Ik ga nu zelf de band van de kinderwagen verwisselen. Hen bij de Prénatal een nieuwe binnenband gehaald, wish me luck!
Graag gedaan lieverd. Over gel gesproken. Ben met Sven ingeleid met eerst gel. Had nog geen ontsluiting. Werd om half 8 ingebracht en daar moest ik mee "lopen" tot ongveer 13.00 uur. Toen had ik slechts 1 cm. Ze lieten me toen nog een uur doorlopen in de hoop dat ik 2 cm zou hebben en dat was ook net aan het geval en konden ze mijn vliezen breken. Daarna voordat het infuus werd aangezet kreeg ik helaas een weeënstorm waarbij de ruggeprik een uitkomst was.
Christiea: Gefeliciteerd met jullie zoon Verder niks teruggelezen behalve toevalling onderstaande. Sorry Wessel heeft ook een groot zuigbehoefte waarschijnlijk. En ik heb hem wel een speen gegeven in overleg. Ik heb gisteren de hele dag met hem aan de borst gezeten, dacht dat het kwam omdadt er niks uitkwam. Vandaag begon het ook weer zo. Wanhopig wordt je ervan, want zelf kun je niks. Denk je dat hij slaapt en leg je hem weg, begon hij weer . Nu hij een speentje heeft heeft hij eindelijk even geslapen Ik zit er nu ook even aardig doorheen . Ik hoop dan ook dat die speen helpt want ook snachts kun je hem haast niet wegleggen, of hij moet in diepe slaap zijn.
Zo nu heb ik een keer hulp nodig want ik zit er emotioneel helemaal door heen. Voor de moeders die fv geven, hoeveel drinkt jullie kleintje, hoeveel uur zit er tussen en hoe lang doet hij/zij over een fles? Karsten drinkt 125cc per fles. Dit is 3 schepjes gewoon en 1 schepje comfort (omdat hij zich zo vaak meldt met honger). Hij doet er een uur over en een uur tot anderhalf uur later meldt hij zich weer dat hij honger heeft. We zijn al over gegaan op speen met 2 gaatjes in de hoop dat hij sneller drinkt maar ook dat wil niet sneller. Een fopspeen wil hij niet alleen de pink maar om hem nou 10x per dag een uur zoet te houden met de pink zie ik ook niet zitten. Heb nu het gevoel dat ik alleen maar bezig ben met voeden en hem tevreden houden totdat de tijd verstreken is voor de volgende voeding. Er mag 4 uur tussen zitten van het CB en 's nachts zelfs 6 maar hij blijft maar niet tevreden (wel gelijk na de fles) omdat hij na een uur tot anderhalf uur weer komt. Ook valt hij snel in slaap en is weer moeilijk wakker te krijgen. We verschonen hem nu halverwege de fles omdat hij dan wel weer wakker wordt. Een half uur over 125cc zou toch genoeg moeten zijn? Dat is wat ik nog van Maarit en Sven weet dat ze altijd binnen een half uur klaar waren. Of ben ik gewoon verwend met twee kinderen die wel snel dronken? Hij heeft ook geen regeldag want dit gaat al dagen zo. Wie heeft er tips of herkent dit :
nou dit was t weer ff voor vandaag ik ga nu onze meid de fles geven en dan zelf ook ff wat naar binnen werken. heb net een kleine wandeling gemaakt richting supermarkt van ong 10 min. kom thuis en voel heelmijn benen slapjes worden. dus ik ga nu ook lekker op de bank hangen fijne avond meiden en Kwebbels nogmaals heel veel succes, je hebt hopelijk vandaag nog je kindje in je armen susanne
Soms heeft Mayron er ook last van, heel irritant. Ik vind het ook echt aan de fles liggen... Een fles met een groter gaatje drinkt ie heel schokkerig, maar hij laat wel goeie boeren en zit in elk geval vol. Ik heb ook zo'n fles van Avent gekocht en daar doet ie heel langzaam over en valt in slaap als ie op het midden is, dus die heb ik gauw weer aan de kant gezet want met die fles komt ie na een uur idd weer happen... Misschien is dat het? Ik weet het niet maar zou misschien kunnen...
Susanne, wat een lief koppie heeft Nikita. En Penny, Guus is ook een knapperd! Sen, misschien een idee om alleen nog comfort te geven? Misschien is hij dan meer voldaan? Tja wat betreft sneller laten drinken weet ik het ook geen tips, ligt toch vaak aan het kind zelf. Maar een uur is wel lang hoor.