Goedemorgen meiden, Helaas, geen babynieuws van mij.. Na vanacht half 4 zijn de weeen gestopt.. Ze kwamen om de 10 min.. Nu een hele pijnlijke buik en rug.. Net een warme douche genomen, kijken wat dat doet.. Heb nu wel even wat slaap kunnen pakken vanacht de nacht ervoor niet, wie weet mocht ik even op krachten komen! Buddynieuws: Kreeg nog een sms van wendie, ze heeft al 5 cm ontsluiting! Ik heb haar veel succes gewenst! Einde buddynieuws! Spannend meiden! Veraatje gefeliciteerd met jullie meid Marin! Nu lekker genieten met z'n drieen! Jes, fijn dat je weer thuis bent! Mooi miesje hoor! Kwebbels ook een mooi meisje! Rommelende dames heel veel succes! Lientje, hoop voor jou dat het ook snel begint!
Veraatje, eindelijk heb je dan jullie meisje mogen begroeten. Van harte gefeliciteerd! En iedereen die nu voor de bevalling staat, allen heel veel succes!
*inbraak* Hier een meelezert. Vind het allemaal erg spannend hoor! Iedereen heel veel succes met de bevalling!* Chebu, nov 2008 mama
Kwebbels, mooie foto's meid... Wat een schatje! Heidi, ik hoop het ook... Moet zeggen dat het vannacht wel gerommeld heeft bij mij.. Wat tot nu toe ook niet heeft gedaan, dus misschien..... Maarja, er zijn een heleboel dames die al dagen rommelen en bij mij begon het vannacht pas, dus kan ook nog even duren.... Jes, wat een mooie foto's... Wat een super schattige baby's allemaal... Ik wil ook zo graag! Veraatje en partner, gefeliciteerd met jullie dochter Marin.... Het wachten is eindelijk beloond!!! Esther, vervelend dat het bij jou nog niet heeft doorgezet meid.... Wendie, zal voor jou vandaag ook babynieuws komen.? HIer ontzettend last van maagzuur... Daardoor kan ik gewoon echt niet slapen... Heb al van alles geprobeerd... Melk, lauw water, meloen.. Niks helpt... Dus zo maar even naar de drogist voor Rennies... Moet alleen nog even zien of ik een beetje soepel op de fiets kan komen. Kreeg vanmorgen ook een smsje van een vriendin van mij... Ze had gedroomd dat ik bevallen was van een jongetje... Heb meteen even terug gesmst of ze ook een datum had doorgekregen... Zij heeft namelijk al bij meerdere vriendinnen gehad dat ze 'aanvoelde' wanneer ze gingen bevallen, dus misschien is het een teken... We wachten af... Ga nu eerst even lekker onder de douche..... Tot later.....
Esther, jammer dat het weer even stil ligt nu! Maar misschien is het een maar een korte pauze. Wendie, Yes, 5 cm! Kom op meis, nog eventjes en dan heb jij je beebje ook in je armen! Misspiggle, gerommel is altijd goed hoor en wie weet zet het bij jou wel snel door. Ik duim voor je! Oja, vergeet helemaal te vertellen dat mijn man een laptop heeft meegenomen van de zaak. Hij heeft er zelf geen meer omdat hij die nooit gebruikt, maar hij had een collega bedreigd Vanavond legt hij uit hoe het werkt met internetten enzo, dan hoef ik niet meer zo lang op de stoel te zitten steeds, want dat wordt wel heel lastig als het langer dan 5 minuten duurt. Vond het erg lief van hem. Dan kon ik met mijn mama collega's blijven kletsen zei hij. Liefs, Lientje
Veraatje! eindelijk! proficiat met jullie dochter, lang op moeten wachten maar nu is ze er eindelijk! geniet er maar lekker van! knuffelkonijn hoop dat het ook goed doorzet voor jou. JOEPIE ben vandaag 40 weekjes, denk alleen niet dat het vandaag gaat gebeuren, moet vandaag wel om 10.30 naar de vk eens kijken hoe het ervoor staat. nog max 2 weekjes en dan kan ik onze uk ook vast houden.
Hahaha, daar had ik een paar dagen geleden ook aan gedacht Senn, maar dan moet ik nog wel ff doorschrijven!
Kom op Daantje, we hebben er volgens mij pas 1 (Niesje) die echt op de datum zit, dus we zijn nog niet aan de 4%. Wie weet wordt jij de tweede!
Lijkt me een goeie deal! Ze lijken weer wat terug te komen.. We zien het wel.. Ik heb trouwens een foutje gemaakt met mijn buddie bericht ze heeft 4 cm..
ik hoop het, ben al vanaf zaterdag bezig met voorweeen, maar wil maar niet echt opschieten, ben benieuwd of ik meer ontsluiting erbij heb gekregen maar weet niet of ik inwendig onderzoek zal krijgen vandaag. gister zat ie helemaal aan de rechter kant van de buik zich omhoog te duwen, had helemaal zo'n bult zo grappig om te zien.
Vera, van harte met jullie kleine meid, je hebt er lang op moeten wachten maar nu mogen jullie haar eindelijk vasthouden, geniet ervan! (en weer zo'n mooie naam trouwens!) Vandaag mijn 40 weken dag, net als Daantje, maar ook hier verwacht ik er niet veel van vandaag. Gisteravond-vanacht heeft mijn kleintje wel 3 uur lopen fitnessen in mijn buik, dat voelde toch echt niet lekker meer! Ik vraag me wel af of dat normaal is dat een kleintje zo lang actief is, ze moet toch uitrusten voor de grote reis! Alle `rommelaars` veel succes
daar is mijn moeder, ze komt me halen want anders kom ik niet bij de vk. lekker handig he . dan tot straks allemaal en hoop dat er dan weer babynieuws te lezen is.
Jaah Veraatje en manlief, gefeliciteerd met jullie dochter! hihi en die vera twijfelde of ze uberhaupt een smsje zou sturen als de bevalling begon is nu praktisch online bevallen Prachtige naam trouwens! Enne fijn he die ruggeprik Knuffelkonijn ik denkdat je nu druk bezig bent de volgende juli baby af te leveren, succes in de strijd. Lientje, Mirre en de andere dames die overtijd zijn, hopelijk komt jullie moment ook snel. Jes en kwebbels, lieve foto's! Hier heerlijk geslapen vannacht. Nog een vraagje aan de mama's hier, hoeveel zijn jullie kindjes wakker? Roan slaapt bijna alleen maar, of hij moet krampjes hebben. Ikdenk dat hij in totaal een half uur wakker is per dag