Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wendie en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochtertje Esmée.
    (mooie naam, stond ook heel hoog op mijn lijstje, maar mijn mannetje had een vervelende collega genaamd Esmee en hij wilde niet die slechte accosiaties met zijn dochter hebben ;) ).

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nee daar heb ik zelf om gevraagd i.v.m. mijn bi dat niet meer ging.

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Wat ben je weer opmerkzaam hihi
    Ja bij deze kon ik Damian er ook bij zetten.

Wendie gefeliciteerd!

4. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zo was ik even

hier mijn bevallingsverslag...
    ik ging woensdag om 12.40 naar de verkoeverafdeling voor de ruggeprik...op de afdeling hadden ze al infuus geprikt en kathetergedaan auauau dat zijn toch rotdingen die katheters....
    op de verkoever werd ik aan de monitor aangesloten en bloeddruk genomen etc...toen werd ik meegenomen naar de ok...daar moest ik overklimmen op okbed wat toen lekker warm werd gemaakt en kreeg ik mijn ruggeprik.
    Ype werd bij mij gelaten en de gyn kwam binnen....10 min later was rajah er maar ype is er niet bijgeweest aangezien die niet lekker werd en bijna flauwviel.....eerst ging het wel goed want toen hielden ze hem aan de praat,,,,,,alleen kreeg ik wat last van benauwdheid en moesten ze dus even met mij bezig en toen werd ype een beetje draaierig....
    De gyn zei nog tijdens de keizersnede dat het maar goed was dat ik een keizersnede had gedaan want de wand van de baarmoeder was best dun en was dus waarschijnlijk gescheurd tijdens een gewone baring.........rajah was dus een mooi dik bulletje en gilde het meteen uit....dus toen is hij meegenomen.....ik moest toen nog dichtgemaakt worden en de sterilisatie moest ook gedaan worden.....en op een bepaald moment werd het bij mij al gevoelig en moesten ze dus even door werken....
    daarna de verkoever weer op en daar kreeg ik meteen morfine in een pomp.....toen ik zelf toepassen wanneer ik het nodig had.....ik heb dus een uur op deverkoever gelegen en daarna zou ik naar de kraamafdeling gaan maar toen kreeg ik te horen dat rajah boven lag op dekinderafdeling omdat hij toch weer vocht in delongen had,,,,,daar heeft hij dus een nachtje gelegen en daarna werd het beter en hield hij de voeding binnen......die nacht heb ik rajah dus via een camera kunnen bekijken en das dan best moeilijk hoor want je wil toch je kindje bij je hebben.....
    hij mocht donderdagmiddag dus op proef mee naar beneden als hij de voeding binnen hield en dat deed hij gelukkig dus toen mocht hij blijven....
    ype heeft hem het eerste uur lekkker op zijn blote buikbij hemgehad......dus dat was voor ype ook wel even lekker,,,
    Ik had best wel veelpijn maar ben toch wel een aantal keren even naar hem toegeweest........

nou ik ga nu even eten ,....straks nog even hoe het nu is gr heidi

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

die van mij doet helemaal niks op dat gebied tijdens de standaard controles, ik heb er ook nog nooit om gevraagd ofzo.
    zit er trouwens ook niet op te wachten, vind het al erg genoeg als de gyn het bij de laatste controle het doet voor hij besluit wat de volgende stap is.
    heb ook zoiets van merk het vanzelf wel als het zover is en dan gaan ze hun gang maar eerder geen polonaise aan mijn lijf

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb ik dus ook geprobeert voor Sven EN Maarit maar ik kan maar in totaal 2 kinderen op zo'n banner doen.
    Soms zie je banners met 3 of meer maar ben niet zo technisch dat ik weet hoe ik dat moet doen. :(

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,829
    3,352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wendie: Gefeliciteerd met jullie dochter!

@lientje: succes vanavond, kan me voorstellen dat je je er nu echt toe moet zetten en dat je niet echt in de stemming bent, hoe lief het ook bedoelt is enzo... Ik zou er zelf ook eventjes niet aan moeten denken. Kep echt genoeg aan mezelf nu.

M'n man heeft overigens vandaag op z'n werk besloten dat hij -wat er ook gebeurd- heel de week vrij is. Nouja besloten, hij kreeg het ook gelijk ;) . Dus dat is wel prettig. Hij trekt het ook niet echt meer dat wachten enzo en is totaal niet met z'n hoofd bij z'n werk deze week. Dus dan is dit wel beter. Hoewel ik het -verstandelijk- wel wat zonde vind van z'n dagen maar ach; waarschijnlijk wordt het toch wel omgezet in speciaal verlof ;) ik ga er toch echt vanuit dat ik deze week ga bevallen en niet na het weekend.

