Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik moet toegeven.. ben 't ook zat :oops:
    En ik mag nog niet eens klagen want er lopen veeeeeel dames overtijd natuurlijk, ik heb geen maagzuur, slaap nog goed.. al gaat 't omdraaien met veel pijn en gekreun haha.. en ben ook niet al tijden aan 't rommelen waardoor je moe wordt.. maar 't wachten duurt zo lang, ik ben zooo nieuwsgierig naar dat prinsesje in m'n buik :D
    Maar ja... de laatste 39 weken zijn echt voorbij gevlogen dus deze 2/3 weken kunnen er ook nog wel bij 8)

Zolang we ons ei hier kwijt kunnen komt 't vast wel goed met ons...

Ik ga trouwens eens bij de juni mama's kijken, of ze al op slot zijn.. ;)

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat en heerlijk moppie is Isabel! :baby:

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O meis spannend hoor, hopelijk mag je je kleintje snel vasthouden!

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

wat een hel lijkt me dat zeg
    die van mij draaien overuren voor je

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb niet alles teruggelezen, want dat trek ik echt niet .... :( *zucht*
    Amper een uur geslapen afgelopen nacht, want m'n lief lag weer zo heerlijk te ronken (snurken , ahum,ahum) en hem vriendelijk verzoeken naar de logeerkamer te gaan was ook geen optie, want m'n mama is een nachtje blijven slapen omdat m'n vriend vandaag in midden nederland voor werk de gehele dag moet zijn en ik liever niet alleen nu wilde zijn!
    Normaal nix voor mij, want ik vind het heerlijk om alleen te zijn.
    Dus....kussens vd bank op de grond en daar van 2 tot 4 gelegen ....totdat m'n lief me miste en me naar boven haalde en er zelf nog 2 uurtjes is gaan liggen.... :rolleyes:

Gisteren dachten we ff dat het begonnen was want ik kreeg ineens enorme buik/maag/darm-pijn en leegde heel m'n lichaam, maar het heeft niet doorgezet. Afwachten dus maar weer....
    Heb wel last van m'n rug, maar dat kan ook vermoeidheid zijn natuurlijk.

Moet vandaag meerdere malen naar het zh ivm suikerprikken en morgen weer naar de gyn. Beeb heeft echt geen zin om eruit te komen en het huilen staat me nader dan het lachen echt waar!

@Veraatje,
    Jammer dat het nog niet echt opschiet ...ik duim heel hard voor je/jullie!
    En voor alle anderen natuurlijk ook ;)

Liefs Mirre

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jeetje wat een kleintje al niet met iemand kan doen.
    Wel fijn hoor dat alles toch nog op z'n pootjes terrecht lijkt te komen.

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

ze zeggen toch altijd 3x is scheepsrecht ;)
    scheelt dat ik wel snelle en 'makkelijke' bevallingen heb.
    ach nog 2 wk dan is ze er (zeg ik nu gemakkelijk, maar ondertussen)
    we wachten maar af

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    En wij voor jou hoor Mirre! Dat je kleintje er maar heeel snel aan mag komen!

9. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heej Veraatje, volhouden hè meid! Je staat er in ieder geval beter voor dan gisteren zelfde tijd.

MvP, mooi meisje heb je! En jij een mooi ventje Heidi!

Nou, ik moet ook ff klagen hoor. Nièl slaapt heel veel, maar als hij wakker is, huilt hij echt bijna de hele tijd. Wordt er een beetje gek van, je gaat aan zo aan jezelf twijfelen. Heeft hij wel genoeg gegeten of zijn het krampjes? Hij wordt in ieder geval rustig van voeden. Maar ja, als het krampjes zijn, moet ik daar natuurlijk ook mee uitkijken anders prop ik hem weer te vol. En ik wil hem ook niet steeds in slaap wiegen of oppakken, maar dat huilen vind ik ook zo zielig. Nou laat ik hem maar ff huilen en ik ga later zoon inbakerdoek halen. Wie weet helpt dat...
    Zo, dat is eruit!

xxx

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Lientje, Lovelykids, Mirre, Mirjam, Athina, Knuffelkonijn en alle anderen die er door zitten een hele dikke knuf van mij!

