Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    de nieuwe mama's gefeliciteerd en ik zit nog steeds te wachten tot ik mag!

vandaag zou de dag moeten zijn maar er is erg weinig aan de hand...
    vannach een rotnacht gehad en ik had het idee dat het nu echt ging beginnen maar nu is het weer rustig....

2. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Heidi, mooie foto's meid! En doe wel rustig aan hé!

Esther, bij jou rommelt het al aardig... Jammer dat ik niet met je mee kan rommelen.. We lopen gelijk, dus zou leuk zijn als we ook tegelijk bevallen :)

Ik weet niet meer wie het er over had, maar ik vind het ook wel spannend dat het nu dichterbij komt, alleen dan wel een 'gezonde' spanning... Ik zie nog niet op tegen de bevalling...Ik ga gewoon van het ergste uit en dan zien we wel... Je weet dat je er iets heel moois voor terugkrijgt en dat is waar ik aan denk... Niet echt aan de bevalling zelf.. Het zal toch moeten gebeuren.. Ik moet zeggen dat ik er vrij rustig onder ben, valt me erg mee van mezelf, had toch wel verwacht dat ik wat meer zou stressen...

Silla, wat ontzettend leuk dat armbandje... Hebben wij ook al aan zitten denken voor de kleine.. Vind ik altijd erg schattig staan om die kleine polsjes...

Veraatje, heel veel succes meid... Hopelijk dient de kleine zich nu erg snel aan... We duimen voor je! Dikke knuf...

Nannie, fijn dat Brenden weer terug is uit het ziekenhuis...

Lientje, heel veel succes vandaag.. zou wel mooi zijn als ze je gaan strippen, jij loopt ook al zo lang...

MvP, wat een lieverd... Al die babyfoto's word ik helemaal emo van... IK WIL OOK!

Rensie, gefeliciteerd met je 38 weken meid...

ML, wat ontzettend fijn dat Yaron nou zo goed meehelpt... Na alle verhalen had ik dat inderdaad niet verwacht... Wel prettig voor jou dat hij toch 180 graden is gedraaid.. Lekker van genieten meis...

Bd81, hier word ik het zo langzaamaan ook een beetje moe... Mijn buik is in twee weken tijd echt nog een stuk dikker geworden en alles begint nu toch echt zeer te doen.. Rug, bovenbenen, (spierpijn) in mijn kont, en noem maar op... 's Avonds op de bank zitten is ook geen pretje, omdat je dan al de hele dag verschillende houding hebt aangenomen, dus de ideale houding is ver te zoeken.. Ik zei gister ook tegen mijn mannetje, wat mij betreft mag de kleine wel komen.. Maar aangezien het bij mij nog niet eens 'rommelt' ben ik bang dat het nog wel even zal duren...

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hallo, kan me het allemaal goed voorstellen van jullie hoor!. ik ben zelf morgen uitgerekend maar zie het morgen ook niet gebeuren, moet morgen ook naar de vk. was net naar de wc geweest en er zat wat bruin bloed op het wc papier misschien al tekenen van de slijmprop? hier ook al dikke 2 weken aant rommelen zonder dat het echt doorzet. daar wordt je idd erg moedeloos van.

liesje, ik hoop voor je dat het straks wel doorgaat zetten, zou fijn zijn als je ook niet over tijd gaat lopen zoals de meesten hier,

veraatje, ik ben ook aant duimen voor je hoor, nu mag het toch echt wel opschieten. ik denk aan je!

sann, ik hoop voor je dat je snel mag bevallen zou ook nog wel leuk zijn voor je vriend nog lekker 3 weekjes met zn 3-en.

en voor iedereen die er helemaal doorheen zit door wat dan ook een hele dikke knuf

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    vandaag wordt er hier niet bevallen denk ik maar ik heb niet het idee dat het nog een week gaat duren om eerlijk te zijn

hopelijk zet het bij jou wel door!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik hoop het eerlijk gezegd ook, maar jij bent eerder aan de beurt, moeten wel op onze beurt wachten he ;).
    denk ook niet dat er hier wat gaat gebeuren hier. zal ook nog wel een paar daagjes duren

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ben heel benieuwd hoe het met Veraatje is.
    Ik ga zo weer s richting vk.

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Beasty wat is je status?! Zet het door!

Veraatje meisje...ik hoop dat je vandaag "verlost" wordt

Lientje...succes strakkies...

