Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha, je hebt het maar druk zo!
    Esther, succes meid!
    kk, fijn dat je morgen naar huis mag!

Senninha, ik heb verzekeringsmaatschapij gemaild om om uitleg te vragen over de kosten van echo. ben benieuwd!

liefs rensie!

2. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ook die van Puckababy, maar ik ga nog ff afwachten of ik wel echt tevreden ben ;).

xxx

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Christiea, wat een mooi mannetje is Mees!

4. haha, groot gelijk! niet over 1 nacht ijs gaan! (of over 1 nacht slaap;) )

5. waarom zendden ze vanmorgen trouwens ineens de kraamafdeling niet meer uit op sbs? (moet wat kijken tijdens verlof, haha)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik miste het ook al vanmorgen... :(

7. Beastie, gefeliciteerd met jullie dochter!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Esther spannend hoor, je bent een eind op weg nu!

Knuffelkonijn fijn dat jullie zo naar huis mogen, geniet maar lekker van elkaar!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb het dus gewoon terug gekregen.
    Welke maatschappij heb je?

10. ik zit bij National Academic. Dat valt geloof ik weer onder achmea.
    deden ze er moeilijk over bij jou?

11. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hihihihi, helemaal waar!

Beastie, gefeliciteerd met jullie meissie.

Silla, foto's van je kleinkind krijgen is altijd een mooi kado toch?

Esther en Athina, heel veel succes!

Lientje, vandaag weer strippen? Ben benieuwd of de 1e keer al wel wat uitgehaald heeft...

Ik heb ook nog niks gehoord van SVB. En Nièl is toch echt al 3 weken oud. Pfff, gaat dat ff snel! Ik zie ook al echt dat hij gegroeid is, wordt lekker dik ;).

Was vandaag ff met hem naar de dokter omdat hij een dik klein oogje heeft. Verder niet ontstoken ofzo. De dokter zei dat ik me daar niet druk om moet maken, maar hij heeft wel ff met de kinderarts gebeld omdat hij vond dat Nièl nog zo geel zag. Nou mag een borstvoedingbaby 4 tot 6 weken een beetje geel zien en dat wist ik ook wel, maar schrok er wel een beetje van dat de dokter ervan schrok ;). Moet wel over een week terugkomen als hij dan nog zo geel ziet.

xxx

12. heben jullie dat trouwens ook dat als je kleine in je buik beweegt, dat je het helemaal door voelt stromen tot in je 'onderkantje' (wel humor dat dit nu hier een geintegreerd woord is, vind hem nog steeds grappig)
    net als een soort electrisch stroompje...

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Er was nogal wat twijfel.
    De dame die ik aan de lijn had was er net als ik van overtuigd dat het uit de hoofdverzekering betaald moest worden en de financiële afdeling was er van overtuigd dat het uit de eigen bijdrage moest komen.
    Dat zijn ze uit gaan zoeken en ik heb daarin gelijk gekregen.
    Vond het alleen erg raar dat ze daarmee niet op 1 lijn zaten.
    Want regels zijn toch regels en zeker als iets door de overheid is bepaald.

14. kreeg trouwnes bij gym de tip als een kind een wondje, schrammetje of ontstoken oogje heeft (heeft ie gelukkig niet) er een paar druppels bv op te doen (vers uit de tap zeg maar, niet eerst op lepeltje of bakje) omdat dit nog zachter is dan water en ontstekingsremmend is...

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Meid, zoals ik je gisteren al stuurde, fjin dat je thuis bent! Ik zal proberen telefoon dichter bij me te houden voor jouw nieuws, hopelijk is het volgende nieuwtje dat je gaat bevallen en geen bloeddruk verhaal ;).

Rustig aan he!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten heeft een goede nacht gehad.
    Om gisteravond half 7 de fles gehad en vervolgens om half 12, half 4 en 7 uur. Dus best een aardig nachtje kunnen maken.
    Alleen om 9 uur had meneer weer trek en toen maar 30cc gegeten en om 11 uur weer 165cc. Snap er echt af en toe geen hout van.
    Wat ik wel ontdekt heb is dat meneer veel langer doorslaapt als hij op z'n buik ligt.
    Sven en Maarit waren ook buikslapers dus verbaasde me het aan een kant niet. Zijn nek is nu ook sterk genoeg dat hij zelf zijn hoofd kan draaien als hij op zijn buik ligt.

Niels is net naar de hh geweest voor de uitslag van het bloedonderzoek.
    Blijkt dus dat hij Pfeiffer heeft. :confused:
    Dan is het dus ook niet zo gek dat hij al maanden zo moe is.
    Arm mannetje van me. :(

Vrijdag gaan we onze poes wegbrengen naar een gezin die haar wil opvangen.
    Ben er echt helemaal kapot van. :cry:
    Maar het is beter voor de andere katten want die worden echt door haar geterroriseert.

17. Ben ik heel ff. Ik ga zo slapen. Ik zet binnenkort mijn verhaal hier wel neer, maar die laat ik nog maar ff wachten voor de vrouwen die nog moeten...

Ik wil iedereen met beebje heel veel geluk wensen! En iedereen die bezig is, heel veel succes!
    Kan iemand mij ff updaten?

Esmée is trouwens een schatje! Ben helemaal verliefd... Ze ligt prinsheerlijk te slapen nu!

Liefs Wendie

18. senn, maar even extra lief voor je mannetje doen, naar hoor, Pfeiffer (kijk uit dat ie Karsten niet aansteekt)
    Wens 'm maar welterusten! krijgt ie medicijnen?

19. he meis, leuk wat van je te horen!
    Fijn dat je kleine meid lekker slaapt!
    vergeet trouwens je banner niet ;)
    knuf rensie

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Dat leg je mooi uit Rensie. en ja, dat voel ik ook.
    Wacht maar tot het behangplaksel komt, dan ga je dat woord ook vanzelf gebruiken...Er is geen prettiger woord voor volgens mij :)

Deel Deze Pagina