pff ladies, kreeg daarstraks nog een sms van Veraatje dat ze nog niets opgeschoten was, dat was om een uur of 11. Hoop echt dat er inmiddels wat meer gebeurd is voor haar. Hier vandaag ook voor het eerst alleen, mannetje weer naar werk. Nick was rond 9.00 uur bij de gastouder. Daarna effe snel naar de winkel gelopen om boodschappen te doen, was de melk op....grrr....dat schiet niet op, daar zijn we grootverbruikers van. Moest echter naar huis omdat ons kleinste mannetje hoognodig aangaf weer eten te willen hebben. Dus snel naar huis gelopen. Daarna paar wassen weggestreken, want het stapelde zich hier redelijk op. Bah. Net dus maar even gaan zitten en nog rustig aan doen voor ik Nick weer op ga halen. Vanavond kraamvisite, hoop dat ik niet in slaap val..... Ons ukkepukje is trouwens een echte woelwater. Chris presteert het dus om zich helemaal bloot te woelen en zijn deken van zich af te slaan. Maar eens even aankijken hoe zich dat ontwikkelt, anders gaat hij al heel snel in een slaapzak. Ook in de box gooit hij de omslagdoen meteen van zich af. Tja temperamentje heeft hij wel, hij kan echt driftig om zich heen maaien of zijn voetjes tegen me afzetten, zo klein als hij is. Ook het huilen kan echt krijsen zijn, al klinkt het nog steeds wel lief uit zo'n klein lijfje, zo'n hoog piepgeluid, maar hij houdt echt niet op als hij het er niet mee eens is...
Hoi hoi, Ik ben weer thuis. De vlos heeft me getoucheerd en vond 1 cm ontsluiting. Dat was nog niet veel zei ze, maar er is wel een begin. Ze weten dat ik erg graag thuis wil bevallen en ze heeft me dan ook flink aangepakt aan de binnenkant Eigenlijk nog wat vroeg zei ze, maar als het nog niet voldoende werkt, doen we het woensdag nog een keer over. Ze heeft goede hoop dat het er dan in of zelfs voor het weekend is zodat ik niet naar het ziekenhuis hoef. Ze vroeg ook of het als een wee voelde als me op de baarmoedermond duwde en dat was zeker zo. Dat moest ook zei ze. Ze verwacht me dus woensdag wel terug, maar het kan ook heel hard gaan nu zei ze. Al verwachte ze dat geloof ik nog niet. Ze kon het hoofdje door die ene centimeter voelen en het kindje is toch niet zo groot als ze dachten. Waarschijnlijk net over de 7 pond. Dus dat is redelijk. Kreeg nog een complimentje over mijn buikspieren trouwens Dus we wachten maar weer af wat er gaat gebeuren. De vlos houdt er in ieder geval de moed in en dat heeft me wel goed gedaan. Verder alles prima, een stevige hartslagje, en zat vruchtwater. Liefs, Lientje
Hey Lientje, hopen dat het bij jou door gaat zetten. Bij Veraatje dus helaas nog niet? Hier nog steeds slijm bij het afvegen en een vervelend gevoel in rug en buik, maar nog niet echt pijnlijk ofzo. Ook redelijk wat harde buiken... Mja, wanneer moet je bellen he? Wanneer weet je of het weeen zijn? Voor hetzelfde geld heb ik niet zulke pijnlijke weeen. Weet trouwens iemand nog een driewiel kinderwagen hier in de buurt? Voor niet al teveel geld.. De onze (4 wieler) is helaas te groot voor in de auto.. Liefs Wendie
Ook weer terug van de vk en mijn apk was ook weer helemaal goed... Kleine deed het nog goed en ligt nog steeds met zijn ruggetje aan de linkerkant.. Heb een nieuwe afspraak staan voor woensdag over een week, maar ik hoop eigenlijk dat de kleine er dan al is... We zullen zien!
Wat vervelend dat het nog steeds niks heeft gedaan voor Veraatje... Daar word je toch echt een beetje moedeloos van... Hoop inderdaad dat er nu toch echt al wat gebeurt is, aangezien ze ook afgelopen nacht al de hele tijd bezig is geweest.... KOM OP MEID!
