Jaa ben vandaag uitgerekend inderdaad! Ik hoop dat het nu wel zo snel mogelijk gaat gebeuren. Ik heb wel al sinds gister harde buiken..En echt vaak ook pf..Sommige zitten ook echt wat pijnscheuten bij zeg maar. Ben benieuwd!
Belt mijn man net op. Een collega van hem heeft nog een Quinny kinderwagen, die mochten we zo hebben voor niks Maar goed we hebben er al 1..Aaaah weer zo n pijnlijke harde buik. Deze is echt HARD gewoon zeg
Ben ik ook weer ff.. Heb net geslapen.. Kleine heeft nu de hik... Maar mijn zere buik/krampen zijn nog niet weg, dus wie weet... Ff afwachten maar weer... Liefs Wendie
Pfff de band van mijn kinderwagen is lek Kan je bij Quinny een nieuwe bestellen dat jullie toevallig weten?
vraagje. De vk zei de laatste keer dat als ik de kleine minder voelde dat ik dan moest bellen. nou is ze al de hele dag vrij rustig. Voel haar af en toe wel, maar zijn hele kleine bewegingkjes telkens maar. Moet ik me nou zorgen maken of niet?
Ow lama, heb al gevonden dat je m gewoon bij de fietsenmaker kan laten plakken Morgen maar eens even achteraan...
Bij mij bewoog die kleine ook minder op het eind, maar ik zou zeggen dat, als je je zorgen maakt, je even belt... Kan nooit kwaad. Beter een keer teveel zeg maar...
Sann; Ik voelde de kleine gister en eergister ook bijna niet, heb het tegen de vk gezegd en ze gingen gelijk kijken! Gelukkig was alles goed. Mijn verlos zegt dat als ik haar minder als 10 keer op een dag voel dat ik dan moet bellen. Maar als het niet goed voelt zou ik sowieso bellen. Ml; Balen dat de band lek is..Ik heb ook luchtbanden en ik hoop niet dat dat vaak gaat gebeuren..
Nou ik ga bankhangen want het is echt niet fijn om met die harde buiken op de computer te zitten.. Tot later!
Nee haah en ik ging dus Woensdag voor het eerst met die kleine naar buiten en toenw aren alle 3 de banden lek Jah en het pompje dat daarbij zit schiet niet op dus jah ik ging maar lopen. Ik denk haal bij de Hema wel ff een pomp. Een aardige medewerker heeft, omdat het mijn eerste ritje met Mayron was, mijn banden opgepompt 2 banden gingen perfect (Perfecte pomp trouwens voord ie banden en neit duur, dus ga m wel ff halen morgen) maar de 3e werd niet hard... zucht... Morgen maar eens langs de fietsenmaker...
Haha t is echt rustig hier. Normaal zouden we hier nu in een hevige strijd verwikkeld zijn om pagina 2300 te openen
hoi ik had een vraagje aan de bevallen dames, hebben jullie ook soms nog beetje buikpijn of steekjes in de onderbuik? Ik vroeg het me af! xx nina
Pfff krijg net een mailtje van Wij jonge ouders met als onderwerp: Belangrijk, je uitgerekende datum is verstreken! Ja ja wrijf het er maar in
Dat was ikke! De rekening van Icesave die wij hebben geopend staat op onze naam en wij beheren het tot dat Karsten er aan toe is om het te gebruiken. Je moet ook een tegenrekening opgeven van jezelf waar het geld vanaf geschreven wordt. Mayron kan daar zelf een rekening openen vanaf 18 jaar.
Jah gelukkig wel, ach en anders vraag ik mijn vader wel even, maar wil hem niet teveel vragen want hij heeft al zoveel gedaan lately... Kijk morgen wel even...
Ja dat heb ik ook soms hoor, de ene keer wat erger dan de andere keer. Is volgens mij gewoon nog je baarmoeder die krimpt.