Hee Silla, Hier ook veel meer stevigheid idd. Vooral de bovenkant, die voelt harder ronder aan ipv recht en slap naar beneden Hopelijk worden ze alleen steviger en niet groter.... aarrgghhh!
Ik heb nog niet zoveel last van aderen en ook behoorlijke grote. Wel zijn ze net als bij jou steviger waardoor ik idd ook zonder bh kan lopen. Voelt wel vreemd zo'n compacte massa.
Ik loop ook heel veel zonder bh, heb overigens niet zo'n grote cupmaat, dus dat scheelt misschien, maar ze zijn ook echt steviger, groter? daar twijfel ik aan, maar m'n bh's zitten in elk geval niet lekker meer... Dus alleen op m'n werk, als ik een t-shirtje loop, draag ik een bh, maar verder lekker wat laagjes aan en niemand die het ziet
Ik heb nog echt wel een beha nodig hoor! Wat ik dan weer niet nodig heb, is een riem in mijn broek. Ik weet niet of het komt doordat ik al een buikje begin te krijgen, of dat ik 'gewoon' aangekomen ben.
hallo meiden, kom me hier ook vlug melden! want ben op 24 juli uitgerekend! we zijn super blij en hopelijk mag alles blijven goed gaan! hoe is het met jullie en de buikjes? liefs Mariska
Moet even m'n verhaal kwijt. We hebben net te horen gekregen dat een vriendinnetje.bevriend stel van ons (met kinderwens waarbij het nog niet lukte..) al in de overgang terecht is gekomen. Net als ik 34 jaar...niet te geloven toch. Je weet gewoon niet wat je zeggen moet, je ergste nachtmerrie wordt dan waarheid. Enige manier is waarsch voor hun eicel-donatie. Ben er echt ontdaan door! Wat voel ik me een gezegend mens! [-o< ..met een klein spruitje in m'n buik. Liefs Mirre
Oei, dat is niet zo mooi nieuws, Mirre. Het is echt zo'n enorme wonder als je een baby mag verwachten! Ik hoop voor hun dat ze ook ooit eentje in hun armen mogen sluiten! Ik heb tussendoor op het werk steeds wat meegelezen en gelukkig allemaal goede berichten. Mandy en Monkeylove, van harte met jullie mooie echo. Lekker gevoel geeft dat he? Nu heerlijk genieten! Goudvis, fijn dat jij ook gerustgesteld bent. Toch maar niet om een echo gevraagd? Wil je voor mij bij 4 december het tijdstip 9.30 uur zetten? Alle nieuwe mama's, van harte gefeliciteerd en welkom hier. En voor de meiden die ziek zijn, heel veel beterschap! Verder weet ik even niet meer wat hiervoor allemaal geschreven is en waar ik nog op moet reageren. Sorry
mirre, moet verschrikkelijk zijn voor die mensen! ik hoop dat ze toch nog een kindje in hun armen mogen sluiten
VSM puur Mama granules tegen de ochtend ongemakken. Gewoon bij de drogist en apotheek te koop. Ze werken aardig. Ben niet zo supermisselijk, maar nog maar een beetje waardoor je gewoon kunt blijven functioneren op het werk.
Mirre, wat een naar nieuws. Bij mijn schoonzus was dat ook het geval. Zij hebben m.b.v. eiceldonatie nu toch een prachtig kindje! Dus er is nog hoop voor ze. Ondanks alles zal het heus wel een zware klap voor ze zijn, sterkte ermee!
Nieuwe moeders, gefeliciteerd en welkom! Jullie kletsen wat af zeg, wilde "even" bijlezen op werk, maar "even" gaat niet echt vandaag Wat fijn, geen slecht nieuws tot nu toe vandaag! Borsten, al een paar dagen paarsig als ze uit de bra komen, gister kwam er zelfs zonder moeite vocht uit de linker. Ik had wel even iets van "eh, nu nog effe niet hoor". Zonder bra lopen, kan thuis wel, maar de zwaartekracht doet flink zijn best, is ook wel logisch met mijn maat bloemkolen Van 10-11 uur kotsmisselijk geweest, echt 2x naar de wc gerend, nog nooit zo erg geweest. Nu is het alsof een grote ballon in mijn buik elke minuut groter geblazen wordt Ook wel wat duizelingen, maar niet heel ernstig.
@ Mirre: Mijn moeder is ook rond haar 35ste in de overgang gekomen. Mijn huisarts heeft mij ook aangegeven dat er een vergrote kans is dat dat bij mij ook zou gebeuren. Vandaar dat ik nu 'al' zwanger ben, ik wilde niet het risico lopen dat ik een mooie carriere had opgebouwd maar geen kindje meer kon krijgen. En die carriere is er overigens toch wel gekomen hoor Dus... ik vind het ook een heel heftig verhaal. Jeetje, het zal je maar overkomen he, dat je daar onverwachts mee geconfronteerd wordt...
Tja het is en blijft heel verdrietig. Vaak is het geen kwestie van eerst carriere willen opbouwen, maar meer van niet de juiste partner hebben of externe factoren waardoor het op zich laat wachten. Als ik uitga van mezelf...mijn kinderwens was er al rond m'n 20ste en kijk nu bijna 35 en mama in wording/spe. Ook ik was bang de laatste x voordat ik zwanger was en bij de gyn was omdat het niet lukte dat ik missch al vroeg in de overgang terecht was gekomen. Gelukkig is dat niet zo, maar het had mij ook kunnen gebeuren. Wil niet dramatisch doen, maar soms mag je best ff stilstaan bij het feit dat je een bofkont bent en uberhaupt zwanger bent.
pff wat naar inderdaad.. hier ook een vergrote kans om in de overgang te komen rond m'n 30ste, vandaar dat we dus al sinds feb 2006 bezig waren, mijn bio klokje tikte aardig. Gelukkig is het nu dus gelukt, maar wel vreselijk als mensen op deze manier dus 'te laat' zijn, zeker als je het zo onverwachts is!