Meid, een dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat de andere meiden je kunnen helpen, want ik ben nog echt een leek!
Jee Penny wat een geweldig bevallingsverhaal! Goed gedaan hoor! Ik zag ergens iets over flesjes, ik gebruik de dodie 123 fles, kun je zelf kiezen hoe groot t gat. Susanne wat een mooi meisje Nikita!
Lief klein dochtertje van Athina, ik verlies m'n telefoon geen seconde uit het oog hoor, dus kom maar op! Laat de wereld je mooie toetje zien! Veraatje, heel veel succes morgen! Het moet nu gewoon gaan gebeuren! Lientje, je bent een kei meis!
ow ik gebruik trouwens ook de difraxfles voor flesvoeding, omdat die wat dikker is voor spugende babys
ML, goed gedaan hoor! Essie, sterkte vanavond! Susanne, wat een prachtmeisje! Lientje, ik wilde ook zo graag thuisbevallen, maar heb inmiddels vrede er mee dat het in het ziekenhuis gebeurt. Als het kindje er maar zo snel mogelijk uitkomt! Esther, wat heerlijk dat je zus komt kramen. Leuk zo'n gipsafdruk. KK, veel plezier vanavond! Nou, ik heb ineens de drang om het huis nog netjes te maken. Volgens mijn man is het al netjes, maar toch.... En dat terwijl ik erg last van de rug heb!
wauw wat een verhaal pien! Dat je dus TOCH nog naar het ziekenhuis bent gegaan, wauw! Mijn collegaatje was ook heel stellig, maar die was toch echt op dat moment thuis bevallen, waren het niet dat het vruchtwater (de vliezen die werden doorgeprikt) niet helder was en ze dus daarom perse nog naar het ziekenhuis moest. maar fijn eigenlijk dat je een groot gedeelte van de weeen niet als weeen ervaren hebt , ook al heeft dat je al met al een hoop energie gekost! Maar nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie mannetje
Lee: ik heb de cinababy inderdaad ook alweer te voorschijn gehaald gisteren. Maar dat gulzige drinken en daardoor loslaten kan ervoor zorgen dat er lucht in de maag/darmpjes komt en daardoor kunnen weer krampjes ontstaan. lastig, maar het komt goed... overigens houdt Chris ook zuigbehoefte en ik weet zeker dat hij wel verzadigd is, dus ook ik heb een speen gehaald. een combispeen die veel op de tepel lijkt van difrax om verwarring te voorkomen. Die heb ik bij Nick ook altijd gebruikt, zelfs op advies van de VK. Hierdoor is hij tussendoor iets rustiger, slaapt ook en is ook rustiger met aanhappen als hij wel aan de borst mag. Helaas hadden ze hem hier in het dorp alleen in roze, dus ik ga van de week in de stad nog een andere halen....wil toch wel dat mensen niet denken dat Chris een meisje is... Overigens werkt bij krampjes ook het met de klok mee wrijven over het buikje, daar worden ze als het goed is ook rustiger van. Veraatje: succes morgen met inleiden. Ik heb geen ervaring met gel, maar wat ik ervan weet kan het max een dag of 2 duren voor het effect heeft als er nog helemaal geen ontsluiting is. Hoop echter dat jouw baarmoeder toch al rijper is dan vaak het geval is als je niet overtijd loopt en de gel snel effect gaat hebben. Christiea gefeliciteerd met jullie zoon Mees. Hoop dat je snel opknapt van de keizersnede! Lientje: heeft de accupunctuur toch zijn werk gedaan? er lijkt iets op gang te komen. Kwebbels spannend, jij dus ook binnen niet al te lange tijd mama! succes met de bevalling. Suzanne: wat een mooi meisje! en Penny: Guus is ook een echt schatje! Senninha: andere fles is denk ik uit te proberen. verder heb ik geen flesadviezen. sorry ik ken alleen de aventflessen en die kreeg Nick pas na een week of 5 en dat gaf geen problemen toen. Ml: jij kunt dus weer aan de wandel! Athina: jij moet dus voortmaken knuffelkonijn: jij bent ook al lang aan het rommelen he! Penny: wat een verhaal! Nou Chris is alweer aan het miepen dus ga maar weer voeden....het is ook alweer een uur of 3 geleden...
Vera: heel veel succes morgen. Ik duim voor je dat alles lekekr vlot verloopt! Hou ons op de hoogte als het kan. Ik ga nu lekker douchen en dan bedje in. Heb het weer gehad voor vandaag.
