Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    He bah vervelend voor je! Hoop dat je bloedruk morgen lager is als ze komt controleren! En eigenwijse beebje moet gewoon terug naar beneden!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmmm kan een baby weer uit de bekken omhoog komen? Ja blijkbaar wel, maar wel raar hoor.
    Ook balen dat je bloeddruk aan de hoge kant is, rustig blijven en misschien is hij morgen weer beter.

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Oh, wat gaat het langzaam! Ik hoop dat ze haar in het zkh wat sneller op gang kunnen helpen! Succes Beastie!

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Nou Patricia, ik zou niet weten wat ik zonder de auto zou moeten inderdaad. Kun je er niet eentje lenen van buren, vrienden, familie? Niet iedere dag maar af en toe? Want anders duren de dagen zooo lang. En bovendien heb je niet altijd zin om met iemand te gaan, ik vind het juist lekker om zelf mijn tempo te bepalen en mijn tijd te nemen bij bijv. de DA ofzo

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    :) wordt aan gewerkt Senn!

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    en hoe staat het hier? net een beetje terug gelezen.
    ik heb hier ook geen auto, en fietsen lukt niet meer ivm rug en bekken, maar mijn moeder is 2x per week bereid om mee te rijden mocht het nodig zijn, en anders gaat mijn vriend savonds boodschappen doen. krijg gelukkig redelijk wat bezoek zodat ik niet de hele tijd alleen zit.
    het blijft maar rommelen na het strippen, volgens mij ben ik nu ook de slijmprop aant verliezen beetje bij beetje. ik hoop dat het wat op gang geholpen heeft.

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Zo Kwebbels, wel pittige ontsluitingsweeen dus, maar het persen is best vlot gegaan. Fijn! En wat heerlijk dat je je meisje nu hebt he? Geniet lekker van je kraamtijd hoor!

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Das niet leuk BD! Hopelijk heb je morgen een betere dag.

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ben zo blij voor julie Veraatje! Fijn dat jullie morgen naar huis komen. Dan kun jij ons ook lekker spammen met foto's :)

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Athina, is de vlos al bij je geweest?

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Uhhh dat hebben ze niet gemeten vandaag hihihi.
    Ik denk dat ie ruim over de 51 cm is...
    Maatje 50 wordt hem nl. al net ff te krap.

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

meiden,

even snel een update van mijn kant..
    Ben net op co geweest bij de vk, en heb 3-4 cm ontsluiting :confused: :confused:
    Ze heeft me gelijk even gestript eb hoopt voor ons dat het doorzet!

Ik hoop het ook!

Inmiddels alweer een paar weeen achter de rug!
    We gaan ervoor!

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Esther! Dat zou geweldig zijn hihihi.
    Dan wordt het echt een babyboomdag!

Veraatje...doe lekker rustig aan meis maarre zodra je de kans hebt...spam ons ff met pic's van Marin hihihi

Net heeft Tygo voor het eerst vandaag zijn fles op 120cc! He he...het schommelde sinds vannacht steeds tussen de 70 en 90 cc. Maar goed zo zie je maar en...is weer als een blok in slaap gevallen.
    Net kwam ook zijn armbandje binnen! Hij is zoooo cool! Echt een aanrader ladies!

Net ff gelegen, Hugh kwam er ook bij, maarre...die mist mijn lichaam hihhihi nou en dat betekend dus... ik wil bedgym! :)
    Nou hij begrijpt natuurlijk wel dat het niet kan...
    1 ik vloei nog steeds;
    2 kep nog steeds last v/d hechtingen
    3 ik heb TOTAAL geen behoefte aan bedgym hihihi. ;)
    Mannen... :rolleyes:

14. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh nog een vraagje voor de "ervaren" mama's.
    Wanneer wordt je weer ongi.

Ik heb nl. zelf het idee dat ik weer ongi geworden ben...het vloeien was nl. vorige week héél minimaal maar nu begint het weer?
    Tevens wat gaan jullie aan anti-conceptie doen?

Ik denk dat wij maar aan de rubbers gaan. Gezien ik blij ben dat die piltroep uit mijn lijf is en ik geen zin heb om weer een jaar met mega acne te lopen. Wat overigens nu weer begint grrrrrrrrrrr.
    En ALS ik herhaal ALS (de kans is vrij klein omdat ik niet nog es zo'n bevalling wil) we er nog 1 nemen kunnen wij (gezien onze kansen op MK's) er niet al te lang mee wachten.

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,829
    3,353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

nee, hier wel krampen maar ook gewoon soms een uur niet en morgen word ik dus pas gestript.
    Ik hoop wel stiekem dat ik dan al een paar cm ontsluiting heb als het zover komt, maar dat is dus afwachten..

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    ML: Thanks voor de tip :D heb de doos opgehaald bij c1000 en is echt de moeite waard :D

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Oja, pff ben helemaal in de war, het is morgen pas.
    Ik hoop inderdaad dat je dan wat cm's hebt, want dan heeft het strippen ook vaak meer effect zeggen ze.

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Pfff, ik voel me zo raar vandaag. Ik heb daarstraks lekker een uurtje geslapen. Maar ik heb al de hele dag buikpijntjes. Geen weeen dus, maar een meer een algeheel vervelend gevoel en wat gek is, ik heb steeds een soort krampgevoel in mijn billen en bovenbenen. Verder helemaaaal geen trek ergens in alleen water.
    En zo'n vage onbestemd gevoel komt er steeds over me. Niet sjaggi ofzo, kan het niet zo goed uitleggen.

Vanavond is de afscheidsmusical van groep 8 van de school hier en het buurmeisje heeft me uitgenodigd. Dat is best een hele eer want ze mogen maar 4 mensen per persoon uitnodigen, dus ik vind wel dat ik moet gaan. Ik moet me dus ff oppeppen. Ik vind het trouwens wel leuk hoor, maar ik heb al gezegd dat ik met eigen auto ga, zodat ik weg kan als dat nodig mocht zijn.

Liefs,
    Lientje

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Buddy: Rustig aan meid, dat was dus een beetje een tegenvaller :(. Maar het hoeft natuurlijk niks te zeggen dat je beeb weer omhoog geklommen is, morgen is dat misschien weer anders ;)

En met je bloeddruk, rustig aandoen!

Veraatje: Ik hoop dat je nu kunt genieten van je meid :D

En de dames die bezig zijn: ZET EM OP!

20. Hoi meisies!
    pfoeh er zijn er veel bezig zeg, babyboom vandaag!

Veraatje je banner is leuk nu, er staat Marin is nu oud :D :)
    blij dat bv goed gaat, hoop dat jullie snel thuis zijn!

net bij vk geweest, mijn moeder was mee voor het eerst, vond ze helemaal leuk! Alles was helemaal goed, bloeddruk 65/90 en 300 gram aangekomen, dus nog onder de 100 :D
    ze dacht dat kleine nu 3500gr was, maar moeilijk te schatten om dat ik m'n uk verstop!

heb blije doos opgehaald en nog voedingsbh gekocht, eentje die er redelijk mooi uitzag, niet zo'n hele duffe, maar een mintgroene :)

ook nog ff cadeautje voor hubbie gekocht (spaans peperplantje met potje) want we zijn 3 jaar getrouwd en morgen 11 jaar samen :D
    ook maar gelijk even een cadeau gekocht dat uk kan geven voor verjaardag, man is 13 aug jarig en ga ervanuit dat kleine er dan wel is hoor!

liefs rensie

Share This Page