Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Succes Lientje!

Nannie wat fijn dat Brenden weer thuis is!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Fijn dat Brenden weer thuis is! En dat het weer beter met hem gaat.

3. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    ps DAMES er staan foto's in mijn album.........

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    weer zo'n schatje! Wat vind perine er eigenlijk van dat haar zusje er eindelijk is?

5. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Die is er harstikke blij mee, en wil de hele dag met Isabella op schoot zitten en flesje voeren.....Komt vertellen wanneer ze huilt en doet de ruikproef voor ons, idealer kan niet :)

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    MVP wat een mooi schatje!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    :) :) :) :) lief hoor! Een echte grote zus!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hier iemand om tegen aan te formun tijdens me weeen? :rolleyes:

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    goeiemorgen,
    beastie : ik ben benieuwd of je weeen doorgezet hebben!

@veraatje: Fijn dat er in elk geval wat gebeurd. En toch een verschil: Eerst zeggen ze: het kan nog wel 3 dagen duren en nu wordt je geadviseerd in het ziekenhuis te blijven! Ik hoop dat de bevalling vanacht heeft doorgezet meid!

@lientje: Succes vanmiddag!

Hier werd ik vanacht om 2.50 uur wakker, zo'n beetje het tijdstip waarop ik 2 en 3 nachten geleden m'n eerste weeen had ;) . Dus ik dacht; hee daar gaan we weer, maar niet dus ;) . Alleen harde buiken om te plassen. Anderhalf uur later dus weer, maar toen ik opstond voelde ik wat lopen... Dus maar even wat sneller naar de wc gelopen, in de hoop dat het m'n vliezen waren. Maar ook dat bleek niet zo te zijn haha. Wel ben ik m'n slijmprop (gedeeltelijk) verloren denk ik. Erg dunnige 'troep' eigenlijk, met een streepje bloed.
    Dat was rond half 5. Naderhand is er eigenlijk niets gebeurd, behalve dat de kleine erg druk werd in m'n buik. Af en toe harde buiken en wat last van m'n darmen toen ik in bed lag, maar dat kwam waarschijnlijk vooral door de baby dus zo druk was, en dus overal tegenaan schopte.
    Gevolg is dus wel dat ik nu al een uur klaarwakker ben. Wetend dat het allemaal niets zegt, maar ondanks dat zit ik toch te hopen en te wachten tot er wat meer gebeurd (wat voorlopig nog niet het geval is) en kan ik dus gewoon niet meer slapen.

Ik hoopte eigenlijk zo dat als de weeen begonnen, dat het dus op een moment was dat m'n man thuis was. Ik vind het zo'n eng idee dat hij nog naar huis moet rijden als ik hem bel dat het begonnen is.

En zeker als ik hem straks vertel over wat er daarstraks gebeurd is, ben ik al bang dat hij met dat in z'n hoofd de weg op gaat straks... brr... Beetje stresskippie hier geloof ik. Maar oke. Het zal wel goedkomen...

Als er niemand is ga ik zo nog maar even proberen te slapen. Over een uurtje gaat de wekker van m'n man weer...

10. Goedemorgen allemaal..

Hoop dat het een goede dag wordt vandaag, want ook ik werd wakker met krampen in mn buik en rug en heb voor de 2e keer een gedeelte van mn slijmprop verloren geloof ik, want er zat weer allemaal slijm bij het afvegen.
    Nu nog steeds krampen in buik en rug, dus ik ga weer ff liggen..

Ik kom wel weer bijlezen vandaag...
    Christian is ook lekker vrij...

Liefs Wendie

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier precies hetzelfde verhaal wendie... Na dat stukje van vanochtend vroeg, later ineens weer licht bloederig slijm bij het afvegen en nu dus krampen. Ik heb nog steeds niet geslapen tussendoor overigens.. en ik wil nog zo graag ;) ... maar m'n buik zeurt te veel. Dus ikheb nu m'n pittenzak maar opgewarmd en ben nog een beker thee aan het drinken. Kijken of dat genoeg helpt om zo nog even een beetje te slapen...
    Maar het zou leuk zijn als het weer een drukke dag werd met baby's :)
    Jij, ik, Veraatje, Lientje, Mirre misschien ook al wel?

12. Hoi meiden,
    hier de 38 weken gehaald!
    Nog geeen nieuws van vera, maar ik post zodra ik wat hoor!
    dikke knuf rensie

13. zo ga eerst ff kraamafdeling kijken!

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Leuk dat amrbandje Silla, heb je de link van de site?

Goed dat Brenden weer thuis is Nannie :D

MvP wat een mooi poppetje is Isabella, vind haar naam ook zo mooi...

Ik moet zo voor een neatonale screening met Mayron. Gehoortest, na weet wel cker dat die oren van hem niets mankeren :p
    En dan lekker wat kleren voor mezelf kopen, heb geld van Yaron gehad :whistle:
    Hoe iemand kan veranderen :( Hij heeft gisteren lekker gekookt, wilt de rekeningen meebetalen, geeft me geld voor kleren, heeft vanmorgen mij laten slapen en Mayron de fles gegeven.
    Hadden jullie dat gedacht toen ik zwanger was? IK NIET! haha

15. *******BUDDY NIEUWS!!!***********
    kreeg net het volgende smsje:

na een slopeloze nacht met veel weeen zit ik nu nog steeds op 2 cm. net weer gel gehad en maar weer wachten

Dus eigenlijk is ze in een nacht niks opgeschoten...

********EINDE BUDDY NIEUWS**************
    LIEFS RENSIE

16. monkeylove

Die kleine zit daar wel heel goed in mama's buik...
    Ik duim dat de weeen vandaag doorzetten...

17. monkeylove

Maar ja, ain't we all ;)

18. PSIES!

19. Ja, ik hoop het ook voor haar hoor, dat het eens mag doorzetten...

Athina, ik doe mee voor vandaag... Is wel een mooie datum... Ben benieuwd wie er vandaag allemaal komen.

Succes met de test ML. Geweldig om te lezen hoe het met Yaron ook gaat... Wat een kindje allemaal al niet kan veranderen he?

Liefs Wendie

20. monkeylove

Zo, wat is het rustig hier..
    De dagen dat we amper bij te houden waren zijn wel over denk ik hahah...

Deel Deze Pagina