Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    poeh jullie hebben nog tot half 3 doorgebept!
    mijn vriend kwam thuis 3:00 na mijn hatelijke smsje, kon hij mooi het flesje geven en iklkkr slapen!
    ben benieuwd hoe t met christiea gaat!

oe en lientje mss ben jij de volgende wel!

2. Hoi meiden,
    ben er vandaag de hele dag niet, maar wil jullie ff een fijne dag wensen en hopelijk komen de ukkies vandaag voor de inleiding! (veraatje, succes...)
    dikke knuf rensie

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Jeetje wat een rust hier. Saai hoor!

Ik word echt een beetje gek van Nièl 's nachts. Hij heeft zijn hele dag-nacht ritme omgegooid. Overdag slaapt hij als een roos en wordt hij netjes om de +- 3 uur wakker. Maar 's nachts is hij de hele tijd aan het spoken. Wil veel vaker drinken en is tussendoor vaak wakker. Ik heb al geprobeerd om hem in de avond wat langer wakker te houden, maar dat werkt maar af en toe. Laten huilen gaat niet echt, want dan huilt hij de andere 2 wakker. Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, iemand tips?

xxx

4. geen tip, maar wel een dikke knuffel voor je!
    sterkte meid!

5. zo, wat rustig hier..

Lientje, ik hoop voor je dat het doorzet! Mag wel een keer..

Christiea, ik hoop voor je dat je je kleintje al in je armen hebt!

Liefs Wendie..

6. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Sann, fijn dat de kleine zich weer goed laat voelen.. Is toch altijd wel een beetje angstig als je even niks voelt.. Iemand gaf de tip om op je linkerzij te gaan liggen en dat werkt bij mij inderdaad altijd erg goed.. Dan is de kleine meteen weer aanwezig...

Duikster, wat vervelend dat Chris de hele tijd zo'n last heeft van krampjes... Hopelijk wordt het snel minder...

Veraatje, wat vervelend dat je zo'n slechte dag hebt gehad... Hopelijk is hij vandaag toch wat beter...

Daantje, die afscheiding daar zijn er hier al meer van die daar last van hebben.. Ik ook.. En het is inderdaad heel smerig... En die rare geluidjes van binnen heb ik ook... Meestal als ik naar de wc ga.. Dan is het net alsof er iets knapt van binnen... Heel raar!

Christea, heel veel succes meid... Hopelijk is de kleine er snel...

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    goeiemorgen allemaal,
    hier wel redelijk geslapen, alleen 2 oefenweeen gehad vanacht. Exact om dezelfde tijd als gisteren, dat was wel weer typisch. 2.45 uur... De eerste moest ik lopend opvangen, de 2e was al een stuk minder (een kwartier later) en daarvoor kon ik in bed blijven en daarna dus niets meer, behalve keiharde buiken. De kleine was tussendoor en naderhand overigens ontzettend druk, dat viel wel erg op.
    Maar oke. Niets serieus dus verder. Wel flink last van m'n rug spieren nu, dus ik ga zo maar eens lekker douchen en de massage straal op m'n rug zetten...

Ik las dat christea aan het bevallen was! Fijn! Ik ben benieuwd wanneer we weer wat horen, spannend hoor!

Verder niet veel teruggelezen van vanacht, sorry... maar ik las in de reactie van miss piggle over afscheiding en knappende geluidjes, die knappende geluidjes heb ik de laatste 3 , 4 weken denk ik. Blijft een gek geluid.

meiden die hun kindje al in hun bedje hebben liggen: Hopelijk weten ze snel hun ritme te vinden, zodat jullie ook uit kunnen rusten!

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

goedemorgen dames!

Wat een nachtbrakers weer vannacht!

Miss Sil, het gaat niet heel lekker bij jullie! Meid denk goed om jezelf en je kleine man!

Daantje en Ingrid, ook goed om jezelf denken!

Christie, heel veel succes meid!

veraatje, hopelijk heb je vandaag een goed dag! En begint het spontaan bij je! Ik denk aan je!

Rensie, veel plezier vandaag!

Mrietje, sorry vanuit hier ook geen tips..

Athina, hopleijk zet het bij ook snel door!

Kwebbels, hoe is het nu bij jou?

Lientje, ik hoop voor je dat het gat gebeuren!

Buddie wendie, meid hoe staan de zaken ervoor bij jou? Weer afgezakt? Ik hoop dat het bij jou ook een keer goed gaat doorzetten!
    Hie is het weer rustig!