Hier bel ik gewoon wanneer ik denk dat het echt bezig is, hij werkt 10minuten van het huis af dus dat scheelt wel. Toch hoop ik dat het binnen nu en drie weken komt want hij heeft nu vakantie dus dat zou wel fijn zijn. We hebben gisteren van roeland zijn oma een keukenmachine met blender gekregen omdat we de 23ste een geregistreerd partnerschap aangaan en zijn nu dus al de hele tijd bezig milkshakes te maken. Ik lust ze niet maar roeland heeft inmiddels de smaken banaan, kiwi en aardbei al gehad Is straks ook wel makkelijk met het zelf maken van een fruithapje enzo, ook al weet ik zeker dat ik ook potjes ga halen. Balen dat het bij vera nog niet doorzet, hoop toch dat de kleine zich snel bedenkt en er toch nog uitgaat komen vandaag. Het is tenslote lekker weer om buiten te zijn
he meiden, heb nog niks terug gelzen.. Maar hier nog steeds onregelmatige weeen.. De vk is net even langs geweest. Z eheeft even inwendig onderzoek gedaan, en de baarmoedermond is helemaal al verstreken.. Ze heeft de boel nog even wat losser gemaakt. Er zit schot in zeg maar.. Nu is het afwachten totdat de weeen regelmatiger komen, en aanhouden. Moest licht verteerbaar eten eten. Want anders kwam het er weer uit haha.. We zullen zien..
SUCCES! Ja jullie kennen me net maar ik kwam gewoon even spieken mag wel toch? Iedereen trouwens heel veel succes met de bevalling! lLiefs Wendy
Zo ik ook weer terug van de VK. Alles gewoon in orde. Bloeddruk 139/95, niet alarmerend voor mij. Kleine bijna volledig ingedaald en nog een beetje bewegelijk in bekken. Verder danst mijn gewicht echt heen en weer. De ene week 2 kilo eraf, nu 1,7 kilo erbij. Erg vreemd maar goed. Verder was de urine ook goed en ook het hartje klopte weer mooi. Volgende week mag ik weer terugkomen.
*** Breekt even in*** Beastie heeft nog steeds (rug)weeën, zit pas op 1.5 cm :-? VK komt begin van de avond weer langs. *** Breekt uit ***
Buddy, succes! Waarom heb je gebeld als ik vragen mag? Had je erg pijnlijke weeen? Of niet echt pijnlijk? Want ik zit ook heel erg te twijfelen. Verlies al de hele dag slijm... Vera, heel veel succes meid.. Jammer dat er nog geen schot in zit.. Beastie, ook heel veel succes...
Succes Esther, hopelijk zet het goed door en heb jij de kleine ook snel in je armen... Als ik nou vandaag ook ga beginnen... Zou grappig zijn! Want wij lopen gelijk....
Hoi allemaal, Even een kort berichtje van mij ik ben namelijk erg moe. Ik ben zondag ochtend om 6.44 bevallen van onze mooie dochter Indi Joëlla. De bevalling was erg heftig. Ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen omdat de ontsluiting niet wou vorderen maar ontzettende heftige weeen had. Ik was helemaal uitgeput en daarom wou de verlos dat ik een ruggenprik kreeg. Dat was goddelijk moet ik zeggen Heb lekker geslapen en toen werd ik een paar uur later wakker met 10 cm ontsluiting Na een half uurtje heftig persen werd ze al geboren. Alles gaat goed met haar ze heeft alleen vandaag last van krampjes en drinkt ze wat minder maar dat komt goed. Nou ik kom snel foto s plaatsen maar ik heb daar nu geen puf meer voor..Schoonmoeders heeft vandaag geholpen want de kraamzorg was al snel weer weg. Ze staat nu lekker biefstuk te maken dus ik ga snel lekker eten hihi. Ik hoop dat er alweer meer dames bevallen zijn en dat iedereen snel lekker haar kindje in hun armen mag vast houden. Het is echt een verschrikkelijk mooi wonder!
He buddie, ik hebt gebeld, omdat ik vanaf gisteravond onregelmatige weeen had. en ze ook wel pijnlijk waren en ook veel slijm met bloed verloor.. Toen bood de vk zelf aan om even langs te komen en inwendig onderzoek te doen.. Meid als je twijfelt gewoon even bellen!
Dank voor je update Miepie. Schiet bij haar dus ook niet op helaas. Hoop dat het toch vlot mag doorzetten.
Ik heb net gebeld... Moet afwachten tot er bloedverlies bij heb of vruchtwater verlies. Het kan ook zijn dat de kleine met zn hoofdje nog lager gaat liggen, zodat er meer slijmverlies kwam. Dus nog ff afwachten maar...
Wat heerlijk dat je na die ruggeprik nog even hebt kunnen slapen en dat je wakker werd met 10cm ontsluiting. Ga maar lekker genieten van je kleine meisje en ben reuze benieuwd naar jullie moppie!