Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Man van Essie, wat vervelend :( Wens haar megaveel sterkte!

2. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jeetje Essie, dat is wel even schrikken zeg! Heel veel sterkte jullie allebei.
    Man van Essie, bedankt voor de snelle reactie.. Inderdaad handig internet op telefoon ;)

3. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Man van Essie, sterkte aan jou en Essie. Hopelijk zakt de bd snel!

4. Hey Essie...

Doe maar rustig aan meid...
    En man van Essie, jij ook he?
    Bedankt voor doorgeven..

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

lief kindje hoor en inderdaad een heel leuk truitje

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Sterkte Essie (en man van natuurlijk ook)
    Hopelijk zakt de bd snel en mogen jullie weer naar huis.

Lientje

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

:) :) :) :)
    daar zeg je wat
    dus kom op met al die spam

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

sterkte hoop dat het allemaal meevalt en dat bd inderdaad zakkende is

9. essie en bas, veel succes en sterkte hopelijk zakt bd snel! rustig aan doen!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

wie weet is het inderdaad het begin
    hoop het voor je
    goed foto's kijken hè zoals je zelf al aangaf week weker weekst ;)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @essie en man: sterkte, hoop dat de bloeddruk snel weer goed is.

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Dat geeft hoop :D

13. mirjam2112

Wow wat 'n mooi ventje én mooie foto's ! Schuilt er 'n echte fotograaf in jullie ? ;)

14. mirjam2112

Essie: Sterkte zeg, en Bas jij ook natuurlijk !

15. mirjam2112

Ik verlies de hele tijd 'n beetje vocht hier.. had al wat meer afscheiding door de zwangerschap maar nu elke keer als ik opsta voel ik 'n beetje lopen zeg maar..
    Ik loop bij de gyn dus om nou al 't ziekenhuis te bellen gaat me nog wat ver, maar ik kijk 't even aan en misschien breken m'n vliezen straks wel :D
    Of 't is gewoon nog wat meer afscheiding :cry:

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hoi ff een snel berichtje weer van mijzelf.

Allereerst bedankt voor de lieve reacties!

Ben weer thuis. De CTG was goed, in mijn bloed is geen zwangerschapsvergiftiging aangetroffen en mijn bloeddruk zat schommelde heen en weer tussen de 128/87 en 140/90. In het begin was hij ook in het ziekenhuis vrij hoog, maar gelukkig zakte hij steeds verder af. Verder was de echo ook goed en er was ook nog voldoende vruchtwater aanwezig.

Dat was een hele korte update, maar we moeten weg, de nieuwe auto ophalen.

Jullie zullen begrijpen dat ik niet heb bijgelezen. Dus als er nog belangrijke dingen zijn gebeurd, hoor ik dat graag.

Liefs, Ester.

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo heb alle pagina s weer doorgelezen! :D Nog geen babynieuws, maar wat niet is kan nog komen ofcourse..

Duikster;Vervelend zeg dat je een gebroken nacht heb gehad. Ik hoop dat je nog even uit kan rusten en dat de volgende nacht beter is!
    Bloem82; Hier gister ook babyboom gekeken en werd er ook erg naar van van het overleden kindje :( Mijn man ook, die werd er ook erg emotioneel van..
    Etje; Gefeliciteerd met je dochter!
    Athina; Hier loopt de spanning ook steeds meer op, beetje vervelend want ik begin gewoon een beetje kribbig te worden en daar is mijn man dan de dupe van :oops: Hij vraagt nu ook al elke ochtend sinds een week ''En denk je dat je vandaag gaat bevallen?'' :)
    Sann; Balen dat het niet doorgezet heeft meis..Hopen dat het snel gaat gebeuren!
    ML; wat een leuke foto s zeg :D Enne een intake gesprek van een uur van CB? :confused: Willen ze je hele levensverhaal gelijk horen ofzo? :rolleyes:
    Lee74; Fijn dat hij geslaagd is voor de gehoortest! En super leuke foto s zeg :D
    MvP; Balen dat je een rotnacht heb gehad zeg, enne doe wat je goed voelt wat betreft de voeding!
    Essie; Dat is inderdaad een hoge bd. Ik hoop dat ie snel zakt en dat alles weer in orde is! Bas bedankt voor het doorgeven. Ik zal mijn man eens even een zwangerschapspaginacursus geven want ik weet zeker dat het hem anders niet gaat lukken een berichtje te plaatsen hihi

Nou meiden met een mijlpaal; Gefeliciteerd
    Meiden die aan het rommelen zijn; Ik hoop dat het snel door zet!
    En meiden met een goede APK ook gefeliciteerd!

Heb al een drukke ochtend achter de rug zeg..Vanmorgen kwam de schoonmaakster (pff wat voel ik me gezegend met haar zeg, straks als de beeb er is zal ik het allemaal zelf weer oppakken maar voor nu echt heerlijk!) en ben ik nog even naar de drukkerij gegaan voor de laatste wijzigingen aan het geboortekaartje. Heb nu al 10 keer gewijzigd maar goed, we hebben besloten om er nog een naam achteraan te plakken. Ons meisje krijgt dus 3 namen. De eerste is een naam die is gecombineerd uit onze voornaam. De tweede is omdat wij die mooi vinden en de derde is een traditie in mijn mans familie dus die moest er ook bij. Nu is het geboortekaartje naar mijn zin..Ook nog langs mijn ouders geweest en was wel gezellig maar ze waren erg druk dus ben snel weer weggegaan. En toen nog langs mijn nieuwe huisarts om mijn dossier te brengen en gelijk maar een afspraak gemaakt voor mijn verkoudheid/keelpijn. Loop er nu bijna 3 weken mee denk ik en nu ben ik het zat. Telkens lijkt het beter te gaan maar het word niet echt beter.

Ook hier heel veel gerommel, af en toe heb ik het gevoel dat ik een wee heb. En de hele dag door heb ik al harde buiken. Ik hoop dat het door gaat zetten maar ja niet te veel hopen anders is het weer een teleurstelling als het ophoudt. Ben benieuwd wat voor verschil je voelt tussen een harde buik en een wee? Kan iemand mij het verschil uitleggen?

18. kwebbels

Essie; fijn dat je weer thuis bent meis! Veel plezier met de nieuwe auto ophalen..

Mirjam; hier verlies ik ook de hele tijd veel vocht. Weet niet wat ik er van moet denken maar het zal wel gewoon afscheiding zijn bij mij.

19. kwebbels

Nou ik ga even in bad met een boek! Kom straks weer terug....tot later

20. mirjam2112

Essie: Fijn dat je weer thuis bent !

Kwebbels: Geniet van je bad, misschien is 't goed voor je verkoudheid

Deel Deze Pagina