Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:( Nah jah hahaha... Bij Michelle en Leroy zijn me nooit van die vragen gesteld, dat was echt alleen controle... Lekker bijdehand hahaha... Ze komen hier Dinsdag langs voor een intakegesprek (joy :rolleyes: ) en die duurt een uur :( Wat gaan ze in godsnaam doen dat een UUR duurt :(

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Lee, moest jij voor de gehoortest ook naar het Croesinckplein?

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Stomme vragen stellen ;)!

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

inderdaad de gezichtsuitdrukking en de kleertjes samen geven een oudere indruk van hem, maar het blijft een lieverd om te zien hoor

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoop dat het de afgelopen nacht beter is gegaan en dat de dag ook beter verloopt voor je

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

en was de mac lekker?
    weet je nou wel wat vor bultje het was dan?

7. ml, blijft een lekker ventje hoor! blijf lekker spammen!

8. ligt ineens een brief van wij jonge oders dat ik blije doos niet heb opgehaald binnen de termijn. maar heb nooit een uitnodiging ervan gehad :confused: gelukkig blijft ie nog ff liggen tot 9 augustus. maar vind het wel stom!

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

het is dacht ik niet verplicht.
    hier in mijn omgeving hoorde ik ook altijd negatieve verhalen.
    maar ik ga wel altijd heen en pik gewoon op wat ik horen wil en gebruik de tips waarvan ik zoiets heb dat past wel bij mij en de rest vergeet ik gewoon weer.
    plus je blijft de groei dan mooi volgen en de prikken doen ze ook daar.
    als je er heen gaat is het toch maar een moment opname en dan erbij jij bent de moeder en weet het beste wat goed is voor je kind, maar als je ergens over twijfelt is het altijd lekker om eens een reactie van een vreemde te horen ipv familie ofzo en dan kun je altijd kijken of di reactie je wel of niet bevalt

10. zo heb net een geweldig boek online besteld waar ik al een hele tijd naar op zoek was! hoe werkt mijn baby. het si een soort handleiding voor baby's maar op een onwijs grappige manier geschreven. alsof het een handleiding voor een electrisch apparaat is. echt heel grappig!

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

vind de banner erg leuk

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

hele grote kans inderdaad, maar helaas zegt het nog niks hè
    loop hier al een week of 2 stukjes behangplaksel te verliezen, maar verder op harde buiken en een nacht met 2 uur voorweeen en nog andere tekenen na gebeurt er niks helaas

13. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Essie, hier nog iemand die totaal niet vooruit te branden is... Deze hele week al niet echt... Doe ook niks anders dan bankhangen, douchen, slapen... Ik kook dan nog wel voor mij en mijn mannetje, maar ik laat mannetje de boodschappen doen... Voel ik me af en toe best schuldig over ook... Hij is de hele dag aan het werk en dan moet hij ook nog boodschappen doen...
    Maar hij doet het elke keer heel braaf...

Veraatje, kan me voorstellen dat je even geen zin hebt aan die directrice... Ze verwacht nog al niet een lange bevalling bij jou.... Zes weken niks laten horen... Dat vind ik echt niet kunnen gewoon... Nou moet ik zeggen dat ik ook nog niks van collega's heb gehoord, maar ja, mijn uitgerekende datum is ook pas over een week, dus dat komt tegen die tijd wel denk ik en zo niet, dan niet!

Athina, wat vervelend dat je niet echt lekker op je rechterzij kunt liggen... Ik daar in tegen kan absoluut niet op mijn rug liggen, want dan krijg ik het echt benauwd... Je voelt echt het gewicht van je kleine op je drukken... Verder wissel ik heel veel van mijn ene zij naar mijn andere zij... Op de één of andere manier krijg ik pijn in mijn bovenbenen/heupen als ik te lang op één zij lig.. Zal wel van het gewicht komen... Mijn benen/heupen zijn die overtollige 18 kilo niet gewend :)

Etje, nog gefeliciteerd met je dochter....

