vind indiaas eten zo lekker! en deze was inderdaad wel pittig, maar niet extreem ofzo. al nam mijn man een hapje en brandde zijn mond uit! ben 2 jaar geleden in India geweest en heb daar niks gevonden dat ik pittig vond. maar heb volgens man al mijn smaakpapillen al verbrand ofzo! eet ze vanavond!
zat er inderdaad ook al raar naar te kijken, maar moest er wel om lachen t is wel waarheid natuurlijk en wie weet voelt de beeb zich geroepen nu
Pff hier zware nacht achter de rug! Niet geslapen en een uitgehongerde baby! Dit komt nl zo overdag slaapt Isabel vrij veel en drinkt dus schijnbaar niet genoeg en dit moet ze dan s'avonds en s'nachts inhalen......alleen 1 probleem mama kan geen melk op commando produceren, dat heeft gewoon z'n tijd nodig. Maar goed het gevolg was dat ik vanmorgen echt leeg was! Ze heeft van 4.30 tot 9.30 gehangen dan weer aan de ene dan weer aan de andere borst. ff geslapen en om 11.00 weer begonnen met krijsen van de honger....Ja en toen vond mama het welletjes en heeft een flesje gemaakt die zo leeg was! En nu ligt ze lekker te slapen. Maar goed denk dat het bv tijdperk hier over is......Jammer maar helaas
Wat een schatje Lee... Moet zeggen dat ik sinds vanmorgen met slijm afvegen al last heb van mn buik. De ene keer veel harde buiken, de andere keer krampen.. En de kleine is ook ineens erg onrustig.. Zou het dan toch? ? Vanmorgen is er een vriendin langs geweest met haar zoontje en die heeft spontaan de hele benedenverdieping ff gezogen hier.. Lief he? Het is ook zo'n ontzettende schat die vriendin... Liefs Wendie
Wanneer komen er foto's van jou meisje mvp? Trouwens ML, wat een scheetje zeg! Mooi mannetje hoor.. Ik word helemaal week bij de gedachte dat er bij mij ook 1 in zit.. Misschien wordt de baarmoedermond er ook wel week van
zodra ik uitgevonden heb hoe mijn nieuwe pc met mijn nieuwe camera samenwerken...snap er nog steeds geen jota van, maar van t weekend komt mijn broertje die mag ff een en ander op de pc planten dan kan ik weer verder!
MvP, balen dat je zo'n rot nacht achter de rug hebt. Maar misschien komt je bv wel weer meer opgang. Het kan ook best een regeldag/nacht geweest zijn. Wendie, doe mij ook zo'n vriendin....
Hier even een kort berichtje van de man van Ester, (Bas). Bij de vk was haar onderdruk 100, vandaar dat ze met spoed naar het ziekenhuis moest. Ze zit nu aan de ctg en automatische bloeddrukmeter. Er is al bloed afgenomen en straks gaat ze nog naar de gyn. Het lijkt erop dat haar bd zakt, ze zit nu rond de 90. Als er wat verandert laat ik het weten. ps lang leven het internet op de telefoon.