Veraatje gefeliciteerd met jullie meisje MARIN! Wendy gefeliciteerd met jullie dochter ESMÉE!!! Geniet er lekker van! Athina, heel veel succes morgen. Ik ga er gewoon vanuit dat het morgen echt gaat doorzetten! Moet wel! Toi,toi,toi! Vandaag voor het eerst met Guus naar buiten geweest. Even snel het dorp in gelopen, was wel een hele leuke ervaring hoor.
Wendie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Esmée! Rust eerst maar eens lekker uit meis, het verhaal komt wel hoor.
Gefeli met jullie 3-jarig huwlijk en 11 jarige jubileum! Bij ons kijken ze na 41 weken of anders als er aanleiding is om het eerder te doen. Bijv. als je aangeeft al weeen te hebben (gehad).
he meiden, hier weer nieuw buddynieuws: Mirre had rond 16.30 9 cm ontsluiting........ er stond nog maar klein randje! Joehoeeee! Liefs Nina
Nou inderdaad Jes, wat stom van het ziekenhuis dat ze dat zo hebben gelaten zeg! Dat is super laag. Sterkte !
Kreeg net een brief van de SVB... Ik krijg kinderbijslag voor Mayron vanaf het 3e kwartaal. Maar dat is dan toch Juli? Ze kijken naar de eerste dag van een kwartaal dus ik krijg de eerst komende kinderbijslag al voor hem
De eerste weken heb ik heel veel geshopt, aan het kamertje gewerkt, dingetjes zoals geboortekaartjes geregeld, het hele huis doorgewerkt en alle kastjes en dingetjes uitgezocht. En ik zit in het bestuur van de oranjevereniging in ons dorp die ieder jaar in de zomer een feestweek organiseren met jaarmarkt en tent met artiesten, playbackshow, kinderactiviteiten, enz. Daar had ik ook veel werk nog van. En nog wel, maar ik hoef niet meer want mijn vriendin heeft de boel weer overgenomen nu (die is zelf 21 mei bevallen). Maar ik moet toegeven dat ik de laatste 2 weken ook niet meer zo goed weet hoe ik de dagen vol moet krijgen....
Wendie, gefeliciteerd met jullie meisje Esmée! Mirre zet m op meid! Verder gaat het hier redelijk.. De weeen komen regelmatig om de 10 min.. Hopelijk zet het goed door! Liefs
Dat is dan een meevallertje. Er was toen ook een vraag bij de januari mama's van iemand die op de 1e was bevallen en die kreeg het ook al 1 april. Wist dus niet zeker of het voor elke 1e gold van het nieuwe kwartaal. Dan krijg je dus lekker vanaf 1 oktober al de kinderbijslag voor Mayron i.p.v. 1 januari. Hier nog niets gehoord van de SVB.
wowie een echte babyboom dag! Das mooi! Hele mooie namen voorbij zien komen! Vera gefeliciteerd! Wendy jullie ook! Esther ik hoop dat het lekker doorzet voor jou zet hem op! Mirre is in de buurt ben benieuwd maar zal denk ik niet te lang meer duren! Ik kom straks nog even kijken! Hahahahaha bedgym.....ik vind het reuze spannend en ik durf nog niet zo goed door die infectie bij mij! Weten jullie trouwens wanneer je weer lekker in een warm bad mag ohhh dat mis ik echt! liefs Nina
Nog geen nieuws verder van Mirre? Jammer, maar mijn ogen vallen dicht dus dan lees ik het morgen wel. Mirre en Beastie zet 'm op dames! Iedereen een fijne avond en tot morgen.
Van het bad vroeg ik me idd ook al af... zal nu wel weer mogen bij mij. maar in het algemeen mag het pas na een paar week volgens mij.
heb af en toe met spiegeltje gekeken of ze er al uitwaren haha bedgym vond ik helemaal niks aan tijdens de zwangerschap maar mijn hormonen zijn nu weer op hol haha
Wat sneu dat ype er niet bij was... maar wel lekker dat hij gelijk met Rajah heeft kunnen liggen... Hoe is het nu met je?