Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Dat is wel jammer Sann. Ik weet wel dat het maar in de helft van de gevallen helpt, maar je zal maar net in de goede helft vallen...

Bovendien zijn ze hier heel erg pro thuisbevallen, dus ze doen er wel echt hun best voor om dat voor elkaar te krijgen. Vandaar ook dat ze bij mij morgen weer een poging doen omdat het vaker werkt na de tweede keer.

Lientje

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Succes Mirre!

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik ga ook niet tot de 4% horen denk ik hoor. we kunnen nu niet meer doen dan afwachten, en dat doen we dan ook maar.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Misschien wil de gyn het vrijdag wel doen, kan het s vragen.

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja nou!
    Het wachten komt mn neus uit. Maar zo zie je maar dat je niet kunt dwingen. Acupunctuur helpt niet, hopelijk gaat de tweede keer strippen morgen iets doen. Gisteren na de eerste keer dus slijmprop verloren en het rommelt ook wel al sinds dien, maar ik kan het nog geen weeen noemen. En als het echt niet anders is, dan zal ik volgende week wel naar het ziekenhuis moeten denk ik. Maar ik heb nog 5 dagen, dus ik hoop dat de dreiging net als bij Senn toch nog iets in werking zet!

6. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Veraatje en man gefeliciteerd met Marin!
    Eindelijk en wat een mooie naam!

Mirre en buddy wendie heel veel succes! Vandaag mogen jullie ook je kleintje in de armen houden!

Athina voor jou ook spannend. T klinkt wel als een beginnende bevalling!

Nance fijn dat het zo goed gaat! Wat grappig dat je de moeder van orlando als kraamhulp had haha!

de anderen die nog wat blijven steken hoop ik dat het door gaat zetten en iedereen keurig in juli bevalt! ;)

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Mirre: succes, schiet al op dus!

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Mirre succes meid!

Hier beginnen de weeen weer langzaam te komen..
    Ze zijn nu niet heel lang van duur maar wel pijnlijk..

Vanmiddag naar de vk.. Ben benieuwd wat ze zegt..

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hoop dat het voor jou nu ook doorzet buddie!
    ben vandaag bereikbaar hoor dus...
    ik heb er bij mij eigenlijk nooit op gelet hoe lang ze duurden....
    vervelend dat ze wel zo pijnlijk zijn. Hopelijk doen ze nu ook wat met je ontsluiting!
    Hoe laat moet je naar de verlos?
    knuf voor jou

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Vera gefeliciteerd met je dochtertje Marin!

Mirre en Wendie succes!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Vera gefeliciteerd met jullie dochter!

Verder heb ik niet veel gelezen, ben doodmoe en krijg zo weer bezoek..... ga nog even bankhangen........

12. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Genaro sliep eerst ook zoveel en nu issie soms niet in slaap te krijgen! ja wiegend op me arm, krijg er spierballen van en kan niet veel doen in huis met zo'n hummeltje op me arm!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    net terug van de vk, alles was goed. Hoofdje lag al mooi voor de uitgang. Wel viel het haar meteen op hoeveel vocht ik vast hou, het vreemde was alleen dat ik nog niet eens een hele kilo ben aangekomen. Ze had zelf verwacht dat het door het vocht wel minstens 2 kilo zou zijn maar niet dus. Nog even nagevraagd voor de zekerheid wanneer ik nou moet bellen als er weeen zijn, gelukkig was roeland erbij want ben het nu alweer vergeten. Wel ben ik weer lekker misselijk dus ga zo maar eens even op bed liggen kijken of het daarna weer wat beter gaat.

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ingrid mooi dat alles goed was. Ik mag zometeen weer.

Ik heb de laatste twee dagen echt geen honger. Heb net boodschappen gedaan en voor mezelf maar twee harde bruine broodjes meegenomen anders eet ik helemaal niks denk ik. Vooral veel fruit meegenomen, dat gaat er nog wel in maar net als warm eten enzo bleh.... hoef het gewoon niet.

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    VERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Gefeliciteerd met jullie dochter!
    ohhhh wat zul jij blij zijn dat het achter de rug is!
    Geniet ervan meis!

Verder heb ik eigenlijk niet gelezen...moest weer 10+ pag. bijlezen maar kep hoofdpijn dus er blijft toch niets hangen...sorry!

Maarre Sen...
    Ik heb het met het CB over het eten gehad, zij ziet het niet als "moeizaam". Omdat Tygo zo gulzig drinkt tussendoor gewoon pauze houden. Al valt ie in slaap en ondanks verschonen e.d. niets werkt gewoon weer laten slapen.
    Ik was errug bang dat Tygo vandaag niet genoeg was aangekomen, hij woog vorige week 4060 gr. en vandaag woog ie...4440 gram :confused: !!!!
    Nou ik ga me dus niet meer irriteren aan zijn drink gedrag. Hij geeft gewoon zelf wel aan van hoe of wat.

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Goeie tip ML!

Heb 'm meteen ff uitgeprint zodat ik het niet vergeet haha.

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ken deze ook ja, ik had al gehoord dat het een erg mooi pakket was! Zeker de moeite waard!

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hij doet het niet bij mij :(
    Wat is het eigenlijk hihihi

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Die ga ik morgen wel even halen...

meiden die al bevallen zijn... Hebben jullie al enig idee van de oogkleur van jullie baby? Hier zijn ze nog steeds blauw...

Deel Deze Pagina