Als je geen borstvoeding geeft kan je na 4 weken alweer ongi worden. Ik ga ook niet meer aan de pil, veels te veel klachten bij. Bij Damian duurde het na de pil 8 mnd voordat ik zwanger was. Na mijn bevalling ben ik toen aan de Mirena gegaan en die is goed bevallen, na verwijderen van de Mirena was ik binnen 2 maanden zwanger van Roan. Nu ga ik ook weer aan de Mirena. En bedgym, nee dank je, mijn man vroeg ook al hoe het met mijn onderkantje ging, nou sorry nog zeker niet goed genoeg daarvoor!
Sen, de buik is behoorlijk geslonken... Nog niet helemaal naar mijn zin maar owkee, ben nog maar 2 weken geleden bevallen... Maar ben in mijn zwangerschap afgevallen omdak in ene zo gezond moest leven en ik luste geen vet en geen zoet, jah heel af en toe dus wel beter... Ik heb alle geboorteversiersels al weggehaald. Zondag het laatste, alleen de kaartjes laat ik nog even staan, krijg ook nog steeds nieuwe binnen... Over bedgym... Wanneer kan dat eigenlijk weer als je een hechting hebt? Ik durf het nu niet aan hoor... BRRR... Hoewel het wel allemaal goed gaat verder... Ik ga weer aan de pil.
Jemig Esther, al 4 cm ontsluiting, dan ben je al een stuk op weg! Hopelijk zet het door vandaag en kun je gezellig meedoen met de babyboom hier Veraatje, haha gek mens ga je je zitten verontschuldigen omdat je niet op iedereen hebt gereageerd! Nou het is je vergeven hoor, maar dan ook alleen omdat je net bevallen bent En wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie. Hopelijk mogen jullie snel koortsvrij naar huis toe.
Silla, hier ook hoor 1 week vloeien toen een week bijna niet en nu weer wel een beetje. Was met Sven en Maarit precies hetzelfde. De echt ongesteldheid kwam pas na 6 weken. Over ruim 3 weken ga ik weer aan de Mirena. Die is goed bevallen en daardoor had ik een stuk minder last van vloeien tijdens de menstruatie. Het afgeven van hormonen is een stuk minder als bij het slikken van de pil. Tot die tijd gebruiken ook wij de hoesjes. Enne iedere bevalling is anders dus wil niet zeggen dat je voor de toekomst als jullie besluiten om voor nog een kindje te gaan weer zo'n bevalling te wachten staat.
]!!!!! BUDDYNIEUWS !!!!!!! kreeg net sms van wendie: Ben na een erg zware bevalling bevallen van een meisje: Esmée. 2835 gram. In ziekenhuis bevallen. verhaal volgt. Morgen naar huis! !!!einde buddynieuws!!!!
even een vraagje, ik lees vaak dat vk keek hoeveel ontsluiting er al is, vanaf wanneer controleerde jullievk dat, of moet je erom vragen?
Bd81: Doe maar lekker rustig aan, en wie weet is de kleine morgen weer gezakt ! En je bloeddruk ook, sterkte ! Wat me trouwens wel opviel, toen ik met 37,5 week op controle ging vroeg ik aan de gyn of dat ze al was ingedaald, wist ie toen nog niet want daar had hij niet naar gevoeld : Maar toen vroeg ik of 't dan geen kwaad kon als m'n vliezen braken terwijl ze nog niet was ingedaald ivm dat uitzakken van de navelstreng en toen zei hij dat ie dat in z'n carriere maar 3 x had meegemaakt (en hij is al grijs..) waarvan 1 x in stuit, 1 x hadden ze in 't zh de vliezen gebroken en dus 1 x spontaan.. Dus hij had eigenlijk nog nooit onverwacht meegemaakt dat dat kon gebeuren... vaag toch !? En overal waarschuwen ze je ervoor..