Beastie ik hoop dat je inmiddels bevallen bent!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier ook iemand die het meer dan zat is.....:(

Gistermorgen/middag kon ik ineens niet meer op of neer van de pijn in mijn bekken, gisteravond ging het gelukkig wel weer. Wat is dat lastig zeg, als je al een kleintje rond hebt lopen, pffff. Met liggen lijkt het ook steeds of mijn rechterbeen gigantisch stijf/onrustig is, van de week ben ik zelfs maar uit bed gegaan en even een rondje gaan lopen, maar dat was gister dus ook geen optie. Kon amper de trap op en af. O wat ben ik blij als de bevalling inzet zeg, dan weet ik tenminste dat het bijna voorbij is en dat ons kleintje er spoedig is.
    *zucht, zucht* en dan ga ik nu maar weer even Kabouter Plop kijken met Rick (sinds woensdag of zo is hij daar ineens helemaal weg van), voor de zoveelste keer....maar ja, 't kereltje weet ook niet meer waar hij het zoeken moet met zo'n lastige mama die niet vooruit te branden is ;).

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gooi het er maar uit hoor.
    Ik ben ook nog steeds een beetje zoekende naar de betekenis van Karsten zijn huiltjes. Moet zeggen begin ze wel steeds beter te herkennen.

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ook een dikke knuf voor jou Ramoontje!

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Misschien dat het helpt als je zijn buikje wat masseert....beginnen bij zijn naveltje en dan met de klok mee cirkels maken. Dat wil nog wel eens helpen en ook met de beentjes bewegen (gebogen knietjes - dus beentjes 'opgevouwen' - en dan met de klok mee rondjes draaien). Wat ik bij Rick ook wel eens deed, was hem gewoon nog eens lekker in warm water laten zakken, dat hielp bij hem ook vaak. En hem gewoon lekker bij je dragen (maar dat moet je zelf natuurlijk ook willen) in een draagzak, zodat hij contact heeft met jou? Dan heb je in ieder geval toch je handen vrij.
    Ik probeer maar mee te denken ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dankjewel!

16. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Eigenlijk alles al wel geprobeerd. En het helpt dan wel, maar hooguit voor 3 minuten :(. Maar bedankt voor het meedenken :D! Ik ga het bakeren nog proberen en als dat niet helpt, moet ik hem denk ik maar wat vaker laten huilen en dan maar ff met een gebroken moederhart blijven zitten.

xxx

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik laat Karsten ook wel eens een half uur huilen hoor.
    En ja het voelt niet prettig maar op de een of andere manier helpt het hem wel. Kan het niet echt uitleggen.

18. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Veraatje: jeetje meid, balen dat het zo langzaam gaat. maar idd beter dan 3 dagen. Sterkte!
    @Lovely kids en Ramoontje: dikke knuffel. Begrijp jullie heel goed.

Hier weer brak geslapen. tot 3 uur wakker met buik- en rugpijn maar zette weer niet door. Nu ook nog zeurdende pijn en sinds vanmorgen slijmverlies met roze erbij. Maar nog steeds niks wat echt door lijkt te zetten. Vanmiddag maar weer naar de vk

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Man houdt zo verdorie steeds minder van zn 6 weken verlof over. Hij heeft nu nog maar de helft over :cry:

20. Lientje, als we snel zijn lukt het nog voor de volle maan :D al zie ik dat niet bij mij gebeuren... ben op constant harde buiken en hoge rugpijn na, niet in de veronderstelling dat uk wil opschieten....
    eigenlijk wil ik zelf woensdag wel, dan zijn daaf en ik 11 jaar samen, vind het wel symbolisch! maar zal wel niet ;)

alle dames die er doorheen zitten, dikke knuf!

ml, inderdaad het typetempo is flink omlaag hier! denk door alle beebs die er al zijn en tijd opeisen :D

sann, balen van dat verlof, hoop dat jullie uiteindelijk nog wel wat overhouden!

Share This Page