Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,846
    3,362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Heftig zeg allemaal MvP :( en wat een gedoe eromheen pfff... Ik ben benieuwd naar de foto's, maar kan je er verder dus niet mee helpen!

@veraatje: heel veel sterkte en succes morgen meid! Hopelijk slaap je goed vanacht zodat je lekker uitgerust bent!

Hier zijn m'n broer en schoonzus net weg ;) die belden vroeg in de avond of het uitkwam of ze langs kwamen, dan brachten de mariokart mee en de gamecube (of hoe spel je het?) . Dus ze zijn nu pas net naar huis en we hebben lekker gespeeld ;) . We hadden alleen maar 3 dingen om te spelen, maar dat was eigenlijk niet zo erg, kon je ff bekomen telkens tussendoor hihi. Zo verslavend dat spel :) .
    Maar oke, nu dus maar naar bed, ben wel op nu :) . Kben benieuwd hoe het gaat vanacht. Nu heb ik wel harde buiken, maar verder eigenlijk niets. Dus ik ben benieuwd, als ik eerst maar een paar uurtjes slaap heb gehad voor het weer gaat rommelen (als dat gebeurd tenminste) dan vind ik het best :)

Weltrusten verder, hopelijk ligt iedereen heerlijk te slapen !

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Thanx, maar ben dus wakker :(
    Heb enorm last van mijn rug! Ik weet niet wat het is, maar het is niet fijn!

Jij hebt er ook een latertje van gemaakt!
    Slaap lekker!

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Jeetje MVP heftig!

Veraatje mss beginnende rugweeën? kheb ook rugweeën gehad en de beginnende weeën ervan vond ik op een soort spierpijn in me rug voelen.
    Heb je dat ook?

Hier wakker voor de n8voeding, mijn vriend ging Genaro's luier vercshonen, riep mij meteen in paniek, heeft ie bijna de poep in zn nekje zitten, mijn vriend had zn vorige luier verschoond en denkt altijd dat t te strak zit dus had m weer veel te los gedaan. Arm kind!
    Dan maar een nachtelijk badje.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Veraatje, hoop dat het voor je begonnen is. Zou wel fijn zijn zo spontaan ineens.

Miss sil, arme genaro. Dan inderdaad maar een nachtelijk badje, zit weinig anders op.

Word een beetje gek van mensen, mijn vriend heeft nu bouwvak en we willen dus nog even de laatste zaken hier in huis regelen. Onder andere heel veel dingen weg gooien, laten ophalen en wegbrengen maar nu gaan mensen (vrienden) ineens aan hem vragen of hij dingen wil doen en hij zegt natuurlijk weer eens ja want zo is hij nou eenmaal. Als hij anderen kan helpen doet hij dat maar ik vind het dus niet fijn. Normaal maakt het me niet uit maar hij heeft nu gewoon vakantie en misschien komt de kleine wel in deze vakantie en anders zeker weten daarna, ik bedoel het moet er toch een keertje uit, en wil dan eigenlijk dat hij gewoon bij mij is de hele vakantie. Best wel ego, dat weet ik maar ja kan er ook niks aan doen.

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    goeiemorgen,

hier redelijk geslapen, manlief ligt nu te snurken, denk dat ik hem zo maar wakker maak, hij heeft gisteravond nl vliegenspray gespoten onder en mag van hem niet naar onder totdat hij gelucht heeft.

veraatje hoe is het met je nu? zijn het rugweeen die je hebt? je wordt vandaag gegeld of niet, heel veel succes meid

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik weet niet of het rugweeën waren/zijn... ik denk het haast van wel! Ze zijn pijnlijk en komen ongeveer tussen de 5-10 minuten opzetten en zwakken daarna weer af. Ik weet niet hoe, maar ben vannacht uiteindelijk toch nog in slaap gevallen.

Lientje, gefelicteerd met je jarige zoon!

Kwebbels, ik hoop dat je nu jullie meisje in je armen hebt!

Ik weet niet wanneer ik jullie spreek, maar ik hoop gauw. Als de baby geboren is, laat ik het mijn buddy's weten!

7. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Veraatje heel veel succes meis!!!

