Kwebbels, wat spannend zeg! Blijf je ons op de hoogte houden? Mrietje, dank je wel voor je verhaal! Ik hoop dat het bij mij ook zo zal gaan, maar ik ga daar maar niet van uit! Dan kan het alleen maar meevallen!
Roan heeft ook een grote zuigbehoefte. "Ze" zeggen dat het beter is om te wachten met een speen omdat kindjes met een speen gemiddeld een voeding minder krijgen per dag. Ik heb een speentje wel geprobeerd trouwens, maar Roan vond het helemaal niks, ook papa's pink word niet gewaardeerd Vind het pinken soms ook erg lastig. Vanmorgen had ik er echt geen zin in en heb ik hem in mijn ringsling gedaan en dat werkte ook erg goed, hij werd zo in slaap gewiegd zonder te pinken en ik kon rustig mijn was ophangen.
Christie en Miquel, gefeliciteerd met jullie zoon! Whaaahhh Kwebbels, wat spannend meid! Ja je moet er nu echt aan gaan geloven, het gaat gebeuren maar het gaat vast helemaal goed komen. Veel succes! Veraatje, gelukkig dat je je vandaag wat beter voelt, ik hou mijn vingers gekruist voor je morgen hoor, als iemand nu een babietje verdiend ben jij het, jij hebt je tijd nu toch wel genoeg uitgezeten zou ik zo zeggen! Maar gos, weer een jochie erbij op de lijst. Vraag me af de meiden uberhaupt nog kiet kunnen spelen aan het einde van de maand! Wel gezellig al die jochies ben zelf helemaal niet bevooroordeeld met 2 jongens
Christie en Miquel gefeliciteerd met jullie Mees! Kwebbels: joehoe! Gaat het daneindelijk gebeuren? Was je toch nog op tijd op de wc of zat je bankstel er onder? (schoon)moeder niets gemerkt? Vera hopen dat het voor jou morgen ook zo ver is meid.
hey meiden. hier ben ik ook weer ff. begin nu eindelijk mijn eigen energie terug te krijgen dus t begint helemaal goed te komen met mij. heb extra vitamines voorgeschreven gekregen om er wat sneller bovenop te komen. ik heb alleen de laatste 2 bladzijdes gelezen dus neem me niet kwalijk als ik niet reageer, Gefeliciteerd cristea! ben benieuwd hoe je zoon eruit ziet m aar rust eerst maar lekker uit meid Kwebbels. toen mijn vliezen werden gebroken is t binnen no time gebeurd bij mij. moet wel zeggen dat ik blij ben dat t achter de rug is hoor. vera: ik had begrepen dat ze je gaan inleiden? spannend meid, ik hoop echt dat t snel voor je gaat gebeuren. ik ga ff een paar foto proberen te plaatsen hier maar ik weet niet helemaal hoe dat moet. ze is zo schattig. ze drinkt ondertussen al met gemak 50 cc leeg en huilt alleen als er echt iets aan de hand is, voor de rest is ze zo zoet als je maar zou hopen, hihi fijne avond allemaal en ik kom snel weer langs om te kijken of er baby nieuws is hier liefs susanne
t gaat me nu niet lukken, ben er ook echt eenkluns in dus ik probeer t vanavond nog ff als ik m niet in mijn album kwijt kan.
Christie: Gefeliciteerd met jullie zoon ! Kwebbels: Spannend ! Zet 'm op en sterkte Lientje: Hopen dat 't doorzet, sterkte he ! Veraatje: Mooi dat alles goed was, hopelijk gaat 't 'n beetje opschieten Susanne: Fijn dat 't beter met jullie gaat, ben wel erg nieuwsgierig naar foto's !
Gefeliciteerd Christiea met jullie zoon! @ Bd81: nou meid jij bent een week verder dan mij dus jij zal denk ik wel eerder bevallen en het is met inleiden ook niet zeker of je meteen bevalt, ik hoor horror verhalen dat het soms 5 dagen kan duren ! Ik hoop dat de kleine snel komt uit zichzelf. Ik was na half 3 nog niet moe hoor, ik sliep pas tegen 5 uur en was om 9 uur weer wakker voor me dochter, maar me man kwam later zijn bed uit en kon ik wat slaap inhalen en vanmiddag zijn we ook weer gaan slapen en nu voel ik me erg goed. Ga zo dus meteen wat schoonmaken en koken. Esther gefeliciteerd met je 39 weken! Ik ben vandaag 38 weken! YEAH! @ Kwebbels: succes meid!
Christie en man gefeliciteerd met jullie zoon Mees! Kwebbels, spannend! Hebben ze niks gemerkt toen het gebeurde? Nog even en je bent mama! Susanne, fijn dat je je beter begint te voelen en dat je zo'n tevreden dochter hebt!
Cristiea, gefeliciteerd met Mees!!!!!! Spannend Kwebbels, goodluck de komende uren, jij hebt snel je baby...
het is nog steeds erg rustig, heb hier nu ook last van voorweeen, al de hele dag zo'n beetje, hoop dat het ook door gaat zetten nu maar ja dat heb je helaas niet voor het zeggen, kwebbel succes meid! zet hem op!
Lee, Sven en Maarit hadden vanaf dag 1 al de speen i.v.m. teveel zuigbehoefte. Sven heeft de eerste 5 weken borstvoeding gehad en Maarit was vanaf dag 1 een flessekind.
oh ja, en blijkbaar hebben de buren vanavond een feestje, dat wordt veel lawaai ben ik bang. hebben dat al een keertje eerder mee gemaakt, zijn we even weg komen we terug staat er een complete band bij ons onder de carport, hoe erg wil je het hebben, iedereen was stom dronken. heb me echt liggen ergeren, konden de oprit niet oprijden om de auto te parkeren, moesten we helemaal terug naar het begin van de straat daar was nog 1 plekje vrij. normaal vloek ik niet snel maar toen heb ik toch alles bij elkaar gevloekt, we konden niet eens normaal tv kijken en de dag erna moest ik al om 6 uur uit bed omdat ik moest werken om 7 uur. hopelijk gaat het vanavond anders. sow dat is er ook uit
Mrietje, ik heb Mayron gister in zijn badje gedaanmet goedenacht van Zwitsal, toen heb ik hem een babymassage gegeven met babyolie, een shirtje, zijn trappelzak en een flesje op de koop toe. Ik kreeg m niet meer wakker, hij heeft uren achtereen geslapen. Misschien een tip, haha..
NEE! haha ik elke keer bang alsik hakjes op de gang hoor, eigenlijk te gek voor woorden! Maarja ikga zo ff lkkr boodschapjes doen. Ze zal mijn sms vast wel gelezen hebben, is gewoon beledigd ofzo denk ik!
Ester gefeli met je 39 weken! Mila gefeli met je 38 weken! Veraatje gelukkig was de Ctg goed! Ben benieuwd wanneer t voor jou gaat beginnen! Maar t is iig het w8en waard!