Misschien ga je bevallen Kwebbels, maar het is bij iedereen anders hoe het begint. Ik merkte niets, maar bij de eerste wee wist ik meteen dat dit het egte werk was...
Wat een poepie Sen...Ik was al in love, maar nu helemaalll Geniet van je nachtje nu je er niet uit hoeft
Trouwens belachelijk ML dat je niks van je werk hoort..Pff. Ik ben gestopt met werken maar mijn collega's bellen nog wel eens en toevallig nog vandaag een bericht hoe het ging. Mijn bazen (had er 2, en ze waren ook nog eens familie) nooit meer wat van gehoord
Penny, welnee meis, juist fijn dat je je kereltje in de armen mag houden nu. Daarover hoef je je echt niet schuldig te voelen hoor! Ik moet wel bekennen dat ik moest huilen toen ik laat op de avond las dat je vliezen waren gebroken. Niet voor jou natuurlijk, maar meer uit mijn eigen frustratie. Geniet lekker van Guus en ik ben heel benieuwd naar je verhaal over de turbobevalling. Liefs, Lientje
@Anne: gefeliciteerd met de geboorte van Midas. @Tuttifrutti: gefeliciteerd met de geboorte van Jesse
Succes met Brenden ! Wat raar dat zo'n consultatiebureau dan wat anders zegt... maar heb wel vaker gehoord dat veel ouders liever niet naar het consultatiebureau luisteren..
Het is heeeeel verleidelijk, maar ik ben ook bang dat ze er dan achter komen als je daar al bent en dan sta je wel 'n beetje voor gek natuurlijk.. Eerlijk duurt het langst
hey hallo weer ff ik heb niks bijgelezen hoor. ben daar te moe en slap voor maar had begrepen dat er weer een paar beebs geboren zijn. van harte gefeliciteerd meiden met de kids. hier is nikita erg rustig, huilt bijna niet. vandaag voor t eerst weer door de krampjes sinds de geboorte vind t heel zielig klinken maar t hoort erbij zegt de kraam, gewoon de tijd gunnen. zelf moet ik ook veel rusten en kan niet al te lang op mijn benen staan zonder duizelig te worden en zonder suisende oren te krijgen. maar ben wel een heeel gelukkige mama hoor hihi nou meiden fijne avond allemaal en ik kom snel weer wat fotos plaatsen van onze prinses veel liefs susanne
Mijn schoonzus, zwager en neefje waren hier net nog ff. Ze wilden het cadeautje van ze voor onze kleine hebben gekocht, nog persoonlijk geven voor ze a.s. op het vliegtuig stappen voor 7 maanden naar Kenia. We hebben een prachtig 4-delig zilveren bestekje gekregen van Beatrix Potter van het merk Keltum. Echt zo lief.....................ik kreeg tranen in mijn ogen (maar ik ben vandaag sowieso weer wat huilerig). Ze laten het straks ook nog graveren als mijn zwager weer ff in Nederland is over een maandje ofzo.
weet iemand ook of t verplicht is om naar t consultatieburo te moeten gaan? ik hoor t graag want zit eigenlijk niet op problemen te wachten na wat ik hier gelezen heb thnx alvast voor t antwoord groetjes susanne
Anne gefeliciteerd met jullie zoon midas![/color] Tuttifrutti gefeliciteerd met jesse!![/color] Buddies mooi dat jullie APK weer goed was! Hopelijk laten de kleintjes niet meer zo lang op zich wachten en kan ik ook eens buddynieuws plaatsen! Bedankt nog. Wendie wil je ook nog even sterkte wensen vandaag! dikke knuffel! ML wat fijn dat het zo goed gaat met Yaron. lekker dat je er nu niet alleen voor staat met drie kids! Essie moeilijk da tze je kleintje nu niet meer zien zeker?! Kan me voorstellen dat je daar emotioneel van wordt hoor! Dikke knuf Niesje tja je kan erheen gaan en gewoon zeggen dat je was gebeld dat de maxicosi klaarstond. Als ze hem dan gaan halen neem je hem mee en als ze zeggen van hij was al opgehaald zeg je dat je dat ook kwam vertellen... Penny daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen meid. iedereen kleintje kondigt zich aan wanneer hij of zij wil! Veel geluk met jullie mannetje! Veraatje hoop ook voor jou dat het nu gaat opschieten en niet meer tot zondag hoeft te wachten! Helaas hier ook geen 25 miljoen! Hij is gevallen in den haag ergens iemand uit die buurt?