susanne voor deprikjes wel of je huisarts moet het willen. Maar niet ieder consultatieburo is hetzelfde he... dat het bij Brenden zo is gelopen is k*t maar het hoeft natuurlijk niet. Hoor alleen steeds meer dat mensen er liever niet heen gaan... toch wel apart
ML woont toch in Den Haag (of omstreken)? Hier twee loten en bijna volledige inzet terug. Ach ja het was natuurlijk wel te verwachten. Kans slechts 1 op 6,5 miljoen hahaha. Hoop dat ik vanacht wat beter kan slapen. Heb un al weer zo'n last van dat been. Mag morgen gelukkig met spoed naar chiropractor. (aangezien ik die man redelijk goed ken propt hij me er soms tussen als het nodig is )
Ik ben vandaag heengeweest bij het inloopspreekuur en kreeg alleen maar complimenten ik had ook heel anders verwacht. Maar misschien gaat het zo als je heengaat voor een afspraak? Deze heb ik eind juli pas.
Bloem het hoeft ook niet naar te zijn. Bij ons ging het ook heel mooi hoor ze deden helemaal niet vervelend alleen bij Brenden hebben ze ons gewoon verkeerd voorgelicht. Mijn zus is er bij beide kinderen jaren geweest en ging heel goed. Dus ieder is anders daarin... mooi dat Alles goed gaat met Wessel trouwens
Heb je helemaal gelijk in alleen hoor je zoveel slechte verhalen over het cb. Ja ben ook blij dat het na de opstart goed gaat met mijn kanjer . Alleen begon zijn naveltje te bloeden toen we bij het cb waren geweest. Maar s'middags kwam de wijkverpleegkundige en zij heeft het even aangestipt. Ik hoop dat Brenden morgen weer naar huis mag, het is wel een droppie hoor! Volgens mij krijg ik nu last van zwangerschapsjeuk :S. Rond mijn navel jeukt het telkens...
Pff hebben de andere moeders dt ook? Eerder als ik een baby in een couveuse zag of in het ziekenhuis kon ik daar wel tegen, maar sinds ik bevallen ben kan daar gewoon niet naar kijken vind het dan zo erg voor het hummeltje. Zoals vanavond was babyboom erop en gingen ze naar de mensen bij wie het niet goed was afgelopen, nou ik moest hem echt ergens anders op zetten anders was het tranen met tuiten
' Ik werd vandaag gebeld om een afspraak te maken voor een intakegesprek en ze vroeg of ik gebruik wilde maken van het consultatiebureau, dus jah, t KAN handig zijn. Sowiesow ivm wegen en alles en prikjes... Nah jah, wat ze zeggen gaat toch mijn ene oor in en het andere weer uit
En dat was dus mijn excollega kwam ik vorige week achter (de man wel te verstaan). Vond het ook heel erg moeilijk om te zien: de tranen liepen over mijn wangen (voor de zoveelste keer vandaag).
Nou ik ga maar weer eens naar bed toe. Mijn dagen bestaan momenteel echt uit uitslapen, wakker worden, douchen, op de bank hangen en af en toe iets doen en tot slot weer slapen . Morgen weer een extra controle voor mijn bloeddruk en hopelijk valt het mee. En de nieuwe auto ophalen. Nou ik ben weg voor vandaag. Trusten allemaal.
-------------------------------------------------------------------------------- Anne gefeliciteerd met jullie zoon Midas! Tuttifrutti gefeliciteerd met Jesse!! Kheb verder alles niet kunnen lezen, klas wel van Nannie dat ze met Brenden naar het ZH moest, vervelend he al die tegenstrijdige adviezen! Consultatiebureau zit er vaak naast hoor, wij overvoeden Genaro ook volgens het ZH terwijl consultatiebureau zelfs 10cc meer adviseerde dan wij al gaven en dat was al te veel! Succes! Hoop dat hij snel minder last heeft! Verder heb ik allemaal mooie beebjes gezien bij meerdere dames! Wat een schatjes zijn het!
Zo ik ga lekker mijn bedje in. Ik heb al de hele avond buikkrampen, maar volgens mij meer in de darmen dan op de plaats waar ik ze graag wil hebben Morgenochtend mijn tweede ronde acupunctuur, het zal mijn benieuwen 8) Truste allemaal! Liefs, Lientje
@ Anne gefeliciteerd met Midas! @ tuttifrutti gefelciteerde met Jesse Nou dames hier zit het wat te rommelen, veel krampen maar het lijkt niet echt door te zetten, al hoop ik natuurlijk dat het dat wel gaat doen. Voel me ook wat vreemd alsof het toch snel gaat komen, en mijn borsten doen zoooo een zeer. Hopelijk gaat het wat doorzetten nu. De kleine drukt ook ontzettend naar beneden constant.
