hey meiden ben er weer even. was druk op me werk vandaag morgen komt hoogbezoek langs ook morgen weer babyboom allemaal kijken he ik kom ik beeld
Wat heerlijk Silla dat je zo'n trek hebt. ik ben alleen maar misselijk, misselijk en nog eens misselijk
hoi meiden, ik heb het vandaag aan m'n baas verteld hij reageerde heel positief . Ik werk als oproepkracht, maar wel altijd zo'n 10 tot 12 uurtjes in de week, maar aan het einde van het gesprek had hij gelijk nog 2 vraagjes voor mij, of ik volgende week op 2 dagen wat uurtjes wilde werken geen probleem! Hij weet dat de misselijkheid speelt, gaat het mis, loop ik even weg, gaat het te erg mis, dan wordt het op dat moment wel opgelost. Erg fijn M'n overige collega's wilde ik het morgen vertellen met ehbo, maar ik kon vanavond m'n mond niet meer houden en heb het aan alle vrouwen die op dat moment werkte verteld. De 2 mannen (nouja jongens) horen het morgen wel . En dan m'n ouders dus nog! Op zich wel raar dat zij het nog niet weten maar ja, dat is even niet anders hoor. We hadden liever gewacht met vertellen aan iedereen, maar dat ging nu even niet meer, dus van het weekend zijn zij aan de beurt. (wonen niet vlakbij) . Maar ik ben echt lang blijven kletsen na m'n werk , vond het zo heerlijk om er eindelijk over te mogen praten met anderen hihi. maar oke, nu rustig aan doen, de misselijkheid komt met lichte golven, niet zo'n last van m'n buik en dus niet zo heftig, maar wel gelijk wat kokhalzen telkens. Nou daar teken ik voor als het zo blijft en oja; ik las over dat bestekje: Hier was het een bestekje van nijntje, en niet van jip en janneke? kan een vergissing zijn natuurlijk . Ik heb overigens het boek gekozen Ik heb overigens voor m'n man ook een boek gekocht: Babymanagement voor vaders. Het is echt een mannenboek, de baby is het product waar het om draait en dan heb je hoofdstukken als : communicatie, input, output etc af en toe wat hard, maar toch ook wel erg leuk en zeer informatief! Beter dan ik verwacht had! zo en nu ga ik lekker niet zo veel meer doen morgen dus de ehbo al om 9.00 uur en dat terwijl ik normaal pas rond half 10 wakker wordt.. oef... hopelijk val ik wat vroeger in slaap vanavond!
hallo juli mama's Ik wil me ook even bij jullie aansluiten . Als het goed is ben ik 30 juli uitgerekend . Ik hoop dat alles goed gaat en dat ik een hele tijd met jullie mee mag kletsen groetjes Janine
Het wordt steeds rustiger hier.... Janineenevie, gefeliciteerd! Meiden die morgen een echo hebben; succes!
Veraatje zeker rustig hier, wel makkelijker bij te houden. Ik heb morgen Echo Als het allemaal goed is, dan ga ik wat actiever proberen te zijn hoor.... Ik ben zoooooo bang dat het niet goed is. Geen bruinverlies of bloed hoor... maar voel me heel vaak niet anders als 2 maanden terug. Pfff ik ga zo maar eens slapen Slaap lekker allemaal
Het is hier zeker rustig. Bedankt voor de tips voor het moeilijk naar de w.c gaan! Ik zal eens kijken wat ik allemaal zal uitproberen! Ik ga zo naar bed, heb de knollen weer op. Echo meiden voor morgen: veel succes! ik hoor het wel. gr mayo
Jeetje, wat een verhalen komen er toch steeds bij... Lastig om alles weer terug te lezen Ik heb het er soms wel moeilijk mee me stil te houden zeg, eigenlijk zou ik het iedereen wel willen vertellen. Maar we hebben gekozen toch te wachten tot we bij de 3 maand zitten, of in ieder geval de echo van 11 dec hebben gehad. Nog meer die moeite hebben met verzwijgen? En zijn er al dames die beginnen uit te zetten? Jootje
Dat heb ik dus ook wel eens, dat ik denk is het wel goed? Ik ben eigenlijk bijna niet misselijk, heb alleen iets meer last van mijn borsten.... Voor zover ik weet niet extra emotioneel of anders gestemd... en dan duurt het ook nog es 3 weken voor ik eindelijk naar de verloskundige mag voor een echo en intake... Lees je hier de verhalen van de echo's die al zijn geweest, en dan wil ik ook zo graag! Jootje
Nou haha anders gestemd ben ik wel hoor... jeetje, wat ben ik vaak chagerijnig zeg! 3 weken nog voor jou... oef...dat duurt nog even. Ik hoop dat ze snel voorbij gaan voor je!
hey meiden, ik heb nieuws... waren we vanavond met zijn alle bij elkaar ( mijn fam omdat te vieren dat we echo hadden) zegt me zusje ineens, kijk deze foto is...... digitale test: zwanger! hihii 3 weken na mij uitgerekend en ook nog op mijn verjaardag! ( danjo, ff stil he ) ben er helemaal hyper van! liefs mandy
Mandy, gefeliciteerd, dat is leuk he! Mijn beste vriendinnetje en ik schelen 8 weken... dat is ok echt superleuk. En mijn vriendinnetje die ik van hier ken, en inmiddels ook een goed vriendinnetje is, daar scheel ik ook 8 wken mee.
Wow dat is echt super leuk! Lekker samen zwangeren. Krijgen je ouders er meteen 2 kleinkinderen bij Heb net van mijn oma ons eerste baby cadeautje gekregen: 2 rompertjes. ZOOOOOOO lief!
mandy80 Das wel heel speciaal lijkt mij, om tegelijk met je zusje zwanger te zijn. Kunnen jullie samen shoppen en elkaar om adviezen vragen Esthertje80 Ik denk dat die 3 weken erg langzaam zullen gaan... Jootje
he hallo! ik word ook een juli mama! ik ben de 23ste uitgerekend,dit word ons eerste kindje. we waren al zo`n 2 jaar aan het proberen,en liepen ook al in het ziekenhuis,verschillende onderzoeken gehad,en waarschijnlijk dankzij een onderzoek,ben ik nu voor het eerst zwanger. heeeeellllll erg blij! we gaan het met sinterklaas aan mijn ouders,en de volgende dag aan mijn schoonouders vertellen. ik wilde ook eerst wachten met vertellen maar nu het eenmaal zo ver is,denk ik niet dat ik stilletjes de decembermaand door kom. trouwens iedereen gefeliciteerd hier bij de juli mama`s
Alle nieuwe Juli-moeders gefeliciteerd! Ik heb een 9-maandendagboek van mijn moeder gehad vandaag, wel leuk want iik durfte hem niet eerder te kopen ivm de echo enzo... Nou ik ben mega-moe, ga zow lekr slapen... Meiden die morgen de echo krijgen heel veel succes!