Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zei Veraatje van de week al niet dat er al aangegeven was, dat ze niks gingen overhaasten of zoiets. Zolang de kleine goed in orde was, hoefde dat ook niet. Ik heb haar toen nog gevraagd of ze dan inderdaad langer zou moeten doorlopen als 42 weken en dat bevestigde ze.
    Het is wel heel lullig, maar gelukkig is het einde wel in zicht.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kan kloppen iedereen is er vanaf gehaald, die niet of nauwelijks op ons forum schreven. Dit om de lijst overzichtelijk te houden. Maar Veraatje heeft netjes onderaan de lijst staan, dat als ze er weer op willen, ze een PB moeten sturen (met daarin de uitgerekende datum en het geslacht of :(: of :-# afhankelijk van of het bekend, onbekend of geheim voor de buitenwereld is).

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    pfff nou ik weet hoe je je voelt. Damian wil elke half uur drinken vandaag en kan geen stap zonder hem zetten.
    Op dit moment zeurt mijn hele lichaam van de vermoeidheid, elke spier doet pijn.
    En om het nog gezellig te maken heb ik net nog zitten bekvechten met hubbie over de manier waarop hij Damian "terecht wees".
    Oh wat zou ik graag nu een uur ongestoord willen slapen, maar het eten moet op tafel dus verstand op nul maar weer en gaan.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo vreemd hè: de ene dag voel ik me super, de dag erna bleh, daarna weer super en de dag erop weer bleh en dat gaat zo al de hele week. Best vreemd hoor.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach jeetje arme Veraatje :( Ik hoop dat het snel doorzet voor haar hoor, ze heeft het wel verdiend ;)

Ook de andere dames die over datum :) lopen, hoop ik dat het snel doorzet!

Ik ben trouwens benieuwd of we ook dubbele namen krijgen met zo'n grote groep.

Hier heeft Wessel best vaak de hik na een voeding is dit dat hij te gulzig is?

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    T gaat Silla, het rommelt wel, maar niet zo wild als gisteren. Verder hoofdpijn en ik ben wat hangerig zal ik maar zeggen. Gelukkig alleen wat hele directe familie op bezoek gehad. Volgende week komt de rest (of niet als ik dan net weer mama ben) dan doen we het nog wat later. We hebben Chris een fiets voor zijn verjaardag gegeven Echt zo'n stoere jongensfiets en hij is nu met papa een stuk fietsen om m te testen.
    Wel leuk hoor, iedere leeftijd heeft zo weer zijn charmes.

Lientje

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    zoiets dacht ik al maar wist het niet meer zeker, dacht al dat ik weer wat fout had gedaan...

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    He %$@#$!

Vera, ik hoop dat de gyn het mis heeft en dat het hierdoor toch op gang komt vandaag! Hier wordt je dus echt moedeloos van he? Kop op meis, het komt goed hoor!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    zo nu klopt die weer! Weet nu hoe het helemaal moet en wat er allemaal moet worden veranderd dus de volgende keer gaat het in 1x goed!

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Lientje: Van harte gefeliciteerd met je zoon Chris!

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Morgen zijn lovelykids en Liesje aan de beurt! Hoe gaat het met jullie meiden?

ML, zo dat bezoekje heb je ook weer achter de rug ;) Toch wel leuk dat ze het baby album van Yaron had meegenomen. Leuk ook dat hij zo op m lijkt!

Andere mama's: Zien jullie ook al gelijkenis of is er niets bekends nog te zien bij de kleintjes?

Ingrid, bedankt voor het bijhouden van de lijst!

Essie, heel erg herkenbaar dat je van die wisselende dagen hebt. Ik kan ook de ene keer de hele wereld aan en de andere keer is het helemaal nada hier.

Liefs,
    Lientje

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    heb nu heel erg veel last van mijn liezen, wie heeft dat ook of gehad, het doet niet echt pijn maar prettig is het ook niet. heb het als ik opmoet staan of als ik loop, kan bijna geen voet meer verzetten.

kwebbels van harte gefeliciteerd met je dochter indi! geniet er maar lekker van.

veraatje hoop echt voor je dat het geen 3 dagen meer duurt! ga een kaarsje voor je branden.

en voor alle meiden waar het rommelt, hopelijk zet het snel door dat jullie ook jullie wondertje vast kunnen houden

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    :thumup: :thumup:

14. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Alle nieuwe mama's -> van Harte
    Fijn te horen dat het met de meeste mama's zo goed gaat.

Vera, tja, jij bent nu aan de beurt en ik hoop dat je op het moment van dit schrijven toch al bezig bent want 3 dagen erbij is wel erg lang.

Toch als je de lijst bekijkt zit bijna iedereen rond de 40 weken, de tijd gaat nu toch wel heel snel.

Hier nog niks in aantocht, soms denk ik van, oeps daar begint wat gerommel, maar dat is schone schijn tot dit moment.
    Ik ben vrijdag met de fiets gevallen, dat was even goed schrikken. Heb me bewust af kunnen draaien en ben met mijn ribben op een ijzeren stang gevallen, niet hard gelukkig en precies boven de buik!
    Gelukkig voelde ik mijn kleintje al snel bewegen en de pijn aan mijn ribben is ook al minder geworden gelukkig.

Meiden allemaal veel succes vanavond en vanacht, ik lees morgen wel weer bij!

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Veraatje: jeetje meid, hoop echt dat de gyn het verkeerd heeft. Ik ga heel hard voor je duimen.
    @Minka: oei, da's schrikken meid, van je fiets vallen. Gelukkig dat er niks ernstigs gebeurd is.

Hier vanmidag paar uur geslapen. was zoooo moe. Nu ligt man te slapen omdat ie last van migraine had. Lui stel zijn we vandaag :)

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hoop voor je dat het morgen weer beter gaat.
    Dikke knuf voor jou.

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat kan.
    Of misschien een combinatie van ademhalen en slikken tijdens het eten.

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Oei dat is schrikken, gelukkig heb je je buik af kunnen weren en wordt de pijn al minder.

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hier ligt manlief ook al te slapen maar niet vanwege migraine maar vanwege over vermoeidheid.

20. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    luie kerels hebben we toch. Hopen dat die van mij straks van zn hoofdpijn af is en ff frietjes wil halen.

Share This Page