ja misschien is dat het ook idd wel... hij zou nu pas 41 week zijn natuurlijk. maar ja hij kijkt echt weg zeg maar. Maar op licht reageert hij wel niet heel erg sterk maar hij knippert wel even... we wachten het dan maar gewoon af... genaro zou nu ook 40 week zijn toch?
Ik had een keer ergens gelezen dat je dan een beetje moet tellen vanaf dat je ongeveer uitgerekend was zeg maar (of misschien vanaf 37 weken?). Omdat hij te vroeg is geboren en nog in je baarmoeder hoorde precies zoals Miss Sill zegt.
Ja heeft er echt mee te maken. Kijkt hij al af en toe scheel? Genaro zou morgen 41 weken zijn. Merk nu echt vanaf dat hij eigenlijk eind 39 weken zou zijn dat hij veel alerter is en meer "rondkijkt", daarvoor deed hij dat niet.
Ik weet niet precies, maar ik heb ook mijn eigen risico al moeten betalen. Wij hadden ook nog een vruchtwaterpunctie erbij.
Oh Mirre, wat spannend voor jullie! Ik hoop dat het allemaal inmiddels achter de rug is nu. Heel veel sterkte!
Zo ik ben weer thuis, was een lange avond, maar wel erg leuk. Ze hadden een prachtig verhaal over hoe het verder ging met Sneeuwitje, die helemaal niet zo blij bleek te zijn met een lang en gelukkig leven Was erg komisch. Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken en op naar morgen. Om 17.45 wordt ik nog een keer gestript. Ik ben benieuwd of de eerste keer gisteren iets opgeleverd heeft... Lientje
Oh ik zie dat ik na dit bericht nog maar 1 berichtje moet voor de 1000 en Senn heeft de toverspreuk uitgesproken dat ik pas na mijn 1000ste berichtje ga bevallen....
Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Zoals eerder op de dag meldde ik al dat mijn bloeddruk nogal hoog was. Begin van de avond kreeg ik pijn in mijn bovenbuik. na lang twijfelen toch maar de vk gebeld en die wilde me in het ziekenhuis laten checken ivm zwangerschapsvergiftiging. Liever het zekere voor het onzekere. Dus wij om kwart over negen richting zh. Bloed prikken, urine nagekeken, aan ctg gelegen, maar alles was goed. Moet het wel in de gaten houden en mocht er verandering optreden dan meteen met vk bellen. Moet eind van de week wel even terug naar gyn voor extra controle. Was mijn avondje wel weer dus.....
Das inderdaad wel even een avondje geweest maar gelukkig was alles goed! Wel goed dat je gebeld hebt hoor, hier hebben ze ook liever dat je 20x te vaak belt dan 1x te weinig.
hallo, kan nu niet slapen, net een half uur op de wc gezeten, heb nu last van diaree (sorry niet echt smakelijk), heb het gevoel dat mijn darmen er nu alles uit aant gooien zijn. is dat normaal? want vanmiddag had ik er geen last van.
Heb wel eens gehoord dat je lichaam zichzelf leegmaakt voordat de bevalling begint maar dat is niet bij iedereen zo. Hoop dat het bij jou wel zo is!
Weet iemand hier trouwens nog iets leuks om te doen ipv beschuit met muisjes? Vind die dingen zelf namelijk niet te eten en zie roeland het nog niet echt meenemen naar zijn werk. Nu zag ik al een taart in de vorm van een beschuit met muisjes, dat zou wel leuk zijn voor zijn werk maar voor hier in huis moet natuurlijk ook nog iets. Dus tips zijn welkom!