ML en anderen...dit is de link van het armbandje...
    http://www.sassiedesign.nl/catalog/inde ... h=30_23_50

Wij gaan straks ff naar de rechtbank om de zaken voor Tygo af te geven. Zodat papa "juridisch" ook echt zijn papa is ;)
    Daarnaast moet papa nieuwe schoenen hebben...nou dus ik heb een thermosfles met heet water mee want dit kan zeker lang duren...papa is nl. nog al besluiteloos.

Beetje vreemde nacht achter de rug...Tygo dronk weer slecht maar kwam wel om de 3 a 4 uur.

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    He ladies!

Lees dat het bij Veraatje aan het doorzetten is, meid heel veel succes en hopelijk heb je vandaag je kleine knul of meid in je armen!

Vandaag is mijn mannetje na 3 weken weer gaan werken, dus vanmorgen was het wel even aanpoten voor mij :confused:
    Ben om 06.00 samen met Manuel opgestaan, gedouched, aangekleed, Nilo zijn voeding gegeven en toen Björn wakker gemaakt..mijn hemel, en dan nog moeten aanpoten om op tijd op school aan te komen hihihi
    Het is wel heel erg wennen als je 6 jaar lang maar 1 kind gewend ben zeg!

Nilo heeft nog steeds gebroken dagen en nachten, denk dat hij een beetje zoekend is naar de juiste hoeveelheid voeding. Het is nog allemaal heel erg onregelmatig bij dit kleine mannetje. De ene keer drink hij na 4 uur 110/120 cc weg, dan komt hij 3 uur later voor 90 cc, dan weer 3,5 uur later voor 70 cc, dan word hij weer na 4 uur wakker voor 100 cc..en zo gaat het 24 uur per dag door.. Ik moet nog wel op tijd voeden omdat hij zo klein is, maar als meneer slaapt slaapt hij ook en is dan echt met geen mogelijkheid wakker te krijgen :( En als meneer wakker word voor eten...pieuwww dan komt zijn Spaanse temprament naar boven want dan is hij ook met geen mogelijkheid stil te krijgen totdat hij zijn fles met melk in zijn mond heeft :)

Tussen de voedingen probeer ik zoveel mogelijk zelf te rusten want mijn clusterperiode is weer aangebroken. Gelukkig heb ik nog genoeg injecties op voorraad dus hoef nog niet naar de Neuroloog toe, pas volgende maand. Het is wel vervelend dat het zo kort na de bevalling weer terug is gekomen, maar ik heb nu eenmaal die afwijking en zal ermee moeten leren leven hoe vervelend het ook voor mij is.

Hoop dat het met alle kersverse mama's goed gaat, en dat jullie lekker genieten van jullie kindertjes! Alle aankomende mama's, KOP OP! Ik weet als geen ander hoe die laatste loodjes zijn tol eisen, maar nog eventjes en het is allemaal voorbij en kan je heerlijk van je kraamweek gaan genieten!

Dikke kus voor jullie allemaal, ik duik nog even mijn bedje in!

9. Zo, was ik ook weer ff..

Nog steeds last van de buik en lage rugpijn, maar nog niet regelmatig. Maar er is wel wat bezig volgens mij hoor... Nog steeds slijm bij het afvegen..

Iedereen die aan het rommelen is: Succes!
    Ik ga zo ff op bed..

Liefs Wendie

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Patries...

Ik hoop dat je clusterperiode je stiekum voorbij gaat.
    Ik ben sinds de kraam weg is alleen, en vond het eigenlijk wel lekker. Maar ik kan me voorstellen dat het ff pittig is hoor want je hebt er nu toch 2.

Wat het drinken van Nilo betreft...HIER EXACT hetzelfde! Ook Tygo loopt te etteren met de hoeveelheid. Soms drinkt ie 110 cc weg en na 2,5 uur wil ie alweer maar dan gaat er met moeite 80 a 90 cc in. En dan slaaptie weer 4 uurtjes en dan gaat er met veel pijn en moeite 100cc in. Geen pijl op te trekken dus...

Hugh heeft nu vakantie maar ik merk er weinig van....hij vind 't overduidelijk allemaal wel leuk enzo maar toch heel eng. Dusss Silla doet het allemaal maar. Soms niet erg want ik wordt wel veel geknuffeld en krijg veel complimentjes van hem maar soms gaat ie mij vertellen wat ik met Tygo moet doen. Nou ik weet niet hoor maar ik heb meer "feeling" met kids dan hij ooit heeft gehad. Voor Tygo heeft hij nog nooit een baby vastgehouden hihihi.