Goedemorgen! Ik had MvP even gevraagd naar de stand van zaken omtrent Etje en die schijnt dus allang te bevallen zijn! Ze was het alleen vergeten door te geven aan MvP. Etje, van harte gefeliciteerd met je dochter!
Er waren gisteren nogal wat meiden met krampjes, harde buiken, enz. Hoe is het vandaag met jullie? Komt er babynieuws aan? Senn, wat een mooi kereltje is Karsten toch! Ik hoop dat je vandaag even lekker bij kunt rusten! Hoe was de ouderavond? Nannie, hoe gaat het nu met Brenden? Duikster, heeft Chris (en jij dan ook) vannacht een beetje geslapen? Essie, sterkte vandaag. Ik hoop dat je bloeddruk goed is! Veel plezier met jullie new car! Lientje, succes vandaag. Hopelijk helpt het! Over werk gesproken. Ik kreeg gisteren ook een mailtje van onze directrice die vroeg hoe het met mij ging. Ze was net terug van vakantie en ze had nog geen smsje gehad van een collega dus ze ging er vanuit dat ik nog geen kind had. Ze zei ook nog dat ze mij nog niet gebeld had, omdat ze niet durfde. Stel je voor dat ik net bezig was Dus mevrouw belt mij nu al 6 weken niet (en laat verder ook niks van zich horen), omdat ik misschien bezig ben? Pfff, ik heb nog maar niet gereageerd! De rest van de collega's zijn heel wat attenter geweest de laatste tijd! En nu nog een poging om wat te slapen!
goeiemorgen! hier ook nog alles rustig... Vanacht 2 x achter elkaar wat vreemde krampen gehad, maar na die 2 x viel ik weer gewoon in slaap dus weer niets bijzonders. Ik moet zeggen dat m'n man er onderhand ook wel een beetje doorheen gaat zitten. Gewoon door de spanning van het wachten enzo. Hij heeft voor volgende week woensdag -als ze gaan strippen- dus maar gewoon vrij gepakt. Voor mijzelf hoefde dat niet perse, aangezien ze toch hier aan huis komt. Of een halve dag was ook prima geweest, dat hij smiddags thuis was -stél er komt snel een reactie. Maar dit is wat relaxter, anders zit hij toch in spanning op zijn werk. En ook voor de donderdag houden ze er rekening mee dat hij er niet -of maar een halve dag is. Want ik ben dan of (aan het) bevallen, of ik moet naar de gyn die dag en dan vind ik het ook wel prettig als hij er bij is. Maar oke, ik ga nog even terug m'n bed in... Kijken of ik nog wat kan slapen. Ik weet af en toe niet meer hoe ik moet liggen. Op zich heb ik geen klagen, want ik kan nog steeds redelijk op m'n rug liggen (oke wel maagzuur flink af en toe) , alleen gek genoeg niet op m'n rechterzij. Dan krijgt ik het hartstikke benauwd. Dus dat is nogal irritant. Meer meiden die dit hebben? Ik vind het zo raar en wat eng... Links gaat goed, maar op rechts krijg ik gewoon geen lucht meer. maar oke, ik ben benieuwd of er nog meiden gaan bevallen vandaag of inmiddels bevallen zijn vanacht! Etje: Nog gefeliciteerd met je dochter!
Ja, ga nog maar ff lekker slapen Veraatje.. Hoe gaat het nu met je? Voel je al wat anders? Als ik mijn familie moet geloven, ga ik vandaag of morgen bevallen. Gister was ik in het zkh bij mijn moeder en zei een verpleegkundige op de afdeling dat het niet meer lang kon duren omdat mn buik een behoorlijk stuk is gezakt. Mja, je weet maar nooit.. Ik pin me er niet op vast. Etje, nog van harte gefeliciteerd met je dochter Mies. Ik las het net. Geniet ervan! Liefs Wendie
Athina, mij is gezegd dat het ook het beste is om op je linkerzij te liggen. Slapen op de rug schijnt niet helemaal goed te zijn en rechts schijnt ook minder te zijn. Vandaar dat je dan ws benauwd krijgt en het niet lekker ligt. Ik lig ook veel op linkerzij..
Goedemorgen... Jammer, geen babynieuws so far... Etje, gefeliciteerd met Mies... Wie kwam er ook alweer met dat voordelige spaarplan? Yaron wilt een spaarrekening voor die kleine openen, kan hij dat trouwens aangezien de kleine niet op zijn naam staat? Volgens mij wel toch?