Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hier is ook nog niks aan de hand....wou dat het vandaag ging gebeuren

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Etje feli met jullie dochter

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Etje gefeliciteerd met jullie dochter!

4. Volgens mij ben ik ook bezig de slijmprop te verliezen. Had vannacht en net weer bij het afvegen allemaal slijmachtig spul in het doekje.. :oops:
    (Sorry voor de details)
    Liefs Wendie

5. He meiden,
    moet de laatste 10 blz nog teruglezen...
    kejjer geshopt gister, en uiteindelijk nog uit eten gegaan. Lekker Indiaas! had het pittigste gerecht van de kaart (de eigenaar kwam zelfs even waarschuwen van te voren :D)
    maar was erg lekker! en pittig eten schijnt ook weeen te kunnen opwekken, maar helaas dat werkte niet!
    ga zo nog ff de laatste 10 blz terugpakken...
    knuf rensie

6. alle nieuwe mama's , anna, tuttifrutti en edje, gefeliciteerd met jullie kindjes!

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron spam!

[​IMG][/url]

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hoe krijg je die plaatjes gewoon groot, want bij imageshack moet je er op drukken om ze te vergroten en dan is het wel weer een heeeele grote foto :(

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Daarom bel ik zelf eigenlijk niemand meer... Toen ik precies 40 weken was belde ik m'n nichtje of ze zin had om langs te komen ofzo. Het eerste wat ze vroeg (ze had m'n naam zien staan op de mobiel) helemaal hyper -en op de achtergrond hoorde je iedereen gespannen luisteren: Is de baby geboren? Nou nee dus... Iedereen weer teleurgesteld...
    Vanaf dat moment heb ik besloten niemand meer te bellen tot de baby er is ;) . Ik mail of sms wel en de meeste bellen zelf wel en anders maar niet ;)

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Zo er is weer aardig gerommeld vannacht bij een aantal meiden zeg. Jammer dat het (nog) geen direct resultaat heeft gehad!

Hier was het tot gisteravond laat ook veel gerommel, maar vannacht rederlijk rustig. Wel ben ik een keer of 4 van dezelfde droom wakker geworden. Iets met een moordenaar in een hotel. Soort thriller...haha, ik kijk zeker teveel tv.

Vanmorgen weer bij de acupuncturiste geweest. Dit keer was ze toch iets minder zelfverzekerd. :(: Ze vind het moeilijk te voorspellen, maar als ze iets moet zeggen gokt ze op maandag of dinsdag :( Dat is wel ff wat anders dan de paar uur waar ze het gisteren over had. Ze vroeg me of ik me druk maakte over iets, want ze vind me erg onrustig en weinig ontspannen. Dat klopt ook wel, maar daar hebben we volgens mij allemaal last van, het is toch ook spannend?

Nouja, we wachten gewoon weer verder. Opvallend trouwens dat degene die de 6e zijn uitgerekend bijna allmeaal blijven "hangen". Nouja, eerst Veraatje en dan zijn wij dames!

Liefs,
    Lientje

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jammer lientje :( - en over de datum, dat viel mij gisteren ook al op... ! We waren natuurlijk met best veel op de 6e maar we blijven met veel!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    even inbraak ...

mirre, wil je even heel veel succes wensen de laatste uren, dagen...
    geniet nog even van het getrappel in je buik en heel snel heb jij je kleintje bij je! eindelijk he..

veel succes met de bevalling, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig...

voor de andere dames natuurlijk ook he!
    mama's: gefeliciteerd met jullie kindjes

groetjes
    Marloes

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Wat een kanjer ML!
    En leuke banner ook trouwens.

Liefs,
    Lientje

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  15. Anne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Midas

tuttifrutti: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse

Etje gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Mies.

Penny ben erg benieuwd naar de foto's van Guus :) ga zo even spieken op je hyves :)

Niesje wat heb je nu gedaan met die maxi cosi? mijn man zou hem ook opgehaald en hebben en dan direct op marktplaats zetten. Tja handelaartje!

Van de 6e juli is alleen patries al bevallen geloof ik. Wij wachten nog ff en wie weet bevallen we met zijn allen op dezelfde dag :) dat zou wel een goeie zijn. Maar eerst Veraatje, of je doet gezellig met ons mee :)

Hier gister en vannacht ook ontzettende krampen gehad, en ze werden ook steeds pijnlijker maar het zet niet door.

Mijn man is vanmiddag vrij en we gaan is even lekker zwemmen met zijn drietjes. Hoop dat het wat ontspant.

16. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Goeiemorgen,

Etje, gefeliciterrd met je meisje. En Tuttifrutti, jij gefeliciteerd met je zoontje!

Wat een lekker ding ML. Echt superleuk die kuif! Gaat bij Nièl echt niet lukken, zijn haartjes zijn zo kort...

En jij hebt ook al zoon mooi mannetje Senninha. Veel foto's laten zien, is leuk!

Vanmorgen zijn ze van de wijk hier geweest. En ik baal er ook een beetje van dat er altijd verwacht wordt dat je naar het cb gaat. Vind het zo betuttelend. Vragen ze of ik een fijne jeugd heb gehad en of er nooit geen "rare" dingen zijn gebeurd. Nou dat ga ik ze daar echt niet aan hun neus hangen hoor! Ff kijken hoe het over 2 weken gaat en als ik het dan nog steeds niks vind, dan ga ik er alleen nog maar naartoe om de prikjes te halen. Verder geen vragen of verhalen over hoe het moet. Zow...!

xxx

17. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Misschien zet het nu niet door Christiea, maar kan het ook niet ervoor zorgen dat alles wat weker wordt en misschien zelfs voor wat ontsluiting zorgen?
    Nou, vanmiddag veel plezier met zwemmen!

xxx

18. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Vannacht gelukkig weer een betere nacht gehad. Sandro kwam maar 1 keer, beter :)

Vanmorgen de gehoortest gehad en hij is geslaagd! Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht aangezien hij heel duidelijk op geluid reageert.

Ga eerst maar ff bijlezen.

Lee

Share This Page