Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ik doe het nu heel rustig aan, de fiets staat op slot (grapje ;) ) maar mezelf op slot zetten is wat moeilijker.
    Tja, af en toe wil je toch even naar buiten, dan vanaf nu maar waggelen naar de supermarkt :D

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja zo heb ik er ook al 2 gehad idd ;)

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja dat is ook zo hoor. De dagen lijken toch al zo lang te duren, dus als je dan het huis niet meer uit kan, dan wordt het helemaal zo zoeken naar afleiding. Ik ga ook iedere dag ff eruit al is het maar naar de bakker ofzo.

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Naja, dat kunnen ze toch niet echt menen he, dat het bij Veraatje nog wel 3 dagen kan gaan duren. Da's gewoon geestelijk niet te bevatten denk ik.
    Ahh, arme Veraatje. Meiden we moeten echt nog harder gaan duimen nu, of via telepathie of wat dan ook maar dit is te sneu voor woorden.

VERAATJE MEIS, HOU NOG EVEN VOL! JE KAN HET!

Heidi, lekker dat jij en Rajah thuis zijn. Hopelijk zal de wond snel en mooi helen en zal Rajah ook rap verlost zijn van zijn krampjes.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies...

Minka...oeh wat eng zeg! Maar gelukkig is he goed afgelopen.

Wij hebben na Tygo's fles ff lekker gewandeld...we zijn naar een tentje gegaan in het recratiegebied hier in de buurt (half uur lopen v.a. woonhuis). Daar heerlijk op de veranda gezeten IN HET ZONNETJE EN IK BEN VERKLEURD hihi, ik heb zelfs een wijntje gedronken hihihi, daar ook heerlijk gegeten. We zijn ivm de volgende voeding van Tygo maar weer gaan lopen en zijn nu net thuis. Tygo begint nu langzaam aan wakker te worden.
    Ons eerste familieuitje is een feit! En het ging prima! Ookal voel ik me rug maar nogmaals 10.000x minder dan tijdens mijn zwangerschap!

Hoera! Ik word langzaam aan mezelf weer!
    Ga ff flesje maken!

Mss tot strakkies! En andersssss
    Slaap lekker en dat er morgen maar weer een babyboom komt!

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Silla, dat klinkt echt SUPER! Fijn dat jullie zo van elkaar kunnen genieten!
    En van het wijntje natuurlijk :)

Laten we hopen op een lange, warme zomer...

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    "Onze" naam (zowel voor jongen als meisje) staat er nog niet tussen....

Silla: Lekker zeg even als gezinnetje er op uit. Was ook erg lekker weer.
    Mannetje en ik zijn net lekker samen uit eten geweest en heerlijk in de tuin van het restaurant gegeten. Was perfect!

Minka pas je op meid. Ben je wel even langs de ha geweest?

Vind mijn banner zo raar.... staat er ineens "nog 7 dagen" terwijl we eerst nog tegen 94 dagen aankeken :) Gaat hard zeg!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Minka, doe je wel rustig aan! Gelukkig kon je het van je buik afwenden.

Silla, wat lekker dat jullie een echt famillie uitje hebben gehad. Gezellig!

Verder hoop ik morgen op een echte babyboom morgen! Beginnend met Veraatje.

Wij gingen net even wat te drinken halen bij het tankstation (moeten nog boodschappen doen :oops:) gooit ineens zo'n l*l zijn auto tussen twee tanks neer vlak voor ons langs (wij stonden nog niet stil) dus zaten er bijna op. Nou kon mijn hormoontjes dus echt even niet in bedwang houden en heb die kerel wel even laten horen wat ik van hem en zijn debiele actie vond. Kon hij niet echt waarderen want als blikken konden doden, hij stond ook nog te wachten toen we weg gingen en reed een stukje achter ons aan, ik zei al als hij ons volgt naar ons huis bel ik eerst de politie en zal hem daarna nog eens vertellen wat ik vind. Word daar altijd al zo kwaad om maar nu met die hormonen is het echt erg. Moet er ook niet aan denken als straks zoiets gebeurt en ik heb de kleine in de auto.

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Silla: Klinkt goed zeg, kan niet wachten tot 't hier ook zo ver is..

Gaat inderdaad hard he ! Het lijkt wel gisteren dat je bij alles wat je deed op je lichaam lette, op zoek naar sporen van zwangerschap... en nu let ik bij alles wat ik doe op sporen van weeën :D

Toen ik dacht dat ik zwanger was (maar een negatieve test had) stond ik nog met 'n vriendin aan de bar in de kroeg samen te rekenen.. ik had al op internet gekeken en daar kwam al 18 juli uit... leek toen zo onwerkelijk en zo ver weg.. en nu is 't bijna zo ver ..

Hihi... oppassen.. dalijk komen de tranen weer ;)

Heb hier een zeurderige onderrug.. en af en toe 'n beetje zeurpijn in m'n onderbuik.. maar eerlijk gezegd nog steeds niets bijzonders :cry:

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Veraatje als eerste een hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat de gel toch snel voor wat ontsluiting mag zorgen zodat je vliezen gebroken kunnen worden!

Heidi: mooie foto's van je mannetje. En doe het maar rustig aan!

Kwebbels gefelciteerde met Indi! mooie naam hoor.

Lientje: jouw chris is jarig toch? gefeliciteerd.

Senninha: dikke knuffel ook voor jou en je man. Hoop dat jullie wat rust krijgen van Karsten. Lastig als hij zo moeizaam drinkt.

