dat heb ik ook ja, die pijn.. maar als ik eenmaal even heen en weer loop gaat 't ook weer over.. ga ik weer zitten en opstaan begint 't weer..
krijg mail van wij jonge ouders dat mn uitgerekende datum is verstreken. ja joh, wrijf het er nog ff in
TuttiFrutti, van harte gefeliciteerd met Jesse Christiea, van harte gefeliciteerd met Mees Kwebbels, van harte gefeliciteerd met Indi Lientje, hoop voor je dat het bij jou nu ook eens door gaat zetten. En Veraatje, voor jou hoop ik hetzelfde, je moet al zo lang wachten nu. Voor de rest iedereen bij wie het rommelt, sterkte allemaal, nog even volhouden.
Lientje, nog gefeliciteerd met je zoon Chris. En ja wat je zegt, iedere leeftijd heeft zo wel weer z'n charmes. Ik probeer hier maar zoveel mogelijk te genieten van Alyssa, want het gaat allemaal al hard genoeg, zeker straks met een tweede erbij.
Ik kan veel over mannen zeggen maar die van mij is absoluut niet lui. Als je ziet wat ie allemaal gedaan heeft het laatste half jaar vanwege mijn bi kan ik alleen maar diep respect voor hem hebben. Ik ben juist degene geweest die hem naar bed heeft gestuurd.
jeetje Minka, schrikken zeg! Gelukkig toch voor je buik goed afgelopen! Daantje ik heb ook heel veel pijn aan me liezen en schaambot gehad, nog ff volhouden als je bevallen bent is t weg! (teminste zo was t bij mij )
Alleen als je bi hebt is het helaas niet meteen over (bij mij tenminste ). Ik voel me schaambot maar al te goed helaas.
ja, de fysio zei ook dat het wel wat minder zal zijn maar dat het wel 4 tot 6 maanden gaat duren voor alles weer goed is.
Dames ik ga sluiten voor vandaag. Nu Karsten bijna slaapt even van mijn rust genieten en even t.v. kijken.
Was ik ook weer ff.. De rugpijn van gisteravond komt ook weer.. Een zeurderige pijn onderin mn rug.. Gister moest Christian gewoon steeds wrijven tot het weg was.. Ik ga zo ff douchen, kijken of het afzakt of niet, want heb ook zeurderig gevoel in mn buik.. Ik hoop toch zo dat het vannacht eens een keertje doorzet zeg! Iedereen die er nog meer doorheenzit, waar dan ook maar mee, een dikke knuffel vanaf hier. 'k Ga zo douchen en dan op de bank.. En daarna nog ff kijken naar beebnieuws en dan lekker op bed.. Liefs Wendie
ik kom me ook weer ff melden hier. alles gaat redelijk goed hier en laat morgen mijn hechtingen verwijderen door de vlos omdat t zo trekt. nikki doet t erg goed. alleen snachts valt ze moeilijker inslaap na t drinken als overdag. dus echt een goede nachtrust hebben we hier niet minka: jemig meid dat is wel schrikken zeg, vallen met de fiets. veratje: t zit je ook niet mee he, ik hoop zo voor je dat je snel je kindje in je armen mag sluiten. kwebbels, nog van harte met indi: weet niet meer of ik je al gefeliciteerd heb hihi. voor de rest weet ik t niet meer sorry meiden ik ga weer afsluiten want heb op 1 arm nikki liggen en ga zo eten jummie fijne avond allemaal en ik kom snel weer langs. groetjes susanne
Je hebt helemaal gelijk hoor Inez. Dat geldt trouwens ook voor het zwanger zijn. Ik mopperde vanmiddag een beetje op mijn meisje omdat ze maar steeds diep onderin zo zat te wiebelen, maar even later dacht ik weer, meid geniet ervan! Binnenkort is ze eruit en het is niet waarschijnlijk dat ik ooit weer die bewegingen in me zal voelen. En laten we eerlijk zijn, ookal zijn we het wel eens moe, het blijft toch heel bijzonder dat er een kindje in je buik leeft en groeit!
dames was ik weer voor even want ik heb last van mijn buikje.....maar ik zal even wat foto's doen.....
Niels is inderdaad een held geweest Senn, aan al jouw verhalen te horen. Ik mag overigens ook niet mopperen hoor, het lijkt wel of die van mij de laatste dagen mijn nesteldrang heeft overgenomen. De tuin is helemaal gedaan (en we hebben een flinke!) De schuur is helemaal opgeruimd en alle onzin is naar de stort gebracht en verder heeft hij binnen ook allerlei klusjes gedaan. Hij was gisteren zelfs met de was bezig. Dusse... hier geen klachten. Ookal jaagt hij me ook wel eens op de kast, maarja, het zijn en blijven mannen