@rensie: hier hebben ze nog steeds niet gevoeld ofzo hoor, dat doen ze morgen pas, met het strippen gelijk. Maar voor de rest is het niet eens ter sprake geweest.

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik hoefde ook niet plat van de gyn. Was een achterhaald advies wat vk gaven zei hij. Alleen bij dwarsligging adviseerde hij het nog.

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ja je ziet het wel in het voorbeeld staan,misschien moet je member zijn voor die optie?
    http://www.bump-and-beyond.com/premium-account.php

10. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Wendie en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Esmée

Esther, dat gaat snel bij jou.. Dan denk ik niet dat we samen gaan bevallen hoor ;) want na gister is er bij mij niet echt actie meer...

Rensie, bij mij is er verder nooit gecontroleerd hoor.. Alleen de standaard dingen.. Hoe de kleine ligt, bloeddruk, hartje van de kleine, maar nooit gekeken naar ontsluiting of wat dan ook...

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat is een spiraaltje dat via de vagina de baarmoeder ingebracht wordt.
    80% van de vrouwen wordt daarna niet of nauwelijks meer ongestelt.
    Het geeft relatief een stuk minder hormonen af dan de pil.

Je moet het 1x per jaar laten controleren door de hh of hij nog goed zit en de Mirena hoeft maar 1x in de 5 jaar vervangen te worden.

Zie ook:
    http://www.mirena.nl/html/index.html

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo iets las ik ook maar had dan ook weer zo iets dan moet ik weer een account aanmaken en is weer ergens mijn gegevens bekend.
    Dus heb ik het maar laten zitten.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier is er ook nog nooit naar gekeken. Enne voorlopig ga ik het zelf ook niet voorstellen.

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Knuffelkonijn gefeliciteerd met jullie dochter!!! :D

Ik heb echt zo'n pijn in mijn buik bovenin (maak ik mezelf gek.......?!). Net of kleine helemaal met kontje aan een kant aan het duwen is, heel raar.
    Nou ja ga maar ff eten en dan op de bank hangen en dan zien we het wel straks.
    Hopen dat bloeddruk morgen inderdaad lager is. Was vandaag 150 - 95 en dat was veel te hoog zei vk. Heb voor de rest nergens last van (niet duizelig of iets dergelijks) maar zal toch een reden hebben. Misschien morgen thuis dat het beter is. Rustiger dan dit kan ik me niet houden hoor :)

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Suc6 meis, ik hoop voor je dat je bloeddruk morgen weer lager is.

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Voelt het echt alsof de kleine de pijn veroorzaakt of kan het ook iets anders zijn? Ik wil je nl. niet bang maken, maar ik heb ook een hoge bloeddruk en mijn VK zei dat ik direct moest bellen bij buikpijn in de bovenbuik of hoofdpijn.

17. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wat doen / deden jullie trouwens tijdens je zwangerschapsverlof? Dus voordat de kleine er is..

Ik ben nu 2 dagen vrij en als 't meezit heel de week maar ik verveel me gek ! Weet van verveling niet meer hoe ik moet zitten, er is niks op tv, vriend werkt en er alleen op uit gaan zie ik niet meer zo zitten eerlijk gezegd..
    Ik word gek hier !

Ben nu maar begonnen met downloaden van films... je moet wat he, heb de halve videotheek al gehad dus ben nu illegaal bezig :oops:

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wendie! Gefeliciteerd met Esmee!

19. hihi, ben 3 jaar getrouwd, maar 11 jaar samen :D anders was ik er wel erg vroeg bij! :) ;)
    maar dank je wel!

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nannie...
    Wat gek dan eigenlijk dat je dan toch ongi geworden bent...wie weet wat de kleine allemaal los gemaakt heeft daarbinnen ;)

Poeh weer ongi worden..zie er best tegenop gezien het in de loop der jaren steeds pijnlijker werd. Daarnaast heb ik ook nog wel eens zo'n lange cyclus.
    De hechtingen zijn volgens mij bijna allemaal opgelost. Ik durf niet te kijken hihihhi. Plassen gaat steeds beter alleen voor de grote boodschap moet ik nog erg mijn best doen hihihihi.
    Maarre bedgym zit er sowieso nog lang niet in hoor, het werd tijdens de zwangerschap al pijnlijk dus als ik er nu aan zo beginnen...oehhhhhhhhhhh

Share This Page