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Weer een mijlpaal!

39 weken!!!!

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo eens even kijken of Roan mij de tijd geeft omte reageren, hij zit duidelijk in zijn regeldagen, wilde gisteren en vandaag het liefste non stop aan de borst hangen. Dus het is even verstand op nul hier. Gelukkig komt hij 's nachts maar eenmaal voor een voeding dus ik slaap best goed.

Lientje, hup hup kom eens op met die kleine ;) Wat moet het frustrerend zijn voor jullie.

Mrietje, heb je Niel overdag beneden? Het kan helpen om overdag geluiden en licht om je heen te hebben en 's nachts zo donker mogelijk om een duidelijk onderscheid te krijgen.
    Maar het is lastig bij sommige kindjes duurt het langer voordat ze het doorhebben.

Christie, spannend! Hopelijk krijgen we snel babynieuws te lezen hier.

Veraatje ik heb het echt te doen met je. Een dikke knuffel voor jou. Maar morgen gaan ze je op gang brengen als er nog niets is toch?

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Hier helaas een mindere nacht achter de rug. Sandro heeft weer heerlijk lopen jengelen... Gelukkig heeft hij vanmorgen nog een paar uurtjes geslapen (en ik ook) en nu slaapt hij weer :) Heb ik ff mooi tijd om bij te lezen. Ga ik dus maar eerst doen!

Lee

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Esther gefeliciteerd met je 39 weken. Ik ben morgen zo ver. Nu maar hopen dat onze kindjes snel mogen komen.

Hmmm dacht dat je samen met mij over zou blijven ;)
    Nee hoor meid, lekker dat je in ieder geval weet dat je niet nog 2 weken uit moet lopen als het uit zichzelf niet komt. FIjn dat alles al besproken is.

Hebben we al iets van Christea gehoord?

Verveel me weer dus heb mijn vriend zo ver gekregen dat we ff naar woon boulevard gaan. Kan niet ver meer lopen maar beetje rondbanjeren in de media makrt ofzo en lekker broodje eten. We hebben nog muziekset voor beneden nodig, dus gaan we daar maar even voor kijken.

13. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja kwam hier ook echt aan als een domper toen ik dat hoorde... Had net van mijn zusje een heerlijk badpakketje van Lush gekregen...

Nina, ik heb na de bevalling ook nog wel eens last van buikpijn. Dat is het samentrekken van je baarmoeder die weer op zijn plekkie moet. Is nu trouwens wel redelijk weg bij mij.

Dat doet Sandro idd ook. Erg grappig, alleen wordt ie soms zo gefrustreerd dat ie de borst dan niet meer kan pakken ofzo. Moet ik 'm eerst ff kalmeren, de tut.

Senn hopelijk heb je vandaag een betere dag!

Mirre, was je boterham met hagelslag nog lekker? :)

Nee sorry Ingrid, herken dat niet dus weet niet wat het kan zijn.

Mayo, fijn dat alles goed gaat met Britt! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar foto's!?

Duikster, Chris heeft dus ook last van krampjes. Hier hetzelfde probleem met Sandro. Ik heb ook heel veel melk en hij drinkt behoorlijk gulzig. Wist niet dat het ook daar van kon komen. Ik ben vandaag gestard met cinababy van VSM op advies van een vriendin. Haar zoontje heeft er heel veel baad bij gehad. Ben benieuwd of Sandro er op reageert, want die krampjes steeds is voor hem (en ons) ook geen doen.

ML, Mayron is echt cute! En inderdaad wat veranderen ze snel he!

MissSil, zeur maar raak hier hoor. Dat mag altijd. Kan me ook goed voorstellen dat je het af en toe zat bent. Het is toch een kind van jullie beide en idd niet alleen als het hem uitkomt. Hopelijk kan je er met hem over praten en gaat het weer wat beter! Je hebt in ieder geval wel pagina 2300 mogen openen :)

Christiea spannend, zet 'm op!

ppfff hoe rustig het gister overdag was, zo druk was het hier vannacht :) Nachtbrakers :)

How cute ! ! !

Oohhh Buddy LIentje ik hoop zo dat het doorzet voor je! Hier draaien mijn duimen overuren voor jou en de andere meiden natuurlijk ook! ! !

