nou boodschapjes gedaan, afgewassen, voorraadkast helemaal uitgemest en nu eerst even zitten en uitpuffen... straks nog even wat spulletjes op zolder opbergen en stofzuigen en dan komt mannetje alweer thuis... hoezo nesteldrang?
Fijn dat je weer thuis bent Essie! En straks lekker de nieuwe auto voor de deur. Jij bent er klaar voor hoor, nu lekker rustig houden!
he liesje, ik heb nog nergens last van, ook niet van nesteldrang, alleen af en toe een krampje in mijn buik, maar is zo licht dat ik er niets achter zoek. wou ook dat ik ergens last van had zodat ik wist dat het bijna zou gaan beginnen.
wil het je wel uitleggen, maar dat is toch wel moeilijk. over het algemeen is een harde buik niet pijnlijk en een wee wel. dat is het grootste verschil. verder kan ik je alleen maar zeggen dat je het verschil echt wel merkt als het eenmaal zover is
Mila: wij blijven straks gewoon met z'n 2-en over denk ik. Mac was heerlijk Moest tot 8u wachten maar dat had ik er wel voor over hoor. Bultje was een beschadigd bloedvat. Dokter moest het eigenlijk dichtbranden maar ik vondhet wel prima. Was al weer dicht dus laat maar zo. Wel afgesproken dat als het weer open gaat ik dan wel langs moet komen om het dicht te laten branden, jakkie! Lientje: je banner is er klaar voor, nu jullie nog. Liesje: hopelijk is die nesteldrange en voorteken, maar vorige week bij mij is het niet uitgekomen. Net bij chiropractor geweest. Heeft bekken behandeld. Hij gaf aan dat als ze hebben behandeld de baby meestal wel binnen paar dagen komt omdat alles dan weer optimaal is. Nou laat maar komen zou ik zeggen. Pijn was wel minder maar is nu weer ff terug. Komt natuurlijk omdat he behandeld is. Hopelijk kan ik vanavond weer gewoon lekker slapen. Kregen net zo'n blauwe enveloppe in de bus..... maar gelukkig we kregen geld terug Mooi meegenomen!
Zo weer thuis.... Eerst naar het ziekenhuis/gyn geweest voor oa CTG en onderzoek en daarna wilde ik perse ff naar m'n mama toe , want die had ik al 2 wk niet gezien. Slecht geslapen....zeg maar eigenlijk bijna niet. Kreeg ook nog een sms van een collega, een collega die 2 wk korter zwanger was is ookal bevallen van een kindje pfff..wat duurt wachten toch lang he. Kleine is verder heel druk en heb veel harde buiken. Ook ben ik sinds gisteren steeds misselijk en dacht ik vannacht flink over m'n nek te moeten gaan. Nou in 't zh , CTG was goed, licht rommelen/aktie was te zien maar de kleine doet het goed. FF nog een echo gehad en nog genoeg vruchtwater. Baarmoeder was nog niet genoeg verstreken dus inwendige onderzoek was weer auwie. Gyn wilde alles over het weekend heentillen en hoopt nog steeds op meer aktie vanuit zichzelf. Kon maandagochtend terugkomen om weer te kijken, maar maandag is een hele belangrijke dag qua werk voor m'n vriend en die ene dag kan er dan ook nog wel bij! Gyn heeft toegez. als ik dinsdag kom en het staat er nog zo voor als nu...dan moet ik me woensdagochtend om 8.00 uur melden in het zh om te beginnen met inleiden! Maandag moet ik nog een aantal maal naar het zh ivm prikken op suiker (curves) Dus zoals het er nu naar uitziet......worden we pas woensdag of donderdag papa en mama. Moet me er maar bij neerleggen, want wat kan ik anders doen!? Of de kleine moet in 't weekend ineens van gedachte veranderen en toch ineens willen kijken hoe de buitenwereld eruitziet, maar we wachten af. @Marloes, Lief van je! Dat je aan me denkt! Altijd fijn als mensen je niet vergeten en meeleven. @Etje, gefeliciteerd met je dochter! @Athina, Straks komen we elkaar echt tegen hoor hier in het ziekenhuis ...1 vd komende dagen Alle andere wachtende /40+=ers: Ik hoop dat het voor jullie ook snel zal gaan gebeuren! Knuf Mirre
@Essie: fijn dat alles goed gaat. wel rustig aan doen he. Ik heb maar weer s een buikfoto in mn album gezet. Is wel van vorige week, maar vond die t mooist.
Kwebbels, lekker gebadderd? Altijd heerlijk ontspannend he? Dat vind ik nu wel balen dat je na de bevalling 6 weken niet in bad mag. Ik ben een echt bad-mens zeg maar.... Nou ja na 6 weken ga ik het wel inhalen! Mirre, jammer dat je nog tot volgende week moet wachten. Maar ja je hebt nu wel een datum om naar toe te leven. Lijkt me op zich ook wel prettig. En wie weet komt het toch nog ineens spontaan. Ik hoop het voor je! Daantje, bij mij heeft het helemaal niet gerommeld. De bevalling begon gewoon ineens. Zegt dus niets als het niet rommelt.
Sann; Mooie buik! Mirre; Balen dat je nu nog moet wachten tot woensdag/donderdag. Maar goed, het einde komt echt in zicht meid! Lee; Oooh daar had ik niet eens aan gedacht dat je niet in bad mag na de bevalling Pfff wat een domper zeg.
Lovelykids; Bedankt voor je antwoord Nog een vraag dan; is een wee altijd over je gehele buik te voelen of op bepaalde plekken (onderkant van de buik bijv of de bovenkant, zijkant?)
heb zojuist de ouders van nu ontvangen en herkende iemand in dit nummer van ons. als ik het goed heb staat memoikke erin volgens mij heeft ze het ook wel gezegd dat ze een interview had met het blad, maar meende dat het later geplaatst zou worden
Ooooh ik wil ook de ouders van nu! Hier komt alleen de post altijd laat grr...Naja even afwachten of die er bij staat!