Hey buddy, het kan weleens een spannende nacht worden joh! kom op he? misschien gaan we nanda vannacht samen wel smsen, want bij mij beginnen er volgens mij ook echte weeën te komen... Het deed me net zo'n ontzettende pijn. Heb er al 3 achter de rug, maar nog niet regelmatig ofzo... Als ik vannacht niet kan slapen ben ik hier wel. Miss zijn we dan samen wel online. Zet hem op he? Veraatje, jij ook! Liefs Wendie
Veraatje meid, goed om te horen dat je van 2 naar 5 cm ontsluiting bent gegaan. En hopelijk gaan die laatste 5 cm nu met de ruggeprik lekker snel voor je! Morgenvroeg moet je gewoon jullie kleintje in jullie armen hebben! Heel veel suc6 meid: je kan het!
hier ook veel last van voor weeen, net had ik een hele toeter aan de rechterkant zitten. dat was raar. nu is ie ook aardig druk. hopelijk zet het binnenkort echt door. veraatje, er begint al wat schot in te komen, hopelijk gaat het nu een stuk sneller. weet even niet meer wie nog meer weeen had, maar ook veel succes gewenst en zet hem op!
Esther en Wendie ook jullie heel veel suc6. Misschien dat het bij jullie allebei ook door gaat zetten: kunnen jullie Nanda inderdaad allebei gaan overbelasten met allemaal sms-jes .
Fijn om weer wat van je te horen Kwebbels! En vooral fijn dat alles goed met jullie gaat! En natuurlijk ben ik erg benieuwd naar de foto's van jullie meissie! Ook erg prettig dat schoonmoeders jullie nog helpt! Tot snel.
Nou Veraatje, dat gaat snel ineens! En dan ook nog tijd om dat op het forum te plaatsen. Nog ff volhouden meis: je bent er bijna! Kom op je kunt het!
Even ter verduidelijking, die van veraatje niet die van mij hoor! Die blijft nog wel even een paar weekjes zitten.
Welkom man/vriend van Veraatje! Vond het al behoorlijk vreemd/knap dat ze er nog was, maar we hadden al eerder live-bevallingen gehad waar de barende vrouw nog vrij lang online bleef, dus het had zo kunnen zijn . Wel fijn dat je ons op de hoogte wil houden . Ik wilde eigenlijk afsluiten en naar bed, maar ik geloof dat ik de PC nog eventjes aan ga houden.........
Esther, jij ook heel veel sterkte meis, klinkt echt serieus bij jou! Hier veel gerommel, maar geen weeen. Hopelijk vannacht en anders gaan we voor de 2e stripact op woensdag. Liefs, Lientje
Lientje ik hoop voor je dat het door zet. Voor de andere rommelende dames natuurlijk ook! Ik ga nu even wat foto s van de kleine in mijn Album zetten!
Ik heb nog niks trug gelezen maar lees hier van Vera GO VERAATJE je hebt al 9 cm! nog ff volhouden en dan heb je je beebje! Succes!
Hoop morgen toch echt op een ware babyboom hier! Met dan als voorloper veraatje alvast vanavond! Dus alle puffende, zuchtende, rommelende dames: Succes!
Oe klees ook van Beastie en Wendie, succes dames! Verder nog dames echt aan de rommel? Kwebbels wat een knap poppetje Indi, en echt een supernaam!