Ow dat wist ik niet eens, weer wat geleerd Nu heb ik wel genoeg voorwerk gehad hoor..laat maar komen die weeen 8)
Ik hoooop het zo Misschien maak ik mezelf wel gewoon gek hoor. Maar goed, je zoekt overal wat achter he.. Slaap lekker/!
Nou meiden, ik ben niet veel online geweest vandaag en ik ga jullie nu alweer verlaten voor vandaag. Manlief en ik zijn nogal moe na het gevlieg van vandaag. Het belangrijkste is: alles is oké met mij en de kleine en de nieuwe auto staat op de oprit. Dat waren de belangrijkste dingen voor vandaag. Allemaal trusten voor vannacht!
Heb een vreetkick! Net al een zak chips opgegeten en ga zo maar eens kijken wat we nog meer voor lekkere dingen in huis hebben. Miss sil, ben blij dat mijn ouders hun sleutel niet gebruiken. Ja heel af en toe als mijn vader heeft gezegd dat hij langs komt maar ik te lui ben om van mijn bed af te komen om die tijd maar dan belt hij eerst 10x aan en gaat nog een keer opbellen dus dan heeft hij toestemming. Ik wil ook niet dat mijn schoonouders een sleutel krijgen, volgens mij gaan die het namelijk wel gebruiken wanneer ze er zin in hebben of wanneer ze gewoon langs komen en daar heb ik dus geen zin in. Alhoewel we hebben hier natuurlijk wel 2,5 grote hond en die zijn niet zo dol op mensen die niet vaak langskomen en gewoon maar binnen komen (als wij er zijn is er niks aan de hand hoor) en mijn schoonouders zijn niet zo gek op honden dus misschien dat het ook nog wel mee valt maar ja toch....
Dag dames, Daar was ik nog even voordat ik op bed ga. Heb echt een vreselijke dag gehad, ik zal jullie de details besparen. Het zijn echt de laatste loodjes (hoop ik). Ik weet dus ook niet echt meer wat er geschreven is, behalve dat het goed gaat met de bd van Essie. Fijn, meid! Ik hoop dat we allemaal snel zullen bevallen! Slaap lekker!
Slaap lekker Veraatje, hoop echt dat je een beetje je rust kan pakken maar eerlijk gezegd hoop ik liever dat er wat gaat gebeuren vannacht bij je [-o<
Zow wat een verschil dat Mayron net geboren was en nu, 10 dagen later. Ze moeten echt nog helemaal bijtrekken... Haha staat een foto in mijn album dat ie net geboren was en 1 van vandaag, wat een verschil!
heb nu echt pijn in mijn buik, weet niet of het weeen zijn of iets anders. Het zakt wel af en toe weg maar komt ook zo weer terug maar houd dan echt zeker 5 minuten aan, word er gewoon misselijk van inmiddels. Iemand enig idee? ? ? ? Hoop dat het gewoon voorwerk is en niks anders.
maar alvast een goeiemorgen of nacht of hoe je het ook wil zeggen, kan de slaap niet te pakken krijgen, en volgens mij heb ik weer een aambei erbij, kan ook niet missen net zo op het laatst. heb veel last van afscheiding (sorry voor de details) en dat is ook niet echt prettig, je voelt het gewoon elke keer lopen. wou dat ik kon zeggen dat ik al bevallen was, kan bijna niet wachten. ik hoor nu allemaal rare geluiden van buiten af komen, beetje eng allemaal zet denk ik de tv maar even aan eventjes geluid in de kamer
Daantje, wat vervelend. Die afscheiding ken ik, blijf schone onderbroeken aantrekken. Moet vaker wassen dan me lief is. Moet je niks engs aanzetten op tv he, anders helpt het nog niet!
Slim van je, muziek is inderdaad niet eng. Ben zelf altijd zo slim om ineens een horrorfilm tegen te komen tijdens het zappen en dan kan ik niet meer wegkijken zodat ik helemaal niet meer kan slapen
ja dat is idd niet zo heel handig. meestal als ik dat al zie dan zap ik al meteen weg. de muziek wat erop is is niet echt mijn smaak, maar er is tenminste wat geluid onder.
mijn schoonouders vroegen laatst wat we wilden als kraamcadeau, nu leek het ons ook handig om een camping bedje te hebben, dus hebben we dat van de week gezegd zeggen hun van nee dat willen wij niet doen, we geven wel iets van een schommelpaard of zo. ja vind het ook prima, maar gaat het dan uiteindelijk niet om wat wij nog graag willen hebben. zo duur was dat nou ook weer niet, en heb daar denk ik meer aan als zo'n schommelding. maar goed, ze willen het perse
Zou ik echt zoiets hebben van vraag het dan niet. Wij hadden zoiets met de babykleertjes, wij hebben laatst gemeld dat we dus echt geen kleertjes willen krijgen want hebben de kast gewoon al vol liggen. Nou ze vonden dus dat als hun kleertjes wilden geven ze dat gewoon mochten doen, heb ook gewoon gezegd dat ze dat mochten doen maar dat ik het zonde van hun geld vond want de baby kreeg het dan toch niet aan. Stelden ze trouwens niet op prijs moet ik zeggen, maar ja we zeggen het niet voor niks denk ik dan.
BUDDYNIEUWS! """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" HI BUDDIES HET IS ZOVER, IK LIG OP DE VERLOSKAMERS IK MELD ME ALS DE BABY IS LIEFS CHRISTIEA """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" Als de kleine er is (en het is niet midden in de nacht) laat ik het meteen weten. xxx