ja dat lijkt me ook, weet dat veraatje al erg dichtbij de 42 weken is... en er was nog iemand die over liep weet even niet meer wie. lijkt mij ook erg frustrerend hoor.
heel frustrerend lijkt me dat! Vind 9 maanden al lang om ergens op te moeten wachten vooral op zoiets moois maar als het dan nog langer duurt pffff....
het erge is je hebt er niks aan te willen. het komt zoals het komt bij de een is het met 38 weken en bij de ander met 42 weken.
Nou van mij mag het ook wel k omen nu aangezien ik echt ernstige slaapproblemen heb. Ik voelde net alweer flinke rugkrampen , als ze nu eens doorzetten ..... sterkte meiden ik mag eigenlijk niet klagen ben net 38 weken maar ja begin het wel zat te worden al die kwaaltjes
he mila, ja dat kan ik me goed voorstellen, heb ik voor 2 weken ook gehad dat ik geen een nacht normaal kon slapen, was echt elke nacht wakker. dan wil je ook wel dat het er snel komt
ik denk dat ik ook eens ga proberen te slapen, pak wel een nat washandje en doe dat tussen mijn benen, misschien helpt dat wel
hier ook hoor, gisteren voor het eerst eens een normale nacht gehad. Was vanochtend zo blij toen ik wakker werd en het was half elf! Maar ja nu kan ik weer slapen door de pijn in mijn buik, vraag me inmiddels echt af wat het is. Komt nu om de ongeveer 15 minuten dus begin te denken dat het weeen zijn ofzo. Het vreemde is alleen dat het ongeveer 5 minuten aanhoud en dan weer wegtrekt.
Ja die slapeloosheid is heel erg vervelend , vooral omdat mijn dochter natuurlijk gewoon weer vroeg wakker is. Heb net maar een boterhammetje gegeten had ook wat honger en ga zo maar proberen wat te slapen. En wat ook weer zo vervelend is ( ja ja ik klaag nog even verder ) dat ik ieder uur moet plassen Ik weet wel al dat mijn gyn me niet overtijd laat lopen. Als ik de 28ste niet ben bevallen wordt ik ingeleid ivm mijn bekken problemen, dus dat is wel een fijn vooruitzicht.
misschien voorweeen, heb er ook last van gehad, als het niet erger wordt zijn het geen echte weeen. heb ik toen een hele dag last van gehad, de vk is 3 keer langs geweest om te kijken. bleek dus dat het voorweeen waren, had het ook met 37 weken
Slaap lekker daantje! Denk dat ik zo het bed ook maar eens ga opzoeken, maar eerst nog maar een glas melk voor de zekerheid opdrinken en nog even iets lezen in de ouders van nu.
Zullen wat voorweeen zijn , echt weeen zal je snel in de gaten hebben hoor, die komen vaak en doen echt pijn. Het zal zeker wel eenbegin zijn dat er iets aankomt
daar zat ik ook al aan te denken. Nou hoop dat het of doorzet of snel ophoud want dit vind ik maar niks, maar ja heb er niks over te zeggen he.
Dat is inderdaad wel extra vervelend, je kan niet een keer wat langer blijven liggen want je dochter is er natuurlijk ook. Wel een fijn vooruitzicht dat je zeker weet dat je niet overtijd zal lopen, is in ieder geval een zorg minder en je hebt gewoon een datum waar je je op kan richten.
dit doet trouwens wel pijn maar niet zo erg als ik verwacht van echte weeen dus verwacht inderdaad dat het iets van voorweeen zijn. Is wel vervelend als het je eerste is dat je soms gewoon niet weet wat het is.
Sjonge jonge, wat hebben jullie vannacht gekletst zeg... Hoop dat jullie nog in slaap zijn gevallen... Hier gaat redelijk lekker.. Harde buiken houden nog wel aan, maar vannacht heerlijk geslapen. Is er al meer nieuws van Christiea? Hopen van wel! Liefs Wendie
Heb de hele nacht de telefoon langs me gehad , maar helaas....nog niks gehoord. Hoop maar dat ze ons een beetje vergeten is en dat de kleine er al lang is! xxx
Tja, die slapeloosheid is goed voor het aantal pagina's maar niet voor de rust..... Ik weet er helaas alles van en ook hier dus al een kindje dat 's ochtends vroeg wakker is (gemiddeld rond 06.00 uur) pfffff. Ik maar denken dat de vermoeidheid na de bevalling gaat komen met de nachtvoedingen, maar zoals het er nu voor staat ga ik vermoeid aan de bevalling beginnen . Nou ja, we zien wel. Vooralsnog gebeurt er hier niks, ja een hoop buikpijn (onderin de buik), maar geen weeën! Rick is inmiddels zover dat hij zegt: "baby, buik" (en dan wijst hij naar mijn buik) en dan vervolgens op de babykamer bij de wieg staat en zegt: "baby, bed" *smelt* . Tja als 't zo simpel was .
Hey meiden, Pittig gesprek vannacht zeg! Ik hoop dat jullie nog wat hebben geslapen hoor, want zowel voor de bijna mama's als de pas net mama's is rust wel belangrijk. Miss Sil, heb je de boosheid een beetje van je af kunnen schudden? Christiea, ik ben zo benieuwd hoe het me je is! Hopelijk horen we je snel. Hier een onrustige nacht, was erg moe en heb wel geslapen, maar vaak naar de wc voor vingerhoedplasjes. Om 6 uur begon het gerommel erger te worden en ik heb toen twee uur lang echt weeen gehad. regelmatig om de 10 minuten zo'n beetje. Mijn man heeft me heel lief zachtje gewiegd in bed en het was wel te doen. Maar het waren echte weeen! Yes. Er gebeurd wat. Ben gaan douchen en ontbijt gaan maken en het nam langzaam weer wat af Maar goed er gebeurt hier in ieder geval duidelijk wel iets. En ook nu nog steeds, zij het onregelmatiger dan daarstraks weeen waarvoor ik echt even moet stoppen met typen. Ik hoop natuurlijk dat het doorzet, maar ik ga nog maar even uit van niet, dan is de teleurstelling niet zo groot straks. Liefs, Lientje
Hoop met je mee dat het doorzet Lientje. Gisteren begon het bij Christiea toch ook zo? Hou maar goeie hoop dus . xxx