Maar goed ik had nu lang en breed in de stad willen zijn maar Papa staat nog steeds onder de douch...Tis nu even voor 13:00 uur, Tygo heeft om 11 uur zijn fles gehad dussss reken maar uit...tussen 14:00 en 15:00 uur komt ie weer voor zijn fles...
    Gelukkig schijnt het zonnetje dus mss kan ik hem straks lekker op het terras de fles geven...

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had ook veel slijm de dagen voor de bevalling.
    De rug en buikpijn herken ik niet maar het ziet er bij jou idd naar uit dat het voorwerk is. Succes meis!
    En chillse vandaag! Want wie weet heb je al je krachten en energie tussen nu en 48 uur nodig ;)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he silla, was dat slijm ook bruinsig? ik heb nu wel dat ik wat bruin slijm aant verliezen ben, maar niet echt een prop. en is ook maar een beetje bruin. heb ook veel last van voorweeen al 3 dagen achter elkaar.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd met je 40 weken Liesje!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    hi Daantje...

Bij mij was het gewoon waterig/helder...
    Ik heb zelf (volgens mij) niet mijn slijmprop verloren. Bij mij brak spontaan mijn water terwijl ik dacht dat het weer dat slijm was.
    Maar ik heb wel begrepen van de ladies die wel hun prop hadden verloren dat het idd wat rood/oud bloed kleurig was. Mss moet je het ff navragen bij je VK...lijkt wel als dat er wat gebeuren staat....

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Suc6 Sann!
    Hoop dat je doorverwezen wordt naar de gyn om het inleiden te bespreken!

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Het rommelt lekker bij de meesten van jullie. Lijkt al weer weken geleden dat ik ook aan het rommelen was.
    Hopelijk valt er snel weer babynieuws te lezen hier.

Veraatje, jeeh meis je krijgt het niet cadeau! Het mag wel een heeeeele lieve baby worden om dit weer goed te maken ;)

Beastie, ahh zit je met weeën, en is er niemand online, hopelijk lig je nu te bevallen of heb je misschien al je beebje in je armen.

Lientje, hopelijk kunnen ze je strippen vanmiddag en nog beter doet het ook zijn werk!

Patricia, leuk om weer van je te horen. Maar om de 3 á 4 uur komen voor een voeding, vind ik er netjes hoor!
    En ik moest vanochtend ook voor het eerst alleen de jongens aangekleed krijgen en Damian naar het KDV brengen, wat een onderneming zeg.

Mrietje, wat vervelend dat Níel zo aan het spoken is als hij wakker is. Roan word ook graag vastgehouden, maar hij slaapt vooral nog heel veel, zelfs drinken doet hij het liefst half slapend.
    Ook erg herkenbaar van wel of niet aanleggen vanwege de krampjes.
    Laten huilen kan ik niet zo goed, een minuut of 1/2 kan ik het nog wel aanhoren maar een half uur zoals Sen zou ik niet trekken, word ik bloedzenuwachtig van.

Ik ga zo even een tukje doen. Roan heeft een keurige nacht gehad met om de drie uur een voeding en dan weer slapen, maar zijn grote broer had er minder zin in en was erg onrustig en heeft een leuk krijsconcert gegeven pffffff

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik moet morgen naar de vk, dus wacht het vandaag nog even af. die ene dag kan er nog wel bij denk ik ;).
    ik hoop dat er wat te gebeuren staat maar dat ben ik al 2 weken aant hopen en toen was het loos alarm

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook een rare nacht.
    Iedere 2 1/2 uur was het raak en vanmorgen maar een halve fles op.

Is Tygo ook zo buiten adem naar iedere paar slokken dat hij bij moet komen om weer verder te kunnen drinken?

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jah Tygo drinkt idd alsof hij een marathon loopt! Helemaal buiten adem, ik heb nu al 3 verschillende flessen gebrobeerd maar ik weet het gewoon niet.
    Tygo kwam voor dat we naar bed gingen ook nog na 2,5 uur...en dan weer met moeite de fles....
    Ik wordt er soms erg moedeloos van, maarja aan de andere kant...
    Ik heb de ene keer ook meer trek in eten dan de andere keer en dat zullen de kleintjes ook wel hebben.
    Morgen komt de wijkverpleegkundige van 't CB bij ons aan huis dus ik ga het ff met haar bespreken....
    Als ik tips heb laat ik het je zeker ff weten!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ga me ff omkleden!

Deel Deze Pagina