Mirjam, gefeliciteerd met je 39 weken...

Dames, als het gaat stormen dan doe ik ook mee... Zit er deze week echt een beetje doorheen... Ben al de hele tijd tegen de kleine aan het praten dat het niet erg zou zijn als hij/zij nu zou komen... Dan heeft ze straks lekker 4 weekjes papa om zich heen :) Maarja, tot nu toe geen reactie....

Esther, dat zou de prop kunnen zijn ja, maar dat zegt helaas nog niks... Ik ben hem geloof ik ook al verloren, of in ieder geval stukjes, maar ook nog geen actie... Hopelijk zet het bij jou wel door...

ML, leuk die foto's van Mayron... Het is echt een scheetje....

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    klinkt een beetje als 'babymanagement' , een boek voor vaders in spe ;) . Daarin werd de baby ook al product omschreven. Erg leuk :) maar er staan toch ook heel veel goede dingen in!

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier ook zo. En ook ik voel me best schuldig af en toe... Zeker omdat hij nu echt wat vermoeid begint te raken (en het moet nog beginnen!) . Maar dat is waarschijnlijk ook van de spanning van het wachten erbij.
    Inderdaad is koken zowat het enige wat ik doe. En af toe ineens in een bui dat ik ga stoffen ofzo. Maar ook alleen dan s avonds, dan heb ik nog weleens wat puf over.

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

etje gefeliciteerd met jullie dochter

ml lieve foto's hoor

rensie klinkt inderdaad wel grappig dat boek

17. het is echt grappig! er staan dingen in als.
    uw exemplaar is verkrijgbaar in 2 varianten.
    een jongensexemplaar of een meisjesexemplaar.
    de tips die er in staan zijn wel weer nuttig, maar niet zo saai!

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hier ook iemand die vreselijk moe is en nergens zin meer in heeft. En net zoals Athina, komt er 's avonds even een sprankje energie en dan ga ik stofzuigen ofzo!

Lientje, wat balen zeg dat ze nu hele andere dingen zei! Weer langer wachten? Of ga je gewoon lekker tegen haar voorspelling in en ga je vandaag bevallen!

Ik doe trouwens wel met al die meiden van 6 juli mee hoor! We gaan gewoon er een bevaldagje van maken. Wat denken jullie van morgen?

Rensie, wat lekker zeg dat je zo heerlijk geshopt en gegeten hebt. Wat is de titel van het boek?

Christiea, heel veel zwemplezier straks!

Esther, klinkt ook als een prop. Maar weet het niet zeker, ik heb die van mij nog steeds niet gezien!

ML, wat een schatje is het toch!

19. titel is: hoe werkt mijn baby
    maar erg moeilijk te verkrijgen helaas!

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou heb weer een rustige nacht gehad, lag er gister alleen te laat in naar mijn zin.
    mijn ouders kwamen op visite, omdat remco afsluiting van zijn werk had en ze vonden het sneu dat ik nu nog alleen thuis moest zitten met zo'n buik.
    vervolgens kwam mijn zusje nog om half 10 omdat ze duitse pannekoekjes voor mij had.
    dus al met al geen babyboom gezien (ga k online kijken zo) en lag ik pas tegen 12en in bed.
    vanmorgen de kids naar oma laten brengen en ben zelf weer tot ruim 11 gaan slapen, maar of dat nou zo bevorderlijk was ben ik nog niet over uit.
    die nespresso die we gister hebben gekregen hebben we gisteravond natuurlijk direct uitgeprobeerd en het viel me niks niet tegen.
    zit een klein nadeeltje aan, de cupjes moeten online besteld worden en dan per 50 gelukkig kun je dan wel 5x 10 smaakjes doen. een zo'n kopje kost zo'n 30 tot 33 ct. dus wel duur eigenlijk, maar het is weer eens wat anders

Deel Deze Pagina