Pien: de man van MVP wil je vast wel melken :)
    maar hier ook nog steeds overload hoor....

Minka: dat is schrikken geweest. pff doe maar voorzichtig zo.

Suzanne fijn als de hechtingen er uit zijn, dat zal opluchten....

Ik had veraatje vanmorgen ook al gesmst, maar nog geen gelegenheid gehad hier te komen vandaag. Rensie: fijn dus dat jij wel meer hier komt....

Wij zijn vanmorgen even met onze kids bij mijn schoonouders langs geweest, vanmiddag heb ik nog even flink getukt en daarna kraamvisite van vrienden van ons. De visite's komen nu echt op gang. Morgen en overmorgenavond ook weer, gelukkig is overdag dan iedereen weer aan het werk...
    Frank gaat morgen ook weer aan de slag :( Moet ik het dus echt alleen gaan doen. Niet dat ik denk dat dat niet lukt, maar vond het wel relaxed zo beetje tutten met zijn vieren....

11. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

hallo dames,

Ik heb alles terug gelezen,
    Maar heb niet alles onthouden..

heb namelijk onregelmatig krampen.. Zijn echt pijnlijk.. Maar er zit soms wel 10 min tussen..
    Ook had ik bloed bij het afvegen.. We wachten af!
    Komt wel heel dichtbij nu!

Meiden rustig aan he!

Veraatje meid, heel veel succes! Hoop dat het toch gaat werken!

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mooi mannetje hoor!

13. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou, als we de komende 48 uur nou niet overladen worden met vrolijk baby buddynieuws dan weet ik het echt niet meer hoor.
    Zoveel meiden die aan het rommelen zijn! :confused:
    Enneeh bij mij begon het ook met zeurende pijn in m'n onderrug dus.... ik duim voor jullie dat het nu echt door gaat zetten.

Truste of pufse voor straks!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Klinkt er leuk hoor! Kan niet wachten tot wij dat ook kunnen :D !

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zeurende pijn in de onderrug, dat hoor ik hier zo vaak voorbij komen, maar wat bedoel je nou exact? Ik heb ook pijn in mijn onderrug, vooral na het lopen ofzo, maar gisteren ook in bed. Ik denk meer aan overbelasting van mijn rug, of kan dit ook wat zijn :(:

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha, zou dat dé oplossing zijn?

Au au ze waren al niet klein maar nu ben ik net Dolly Parton hihi.
    Helaas voor Jeroen doen ze zó mega pijn dat hij ver uit de buurt moet blijven :) Guus drinkt zich wezenloos, maar er zit zo veel melk in dat al zijn harde werken helaas geen verlichting geeft.
    Morgen toch maar koolbladeren halen.
    M'n kraamverzorgster heeft trouwens van hydrofieleluiers en navelbandjes een bh voor me in elkaar gezet zodat ze toch wat steun hebben. Scheelt al wel. Hihi, werkbeschrijvingen op bestelling te verkrijgen (ps. trouwens ook leuk als "Jane" topje voor het carnaval :) )

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja ik kijk er ook maar raar tegenaan, de mijne staat op 10 dagen dan wel, maar toch. Gisteren in de douche drong het ook echt pas heel erg tot me door. Ik had echt zoiets van "help binnen nu en 3,5 week moet ik echt die helse pijnen van een bevalling hebben gevoeld :( ". Toch kwam daar weer ff de angst om de hoek kijken. De meeste bevallingen van de juli mama's lijken vooralsnog vrij makkelijk te verlopen en ik heb echt het gevoel dat ik een mega dramatische pijnlijke bevalling ga krijgen van een paar dagen, er moeten toch een aantal vervelende bijzitten :( .

18. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Essie omdat ik normaal nooit rugpijn heb is het moeilijk uit te leggen.
    Het voelde als een hele stijve onderrug, constante zeurende pijn.
    Ik wist niet meer hoe ik moest gaan zitten of liggen. Het liefst zat ik op m'n knieen en ellebogen om m'n rug hol en bol te trekken. Deed er steeds een kruik op maar dat hielp niet veel. Als ik iets langer had gedaan, of het nou zitten in 1 positie of gewoon lopen was werd het inderdaad erger. Kan het helaas niet beter beschrijven :(

Hoop dat het door gaat zetten, succes meis.

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Essie: ik vrees daar ook wel een beetje voor ja. De meeste bevallingen van de juli dames gingen hartstikke snel of voorspoedig. Zouden de laatste het dan toch erg zwaar krijgen..... Nou ja laten we er maar van uit gaan kan het altijd meevallen toch haha.

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hihi Frank is ook al jaloers op Chris....hij mocht er in mijn kraamdagen niet eens naar kijken. Moet zeggen dat het hier inmiddels wel wat meer is afgestemd, maar dat ik nog steeds te veel heb. Houdt in elk geval goed in de gaten dat je geen harde plekken krijgt/houdt na een voeding. Kun jij je gewone voedingsbh's nog niet aan?
    als het Guus echt niet lukt om je boob leeg te drinken is het wellicht een optie om 1x per dag nadat Guus aan die borst gedronken heeft je borst verder leeg te kolven. Heb ik ook gedaan en dat voorkomt in elk geval ophoping van melk en eventueel ontstekingen. Maar dat is met name als het echt heeeeel erg is. Ik heb bij Nick na krap 2 weken 2 forse borstontstekingen gehad en was er dus nu extra alert op.
    Ik zou trouwens bijna zeggen: foto van je interessante BH....

Deel Deze Pagina