar hij is er nog steeds niet. Aangezien ik al paar dagen loop te zeuren om mac Donalds (oh die hormonen......) heeft hij beloofd als hij zo thuis komt dat we dan naar Mac rijden :)
    Ga dus even mezelf fatsoeneren (loop nu in trainingsbroek haha) en dan wachten tot hij komt.

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Anne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Midas

tuttifrutti: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse
    Dat is wel ineens heel plotseling gegaan zeg :confused:
    Alles goed met jullie?

Liefs,
    Lientje

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

TuttiFrutti, gefeliciteerd met Jesse!!!!

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hey Mirre, het zal nou toch wel eens een nachtje lukken om lekker te slapen? Ik duim voor je in ieder geval.

Ik ben touwens van Chris ook in het zkh in Zwijndrecht bevallen. Is me matig bevallen zeg maar. Maar de mensen waren er wel erg lief. En het is ook al weer 8 jaar geleden, dus niet echt te vergelijken.

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Anne, van harte met Midas
    Tuttifrutti ook gefeliciteerd natuurlijk met Jesse! Ben benieuwd naar de verhalen. En foto s natuurlijk!

18. monkeylove

Hey, jah alles gaat goed tussen mij en Yaron...
    Er is nog geen sprake van een eeeh... relatie of iets ander innigs whahaahahah...
    Maar daarvoor is er ook heel veel gebeurd natuurlijk. Maar we zorgen wel samen voor die kleine en dat gaat goed en we praten ook wel dingen uit...
    Hij is nu naar de winkel gehaktkruiden halen (jah jah we eten laat) en drinken voor me :p
    Bij AH waren trouwens de luierdoekjes van de AH zelf in de aanbieding, 4 pakken voor 3 zoveel. Heb maar meteen meegenomen...

19. monkeylove

Leuke foto van Karsten Sen!
    Ik zal morgen ook weer eens wat foto's maken van Mayron... Ze veranderen zo snel...

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik heb nu al de hele middag vanaf dat ik thuis kwam (ong 4 uur) harde buiken pff..sommige zijn heel zwak en andere juist weer heel heftig...

Share This Page