En zelfs daar kan ik me niks bij voorstellen: een helse bevalling, al was jouw omschrijving redelijk goed hoor. Dat was ook wel het 1ste verhaal waarna ik dacht "slik".......................
ooo kben zo jaloers! kwil ook zo graag een voorraad opbouwen maar kan soms amper 1 voeding kolven, en Genaro drinkt maar 70cc per voeding!
Hi Veraatje! Nou meis er gebeurt in elk geval wat! Enne wat die onstsluiting betreft...wie weet gaat dat wel super snel...ik had bij binnenkomst 3 cm een uurtje daarna alweer 5 cm! Ik ga voor je duimen meis en als ik morgen achter de PC zit lees ik dat je bevallen bent! Go 4 it Girl!
Ik ging al van het ergste uit hihihi maar in mijn geval was het NOG erger dan dat ik me kon voorstellen. Maar goed iedereen ervaart PIJN anders. Al dacht ik dat ik een hoge pijn grens had. Maar bij mij speelde gewoon de uitputting een grote rol. En gezien ik natuurlijk al enige weken voor de bevalling helemaal op was en daar is gewoon niets mee gedaan. Maar ja het zij zo....
Maar je hebt er sowieso iets moois voor terug gekregen en ik denk dat we dat allemaal voor ogen moeten houden Persoonlijk heb ik altijd gedacht dat ik een hele lage pijngrens heb, maar dat lijkt de laatste tijd mee te vallen geloof ik (tenminste dat hoop ik dan maar ). En bij jou speelde inderdaad ook nog eens de oververmoeidheid mee, nog minder natuurlijk.
Veraartje, you go girl! ! ! ! Ook hier draaien de duimen overuren dat het snel voor je mag gaan! Hopelijk lees ik morgen babynieuws van jou! ! Liefs, Lee
Hey Vera, Nou toch enig resultaat. Misschien een troost, bij mijn eerste heb ik heeeel lang over die eerste 3 centimeters gedaan en daarna was het zo gepiept. Ik hoop dat het bij jou ook ineens helemaal los gaat! Dan hoeft het niet lang meer te duren. Heel veel sterkte en liefs, Lientje
Veraatje lees dat je in het ziekenhuis ligt. Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je gauw je kleintje in je armen hebt en dat je niet spoedige bevalling zal krijgen! Dikke knuffel voor jou! Fijn dat je mannetje bij je blijft is toch prettiger! Liefs Nanda
Dat wist ik niet dat 't maar 10% was.. Ik reed vorige week in de auto van m'n vader, een Jaguar, wel 5 jaar oud maar hij heeft 'm pas 'n paar maanden.. en toen was ik ook bang dat m'n vliezen zouden breken in de auto haha... Maar ja, hij heeft leren bekleding en als ze breken in m'n oude astratje kan ik gelijk 'n nieuwe stoel bestellen ben ik bang.. hihi
Meiden, ik ga lekker ff douchen en dan naar bed. Wens jullie een rustige nacht en een wilde voor degene die dat wensen Morgen om 14.00 uur word ik misschien gestript, dus das wel weer spannend. Liefs, Lientje
Wist ik ook niet van die 10%, maar ik las dat een weekje of 2 geleden ineens op het internet. En ja minder als de vliezen bijv. in de auto breken of op mijn stoffen bank ofzo, maar ja ik ga niet de hele dag met een zeiltje onder mijn kont zitten .
Christiea, van harte gefeliciteerd met Mees Kwebbels, van harte gefeliciteerd met Indi Brenden is weer thuis uit het ziekenhuis gelukkig. Hij is een stuk rustiger weer gelukkig en kreunt nu alleen nog "normaal". Hij moet nu 2 weken 120 cc blijven drinken en over 2 weken moeten we terugkomen met hem om te zien hoe het gaat. Hij krijgt nu gewoon om de 4 uur dus ook 's nachts nog. Hij mag wel doorslapen maar meneer is keurig om 3 uur wakker Hij ligt nu ook lekker op zijne igen kamertje in de wieg en niet meer bij ns op de kamer. Dat scheelt qua rust toch ook wel een stuk hoor!
Lientje, mocht je worden gestript morgen alvast heel veel succes! Ik zie het nog wel gebeuren dat als mijn vliezen breken het midden op straat ofzo gebeurt.
Nannie, fijn dat brenden weer thuis is! Kan me voorstellen dat het rustiger is als hij op zijn eigen kamertje slaapt. Ik zou denk ik bij elk geluidje gaan kijken ipv te slapen.