Kwebbels van harte gefeliciteerd met jullie meisje Indi!! Lienstje gefelicteerd met chris.. Verder heb ik geen tijd meer om te reageren moeten weer naar de volgende verjaardag! Meiden rustig aan he! Veraatje zet m op meid!!!!!
Kwebbels, gefeliciteerd met Indi!! heb nog niks gehoord van Veraatje, wel effe een smsje gestuurd om er succes te wensen.... heb sinds gistermorgen ook nog niks teruggelezen zo maar doen liefs rensie
Ola Chica's... Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb...tis geen desinteresse maar zat ff een paar dgn niet lekker in mijn velletje! Er speelt hier het e.e.a. wat betrekking heeft met mijn broertje en me nog niet over uit kan laten maar ik ben naast kersverse (en soms voelt het als alleenstaande)moeder ook, gastvrouw, secretaresse, maatschappelijkwerkster en bemiddelaar. Dood en dood vermoeiend. Daarnaast drinkt Tygo nog steeds niet echt super goed al zeg ik het zelf. Dinsdag intake CB dus ik hoop dan het e.e.a. met haar door te nemen want ik word er bloedonzeker van. Anyway! Allereerst; VERAATJE! U Go Girl! Chris; Gefeliciteerd met Mees, je bent bevallen op mijn uitgerekende datum hihi Kwebbels; Gefeliciteerd met Indi, super naam! Nou ga een poging doen om ff terug te lezen maarre wordt een flinke klus gezien ik sinds donderdag niet meer online geweest ben
Goedemiddag meiden. Was ik weer heel ff. Schoonouders komen zo op visite. Hier nog steeds weer rustig. Alleen wel af en toe krampen.. Wanneer zet het nou eens door? Al dat voorwerk word ik ook weleens zat zo.. Mja... Vervelend Silla dat het niet zo lekker loopt.. Hoe is het met je blauwe wolk? Zit je daar nog op, of ben je er ondertussen vanaf gevallen? Liefs Wendie
zo even alles teruggelezen! maar weinig blijven hangen, sorry... wel een aantal bevallingsverhalen gelezen, mvp en penny geloof ik.... silla, hoop dat je snel weer lekker in vel zit! knuf meid!' hou jullie op de hoogte als ik iets buddyinfo hoor! susanne, mooie foto's heb hier onwijze ruglijn sinds gister! weet soms niet meer hoe ik moet zitten! alsof er onder mijn rechterschouder steeds een zenuw bekneld zit ofzo, echt heel naar! liefs rensie
Helaas nog geen nieuws van Veraartje... Hoop zo dat het aan de gang is bij haar! Silla geeft niets joh dat je ff niet geweest bent! Hopelijk heb je wat aan het gesprek bij het CB en komt je prive situatie wat meer tot rust. Sterkte meid. Dikke knuffel! Ik ga Sandro maar ff wakker maken voor zijn voeding. Uiteraard slaapt hij nu als een roosje nadat hij de hele nacht heeft liggen spoken.. Probeer hem nu dus maar steeds om de drie uur te wekken voor voeding. Hopelijk werkt dat... Lee
Hi Wendi... Ik hoop voor je dat het snel doorzet! Ik ga voor je duimen meis! Veel plezier vanmiddag heb je tenminste een beetje afleiding. Tja de blauwe wolk, wisselt. Merk dat ik snel geirriteerd ben en gister liep Tygo zo te klooien met z'n eten dat ik 't daar ook ff moeilijk mee had. Maar goed het zullen ook wel de hormonen zijn Moet teruglezen vanaf pag 2284 en zit nu pas op 2299 pfff
Hoop dat 't ook werkt als je schoonouders mailen ! De mijne sturen net 'n mailtje dat ze benieuwd waren hoe 't gaat maar ons niet lastig willen vallen met telefoontjes.. LIEF ! Vind 't eerlijk gezegd wel fijn, heb tegen iedereen gezegd als er wat is dan bel ik wel en geen bericht = geen baby.. Anders wordt je helemaal gek gebeld hihi
Ik nam ook niet meer op hoor als de telefoon ging en stuurde vervolgens een sms naar de betreffende. Werd er echt gek van maar goed ze bedoelen het goed maar ja tis gewoon vermoeiend hihihi
***Buddy Nieuws!!!**** Hoi allemaal, kreeg het volgende smsje van veraatjehad er gesmst om succes te wensen) Dank je. gel gehad. veel pijn nu. yn denkt dat het nog wel 3 dagen kan duren. mag misschien vanavond eerst naar huis Dus dat is wel een teleurstelling voor d'r! Einde Buddy nieuws hou jullie op de hoogte als ik wat hoor!
Ja en elke keer hetzelfde verhaal... dat ik me goed voel, maar 't zat ben, maar 't kan nog 3 weken duren en bla bla bla M'n vriend z'n nichtje komt zo langs en blijft eten, is ook schoonfamilie natuurlijk.. wie weet werkt dat ook hahah Wel gezellig en lekker afleiding... elke dag op de bank wordt je ook zat van
Oh die arme Veraatje! Ik ga hier een kaarsje voor je branden want dat kun je wel gebruiken! Sterkte meis! Dat het stiekum toch maar door mag zetten... Ladies ff een ZEN moment voor onze Veraatje! Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Arme Veraatje.... wanneer zit 't voor haar nu eens mee zeg ! Laten we met z'n allen duimen dat 't ineens hard doorzet en ze vanavond nog mama wordt Duim duim duim [-o<
Nou hè hè ik ben weer bij! Zag behoorlijk wat (heftige) bevallingsverhalen voorbij gaan! Mega cute babyfoto's! Sen.. Wat betreft FV/Flessen/Zuigbehoefte... Ik maak voor Tygo 120cc Friso Hypoallergeen (hij drinkt tussen de 90 - 100cc). Hij komt tussen de 2,5 a 4 uur (geen pijl op te trekken dus, maak hem soms maar wakker) en ik heb nu een 3e fles geprobeerd maar hij drinkt erg onrustig en snel naar mijn idee. Ook Tygo moet ik tussendoor "wakker" maken of laten boeren/verschonen. Hij dronk eerst uit de AVENT, maar dat ging TE rap; Toen Bibi met zo'n aparte speen, maar dat ging TE langzaam; Nu Difrax maar ik vind nog dat ie zo onrustig drinkt. Maar ja hij komt nu gemiddeld rond de 3 a 4 uur. Gisteravond kreeg hij om 00:00 uur zijn laatste fles en kwam vanmorgen pas weer om 05:00 uur! Nou heerlijk! Qua fopspeen vind ie die van Avant het prettigst denk ik, hij sabbelt erop en zodra ie in slaapvalt laat ie em los en haal ik hem weg. Vaak moet ik de fopspeen nog ff tegenhouden want dan sukkelt ie sneller in hihihi
Hoi dames, Ik kreeg nog buddynieuws van Heidi... ** buddynieuws ** Ik ben vandaag weer thuis gekomen en het gaat redelijk. Last van wond en stuwing en Rajah heeft wat krampjes.. Meld me vanavond op de groep als het gaat. Gr. Heidi ** buddynieuws **
Vervelend hoor voor Veraatje! Hopelijk heeft het geen 3 dagen nodig en gaat het allemaal sneller! Suc6 meid!