Dikke knuffel

8. Veraatje, heel veel succes.. Ik heb exact hetzelfde als jou gehad vannacht en snap ook niet hoe ik in slaap ben gevallen. Alleen helaas nu niks meer.
    De buurvrouw (die verpleegkundige is) raadde gister al aan om een eind te gaan lopen. Dat wil ook nog weleens helpen zegt ze. Dus ga straks met mn lieve mannetje een eind lopen.

Liefs Wendie

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Niels heeft hem gehaald en het gaat iets sneller, nu 45 min. i.p.v. een uur.
    Merk wel dat de comfort voeding er moeilijk door gaat zelf als ik de dop aan de achterzijde open heb gedraaid.
    Dus morgen even voor een speen kijken met meer gaatjes.

Bedankt voor de tip! :D

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Patries is helemaal opgeknapt van de borst ontsteking.
    Ze is alleen heel erg moe en heeft veel last van clusteraanvallen waardoor ze veel op bed ligt en slaapt.
    Met Nilo gaat alles goed.

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Speen kan geen kwaad 's nachts.
    Als ze diep in slaap zijn gooien ze hem toch vaak uit hun mond en ademen doen ze door de neus dus als ze hem de hele nacht inhouden kan dat ook geen kwaad.

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hè ik zie dat je je banner ook hebt kunnen aanpassen met het streepje! :D

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Weet niet wat voor speen je hebt maar je zou er een monddoekje door de ring heen kunnen doen als de speen dan uit z'n mond valt blijft ie hoger liggen waardoor ze hem weer zelf kunnen happen.
    Bij Sven en Maarit hielp het (maar ook niet direct want dat moeten ze even door krijgen).

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Goeiemorgen allemaal,

@Veraatje: veel succes vandaag meid.
    @Kwebbrls: ben benieuwd of je ukkie er al is.
    @MvP: heftig verhaal zeg, je hebt het niet kado gekregen.

Hier nog steeds alles rustig. Die kleine vind het nog te prettig daarbinnen. Ik ben het vandaag ff helemaal zat moet ik eerlijk zeggen. Heb zoveel last van mn bekken en ischias dat ik niet goed meer weet hoe ik de dagen door moet komen. Morgen misschien toch maar s aangeven bij de vk, want vind het nu niet meer zo leuk eigenlijk.
    Fijne zondag allemaal.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    mrietje schreef:
    Jeetje wat een rust hier. Saai hoor!

Ik word echt een beetje gek van Nièl 's nachts. Hij heeft zijn hele dag-nacht ritme omgegooid. Overdag slaapt hij als een roos en wordt hij netjes om de +- 3 uur wakker. Maar 's nachts is hij de hele tijd aan het spoken. Wil veel vaker drinken en is tussendoor vaak wakker. Ik heb al geprobeerd om hem in de avond wat langer wakker te houden, maar dat werkt maar af en toe. Laten huilen gaat niet echt, want dan huilt hij de andere 2 wakker. Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, iemand tips?

xxx

Het kan helpen om hem 's avonds in bad te doen.
    Daar worden ze moe van en slapen ze beter 's nachts.

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Veraatje: Je leest 't denk ik niet meer, maar succes nogmaals vandaag !

Kwebbels: Spannend zeg ! Hopelijk heb je gauw je meisje in je armen ;)

Miss Sil: Schoonma is niet meer langs geweest begrijp ik ?

Mvp: Heftig verhaal zeg, bizar dat je ontsluiting kan krijgen zonder dat je't doorhebt zeg...

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jee wat een verhaal zeg.
    Je zou ook bijna denken dat een gek de was kan doen en zo kan beoordelen of je wel of geen gel nodig hebt.
    En dan ook het verhaal omtrent het niet naar huis mogen gaan en de kinderarts.
    Maar gelukkig doet Isabel het goed. ;)

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Groot gelijk hoor.
    Lekker van elkaar genieten nu het nog kan.

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Bij mij was dat de reden waarom de met 39,5 weken zouden gaan inleiden.
    Misschien morgen bespreekbaar maken?

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ja, misschien toch maar s doen. ik ben zo'n muts die als ze vragen hoe het gaat gelijk maar roept ooow goed hoor terwijl dat dan helemaal niet zo is. sla mezelf ook altijd achteraf voor mn hoofd dan, maar zit er zo in gebakken blijkbaar. Heb al tegen mn man gezegd zorg nou dat ik het duidelijk maak dit keer dus moet goed komen hoop ik.

Share This Page