Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop ook dat het doorzet hoor...
    Is er trouwens geen speentje verkrijgbaar met tepelachtige vorm?
    En ze zeggen dat de speentjes van avent dacht ik heel goed waren als je constant met de pink moet blijven werken...

Liefs Wendie

2. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

BUDDYNIEUWS BUDDYNIEUWS

Hi om 4 m inuten voor 12 is ons zoontje Mees geboren middels een keizersnee. We maken het allebei goed. We blijven de komende dagen nog in het ziekenhuis. Liefs Christie en Miquel

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Nou, Christie en Miquel, nog een keer heel erg gefeliciteerd!!!!

3. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Je hebt van Difrax twee verschillende vormen.. Dental en nog 1.. Je moet dan die andere hebben geloof ik.. Die is rond.. Combi is dat..

Christie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mees!

4. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hhmm je zou toch verwachten dat zoiets inderdaad wel bestaat .. ik heb al voor dat ik bevallen was avent speentjes gekocht maar ja, ze (vk en cb) waren er zo stellig in dat ik nu dus heel erg twijfel. wil ook geen problemen met de bv.

is het rommelen nog steeds aan de gang?

Lee

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Christie en Miquel van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Mees ! ! ! !

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Christiea, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mees!
    Eindelijk is hij er dan! Geniet er lekker van!

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Christie en Miquel van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mees !

Ook weer zo'n leuke naam!
    Rust en hestel goed in zkh, we horen het verhaal later wel. Maar als jullie thuis zijn moet er wel gespamd worden hoor :D

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Vera, het gaat nu echt opschieten voor jou, althans, we gaan hier heel hard duimen dat de gel heel snel zijn werk gaat doen morgen!

Lekker Ingrid, Roeland zorgt wel goed voor je hoor!

Hier is het nog hetzelfde, onregelmatige weeen, maar wel redelijk pittig zo nu en dan. Ben net wel wat boodschapjes wezen doen en dat was eigenlijk wel grappig. Je probeert dan toch niet te laten merken dat je eventjes stil moet staan en dan zo nonchalant mogelijk ademen hahaha.

Wat ik ook heel erg heb nu is als op de rustige momenten de kleine beweegt, dan meteen tot een knoeperharde buil leidt. Ik ga zo maar s ff lekker op de bank liggen en dan zien we wel weer.

Liefs,
    Lientje

9. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Christie en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mees

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik zie dat het nieuws van Christiea al bekend is hier...
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Hier wil ik even melden dat mijn vliezen gebroken zijn!

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    christea: Gefeliciteerd met jullie zoon Mees!

en Kwebbels: Eindelijk echt het einde in zicht! Sterkte en succes meid!

12. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer

:whistle: :whistle: :whistle: Jaaaaa eindelijk \:D/ \:D/ \:D/ Succes meid! ! ! ! :thumup: hopelijk komt je beebje nu snel :baby:

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Spannend Kwebbels!
    Heb je de vlos al gebeld?

Lientje

14. kwebbels

Dank je wel Athina, Heb af en toe een wee maar nog niet echt krachtige..Het vruchwater blijft er uit stromen en ik zit hier dus maar even op 2 dikke handoeken want om nou de hele tijd op de wc te blijven zitten vind ik ook zo saai. Mijn schoonouders zaten hier toen ik opeens een plonsje in mijn slip voelde dus toen ik naar de wc liep was het net een waterval haha..

15. kwebbels

Jep, ze komt vanavond sowieso kijken als ze niks hoort en als ik 2 uur lang weeen heb om de 4 a 5 min moet ik nog een keer bellen.

16. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Lee, ik geef ook borstvoeding en Nièl krijgt er ook gewoon een speentje bij. Gaat hartstikke goed hoor!

En Veraatje, volgens mij wilde jij weten of er iemand ervaring had met inleiden dmv gel. Ik heb dat bij Nyala gehad en het werkte goed. Maar ik moet wel zeggen dat ik al 2 cm ontsluiting had toen ze het inbrachten. Ik was rond half 9 in het ZH en werd toen eerst aan de CTG gelegd. Daarna gingen ze inwendig kijken hoe het ervoor stond. 2 cm dus. Toen hebben ze die gel ingebracht en moest ik een half uurtje blijven liggen anders zou het er zo weer uitlopen. Na dat half uur mocht ik gewoon rond gaan lopen en afwachten of er iets zou gebeuren. Als er niks zou gebeuren zouden ze om een uur of 1 nog een keer precies hetzelfde gaan doen als toen ik 's morgens aankwam. Maar gelukkig begon ik rond half 1 weeen te krijgen. Meteen best heftig. En om 10 voor half drie 's middags is Nyala geboren. Ook heel vlot gegaan dus. Hoop voor jou dat het morgen net zo gaat ;).

Nou weer ff wat bijlezen, want ik zie in de snelligheid dat mijn andere buddietje kwebbels ook wat voelt :whistle:.

xxx

17. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heel mooi Kwebbels. Ik hou mun telefoon gereed ;). Spannend hè? Nou weet je gewoon dat het niet meer heel erg lang kan gaan duren. Nou, hartstikke veel succes!

xxx

18. kwebbels

Ja ik begon echt even te shaken; nu gaat het echt gebeuren he :D Maar goed, laat maar komen ik ben er klaar voor!

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Heel veel succes de komende uren/dagen Kwebbels, het komt eraan!

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik ook :D ;).

xxx

Deel Deze Pagina