Net weer boterham met hagelslag op Verder vandaag teveel gedaan (nesteldrang..al kon ik bijna niet op of neer) , maar met boodschappen gewoon wat makkelijker gedaan. Was wel heel leuk en lief.... Onze buuf van een paar huizen verder had in een Bijenkorf plastic tas een ananas gedaan! en aan de deur gehangen toen we wegwaren. Ze was afgelopen nacht gebeld en dacht dat wij het waren met het oog op ons hondenkind uitlaten en evt weeen /naar zh toe misschien. Dus ze belde vanmorgen en hoorde: nog steeds niets ... Vond het erg lief van haar! Maar toevallig hadden we zelf ook al 2 verse ananassen (uhhh hoe schrijf je dat nou!?) gekocht. Ga zo in bad met .....je raad het al! Ben benieuwd of het wat uit gaat halen. Nooit geschoten , altijd mis! @ veraatje: Heel veel succes morgen met de inleiding! Ben erg benieuwd! @Christiea, gefeliciteerd met de geboorte van Mees! Nou meiden fijne avond! Liefs Mirre
whahaha ik kon hem ook niet helemaal meer volgen dacht ook niet dat je de ananas bedoelde maar wel erg lief overigens! Hier heeft m'n vader toen m'n ouders gisteren op bezoek waren er 1 voor me schoongemaakt die ze meegenomen hadden, kvind dat zo'n rotklusje, dus vandaar dat ik ze eigenlijk nooit vers eet... Maar gisteren schoongemaakt, vandaag was hij dus al op was érg lekker. Inmiddels zit ik ook weer aan frambozenblad thee (die was op 3 dagen) en de bitterlemon staat er naast. Ik heb vandaag niet zoveel gedronken en heb nu dus ineens zo'n dorst telkens...! Maar oke, ga lekker ontspannen in bad en eet smakelijk!
Veraatje, ik had een constante zeurende pijn in m'n onderrug met pijnscheuten. Heb anders nooit rugpijn dus vind het moeilijk te beschrijven. Kon niet lang in een zelfde houding zitten of staan, dus zat steeds raar te schuiffelen. O, wat trouwens totaal niet handig was: We hadden turkse pizza gegeten en ik was nogal uitgeschoten met de knoflook in de saus wat resulteerde dat ik constant een vreselijke droge mond had tijdens al dat puffen en me tegenover de vlos en verpleegkundige steeds verontschuldigde voor onze knoflookwalm Hihi, nu kan ik er wel om lachen. Het gaat super goed met Guus en met ons. Na wat oefenen gaat de borstvoeding erg goed, wat resulteerd dat ik vandaag als een Dolly Parton door het huis ga, hihi au au vandaag hopelijk de zwaarste stuwingsdag Guus drinkt rond middernacht en wekt ons vervolgens rond half 4 en half 7, een droom baby dus! (moet eigenlijk niet te vroeg juichen, maar toch) We hebben het super druk met visite, maar we zijn ook zo trots dat het allemaal niet uit maakt. Jeroen is nu nog twee weken vrij dus we hebben genoeg rust tijd. We hebben trouwens toch een kraamzorg voor 48 uur gekregen. Een Rotterdamse doorgewinterde kraamverzorster die alles al eens heeft meegemaakt, echt een geweldig mens, super lief voor ons allemaal en we leren heel veel van haar.
hee Lee, hier heeft senna ook enorme zuigbehoefte! In het ziekenhuis gaven ze ook advies te wachten maar ik trok het niet meer en was gewoon zielig! Hij deed het ook erg goed asan de borst dus ik heb het risisco genomen en speen gegeven en gelukkig ging dat helemaal goed met de borstvoeding! Enige nadeel is dat hij hem s'nachts vaak kwijt is en dan gaat huilen maar ja stop je hem er weer in dan is hij helemaal tevreden! liefs nina
we hadden het er laatst over: babypuistjes en toen zei ik dat Genaro ze ook had en dat ze snel wegtrekken. Maar hij heeft nu zoveel bultjes, hele kleintjes en wat grotere sommige met een wit kopje, vind het zo zielig, hebben ze bij jullie ook zoveel bultjes? of moet ik me zorgen maken? er zit er zelfs op zn ooglidje, overal zitten ze!
Sen heb je inmiddels een andere fles geprobeerd? Hoop dat het helpt want een beetje rust zou je ook goed doen...
Zo weer terug van zwager en schoonzus. Zo'n rare gedachte hè dat ze zoooooo lang weg gaan vannacht. Maar goed het is zo. Nog geen nieuws van Kwebbels zag ik, allicht dat ze druk aan het bevallen is. Penny wat een bevalling zeg. En inderdaad dat je toch nog naar het ziekenhuis bent gegaan. Knap hoor, ik zou het niet meer durven.