Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Veraatje en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een schitterende naam!

Hier begin ik ook al aardig naar de 40 weken te waggelen....ben het ook echt wel zat nu!

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hier ook nog steeds heel veel activiteit hoor Minka. Van de week een paar daagjes wat minder, maar sinds zondag weer volop. Ondanks volledige indaling schuift de rug nog steeds van links naar rechts en voel ik soms hele harde bulten vooral van voetjes. Volgens de Vlos is dat helemaal niet erg. Sommige kindjes bewegen zelfs nog heftig tijdens de bevalling zei ze en ook net erna :)

3. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Gelukkig maar Lientje, ik dacht al dat het juist niet goed zou zijn als de kleine zo veel beweegt.
    Tussendoor heb ik dan wel steeds steekjes helenmaal onderin, maar dat zal de druk van het bewegen dan wel zijn.

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nou nog 28 berichtjes en dan mag ik Senn hihihi.
    Waar zal ik het eens over hebben.....

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Veraatje en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Marin!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    goeiemorgen!

Wat fijn om te lezen dat Veraatje eindelijk bevallen is! Gefeliciteerd met jullie dochter meid!

Verder na een rustig dag gisteren (smorgens vroeg flink deel van de slijmprop verloren.. ik dacht eigenlijk alles) vanochtend ineens weer krampen en weer 'troep' . En eigenlijk blijft het wat kramperig aanvoelen nu. Het bloed wat er bij komt telkens vind ik wat eng, maar de vlos heeft me weer gerustgesteld ;) . Ik had toch maar eventjes gebeld vanmorgen. Ook omdat ik eigenlijk dacht dat ik de prop gisteren al volledig kwijtgeraakt was. Verder voelt m'n onderkantje gewoon beurs. De baby is nog hartstikke druk telkens en dat in combinatie met de krampen voelt niet zo heel prettig. Maar oke.
    Ik had het idee dat ik van het weekend voor het eerst echt (oefen)weeen heb gevoeld. Dat voelde anders dan dit. Maar ik weet het onderhand niet meer ;) .
    Nu voelt het echt als hevige menstruatiepijn. Maar het blijft dus gewoon afwachten hier. Als het vandaag niet doorzet wordt het morgen dus gewoon strippen.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Vandaag 41 weken alweer. Nog steeds geen veranderingen, behalve wat meer slijmverlies vanmorgen. Leek wel een dikke klodder behanglijm zeg. Vies!

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Veraatje: einderlijk is je lange wachten beloond! Van harte gefeliciteerd met jullie dochteren geniet maar fijn van je kraamtijd!

En dan nu eerst de dames die voor mij op de lijst staan nog en dan wil ik ook!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Minka jij ook gefeliciteerd met je 40 weken.

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

BUDDY NIEUWS:

Man van Mirre smste me vanmorgen om 8.00 dat Mirre naar de verloskamers ging en 2 cm ontsluiting had!

Ze houden ons op de hoogte!

Spannend!

xx nina

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten verschilt per dag hoelang hij wakker is.
    De ene dag maar een half uur maar soms slaapt hij tussen een voeding helemaal niet. Dan zit hij lekker om zich heen te kijken of probeert hij een knuffel te pakken die in zijn bed ligt.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow spannend voor mirre :) ! die kleine wacht ook mooi niet op het inleiden :)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Uhhhhh, het bewolkte weer? :rolleyes:

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Veratje van harte met jullie dochter MARIN!

Het is hier wederom onrustig, last van krampen maar heel onregelmatig en ik vindt het toch wel irritant want ik loop er al een tijd mee natuurlijk ( vanaf zondag)
    Ik baal nu helemaal dat mijn gyn er niet is en dat ik niet even langs kan gaan voor een controle.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oooo spannend, nog meer babynieuws vandaag!
    Dus Veraatje is vandaag bevallen.
    Knuffelkonijn is serieus bezig en heeft 4 cm (misschien wel 5 inmiddels ;) ) en Mirre op de verloskamers met 2 cm.............

Hoop niet dat ik nog iemand vergeten ben (behalve alle rommelende dames en dames die graag willen bevallen :) ).

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Was bij mij ook. :)
    Zou bijna zeggen hup iedereen een afspraak maken voor het inleiden alleen bij Veraatje heeft het niet geholpen dus die vlieger gaat niet meer op.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar heb je dan helemaal geen controle meer tot bijv. 42 weken?
    Er moet toch gecontroleert worden of alles nog goed is met de kleine en jou?

18. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    mila zou gewoon bellen voor een afspraak hoor, dan maar bij iemand anders!
    Is wel een vreemde gang van zaken zo....

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Veraatje en man gefeliciteerd met jullie dochter Marin!

Zo ik ga douchen en na de vlos.

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Mirre, ook heel veel succes vandaag meis, je lange wachten gaat nu snel beloond worden!

Deel Deze Pagina