Mrietje, balen van dat dag/nacht ritme. Hier niet echt tips, maar heb wel ergens gelezen dat je het om kan draaien door hem overdag om de 2a3 uur wakker te maken voor voeding ed. Maar zo te lezen komt hij al uit zichzelf dan. Misschien helpt het als je hem 's avonds in bad doet zodat hij lekker moe wordt?

Esther gefeliciteerd met je 39 weken! Het einde is in zicht!

Bd81, veel plezier in de woon boulevard.

Zo hehe, ben weer bij..... :) :)

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hoi

Ben ik weer :D Gelukkig voel ik mij weer een stuk beter.
    Net naar het ziekenhuis geweest voor een CTG en alles was goed!
    Ik hoop zoooooo dat het inleiden morgen direct effect heeft!
    Zijn er hier nog dames die ervaring hebben met gel?

Christiea, ik hoop dat jullie de kleine al in jullie armen hebben!

Lientje, ik hoop voor jou dat het flink doorzet. Want het moet natuurlijk wel vandaag, morgen is Chris jarig!

Esther, gefeliciteerd met je 39 weken!

Bd, veel plezier op de woonboulevard!

Lee, vervelend zeg dat je een slechte nacht hebt gehad. Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar wat een prachtige foto's heb je van Sandro in je album staan!

Niesje, lekker dat je s nachts goed kunt slapen! Je hebt op je hyves ook mooie foto's van Roan staan!

Athina, toch flink balen dat het niet doorzet. Maar je hebt in elk geval wel al oefenweeën... dat is al meer als wat ik heb gehad!

Rensie, ik hoop dat je een leuke dag hebt!

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Dank je veraartje!
    Gelukkig voel jij je weer een stuk beter. Ik heb geen ervaring met inleiden. Ik heb wel hormonen gehad om de weeen te versterken en dat had echt direct effect. Weet niet of ze dat ook gebruiken om in te leiden?

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja hier weer een nachtbraker ;),
    heb al met al niet veel geslapen, misschien iets van 3 uurtjes alles bij elkaar...
    maar ja komt allemaal goed.

veraatje hoop dat het lukt morgen, nu mag het toch onderhand wel een keertje ;).

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag iedereen!

heb uiteindelijk heerlijk geslapen en rond half twaalf ontbijt/lunch op bed gekregen van roeland! Moet zo even onder de douche springen want zou met een vriendin meegaan boodschappen doen voor haar verjaardag vanavond. We zouden daar gaan bbq-en maar vraag me af of het doorgaat met dit weer :( Verder af en toe nog wel de pijn in mijn buik dus maar eens kijken wat dat vandaag word.

Veraatje, fijn dat je je vandaag beter voelt. Hoop dat het inleiden wel meteen werkt maar dat zal toch wel, moet gewoon!

Daantje, toch nog drie uurtjes. Iets is beter dan niets natuurlijk!

Lientje, hoop dat het vandaag goed gaat doorzetten bij jou.

BD, een gezellige dag samen met je man bij de woonboulevard.

Ramoontje, wat lief!

Voor alle mama's met beebs die jullie 's nachts wakker houden: Sterkte!

Miss sil, hoe is het nou bij jou? Je schoonmoeder nog langsgeweest?

18. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb ff een vraagje aan de mama's die borstvoeding geven. Sandro heeft vrij veel zuig behoefde en meestal doet mijn pink dan wonderen. Dat is alleen niet altijd even handig. Nu dacht ik zelf om hem een speen te geven, maar dit wordt door de vk en het consultatiebureau afgeraden ivm met tepel/speen verwarring. Ze geven aan dat je hier minstens 4 weken mee moet wachten. Ik vind dat eigenlijk vrij lang. Geven jullie al eerder de speen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Alvast bedankt!

Lee

19. Zo, het is echt rustig hier vandaag... Is iedereen aan het bevallen ofzo?
    Straks naar een vriendin toe. Haar zoontje is vandaag 1 geworden.
    Hier rommelt het nog steeds wel. Veel last van harde buiken en zeurderig gevoel in de buik. Ben benieuwd...
    Buddy, voor de rest is het rustig hier. Je krijgt wel een smsje als het zover is...

Liefs Wendie

20. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou het is inderdaad heel erg rustig hier! De nachtbrakers liggen hopelijk nu een beetje bij te slapen :)
    Wendy veel plezier bij je vriendin en haar jarige zoontje! Hopelijk zet het rommelen bij jou nu ook eindelijk door!

Lee

Deel Deze Pagina