Ben ook benieuwd. Ook naar Mirre, haar berichtje van da keizersnede was toch gisteren of niet? Ben natuurlijk ook benieuwd naar Esther en Athina, maar dat kan nog wel fftjes duren. Baal en ik moet dadelijk weg, kan ik het niet in de gaten houden. Hoezo nieuwsgierig....? xxx
IK BAAL OOK! Net bij de VK geweest, op zich alles goed. Bloeddruk wel weer ietsjes gestegen maar mag geen naam hebben en is voor deze zwangerschapsduur normaal. Gewicht is ook goed (zelfs 1 ons afgevallen ). Maar NIET GESTRIPT, grrrrrrrrrrrrrr. Omdat vandaag de VK van een andere praktijk dienst heeft, strippen ze vandaag niet. Morgen neemt de eigen VK (nou ja ook een invaller ivm vakantie, maar goed) telefonisch contact op om thuis te komen strippen (mits er geen bevalling aan de gang is). Afspraak voor controle bij de gyn is inmiddels ook gemaakt. Maandagmorgen mag ik me in het ziekenhuis melden voor CTG en consult bij de gyn. En daar zitten we dan weer! Ik wil mijn kleine kereltje vasthouden .
Veraatje, wat een schatje is Marin toch! Lekker toetje... Senn, pfeiffer... Wel fijn dat je nu weet waar het vandaan kwam...Sterkte voor Niels en voor jou natuurlijk! Ramoontje, kan me voorstellen dat je daar niet zo blij mee bent.. Hopelijk komen ze je dan morgen wel strippen of misschien dient de kleine zich alsnog vanzelf aan... Waar blijven de dames met babynieuws? Zit vol spanning te wachten....
Nou het schiet niet op Ramoontje! Natuurlijk fijn dat alles goed is, maar er zit dus nog niet echt schot in de zaak. Maar wie weet als ze je morgen komen strippen dat het allemaal ineens omslaat! Ik duim er in ieder geval voor.
Jeetje Sen...Pfieffer nou daar is ie wel ff zoet mee. Tygo drinkt wel beter hoef nog maar 1x pauze te houden zeg maar tijdens de fles. En hij drinkt hem ook leeg! 120 cc. Maar durf nog niet op te hogen qua voeding wat denk jij? Wat buikslapen betreft...bij ons werd het ten strengste afgeraden door het CB. Maar ja volgens mij is dat ook per kind verschillend hoor, en wat je zegt...zijn nekje is sterk genoeg. Sterkte met je poezel! Ik snap heel goed dat je 't er moeilijk mee hebt. Knuffelkonijn en Veraatje WELKOM THUIS op het forum
Da's lief van je! Mijn duimen draaien natuurlijk ook voor jou dat het voor jou nu eindelijk eens mag gaan gebeuren! Wachten duurt zóóó lang .
Je zou ook kunnen beginnen met 1 fles ophogen, de eerste of laatste. Kijken hoe het dan gaat. En dan niet gelijk 30 cc erbij hoor, gewoon 10 of zo (moet je miss wat weggooien als je tenminste per fles klaarmaakt, maar daar deed ik nooit zo moeilijk over). Hier werd 't ook afgeraden, 't buikslapen......maar Rick was zo eigenwijs, die liet zich nergens door tegenhouden en draaide dus gewoon uit zichzelf naar zijn buik om te slapen . Na 't een week aangekeken te hebben en proberen het tegen te gaan (op alle mogelijke manieren) hebben wij ons er destijds bij neergelegd. Wij zijn zelf buikslapers en vanaf dat Rick op zijn buikje mocht slapen sliep hij ook lekker de nacht door en toen was hij toch echt pas een kleine 3 weken .
Tygo moet op zijn rug slapen en dan moet ik goed op zijn hoofdje letten om voorkeurshouding te voorkomen. Echter draait hij deze zelf in een slaapje van links naar rechts hihihi. Wat de voeding betreft...ik maak altijd 120cc dus zou ik 130 moeten maken? Maar hoeveel scheppen moeten er dan in. Of gewoon 150cc maken en dan de rest weggooien? Maar idd 1 fles ophogen is wel een goed idee. Sjees ff snel naar de HEMA want de foto's zijn klaar...
Ramoontje dat is wel ff een domper. Ik had er van gister ook echt even helemaal de balen van hoor, maar bekijk he tvandaag maar weer anders. We hebben al 8 maanden moeten wachten die 3 weken kunnen er dan evt ook nog wel bij (al hoop ik dat de kleine zich zo snel mogelijk meld hoor haha). Ik ben ook echt zo'n planner en regelnicht, maar dit valt helaas niet te plannen.
Rick "moest" ook op zijn rug slapen (en deze baby waarschijnlijk ook weer).....maar zo'n eigenwijsje als Rick was ook wel heel bijzonder hoor! Hij liet zich dus gewoon niet voorschrijven hoe hij moest slapen, hihi. Wat de voeding betreft....ik maakte dan idd 150cc en gooide de rest weg. Ik heb een poosje geprobeerd de voeding voor de hele dag klaar de maken, maar dat vond ik niet zo'n succes. Maar dat is maar net waar je zelf voor kiest . Heeft Tygo 1 bepaalde fles die hij altijd opdrinkt (bijv. de ochtendfles of de laatste avondfles)? Dan zou ik met die fles beginnen. En kijk dan gewoon hoe het gaat. Zie je dat hij behoefte heeft aan meer.....probeer het uit maar gewoon in kleine stapjes. Dat is tenminste wat ik toen gedaan heb (maar ja, Rick was ook wel een grote eter hoor en nog, gelukkig , maar een lang lijf heeft ook veel energie nodig )
Dat is ook zo hoor en ik had het van te voren ingecalculeerd dat ik ook nu wel 'gewoon' 42 weken zou lopen, dus wat dat betreft zit ik nog goed! Maar de een na de ander bevalt en ik wil ook zo graag (nou ja, niet bevallen maar wel m'n kindje vasthouden )......zelfs bij de zwangerschapsgym is de een na de ander aan 't bevallen terwijl ik een van de eerste was die uitgerekend was . Ach ja, gelukkig kan ik tegen jullie zeuren......de muren zeggen nog steeds niks terug (en mijn man reageert er heel wijselijk 's avonds maar niet te veel op )
Misschien maar goed ook dat dit niet te plannen is, anders zou je (ik in elk geval) redelijk angstig naar die datum toeleven .
Bij mij is mijn bloeddruk (onderdruk) ook een tijdje 60 -65 geweest. Vk zei ook dat onderdruk max 15 mag stijgen en bij mij is dat dus 30 - 35, dus dat is wel een reden voor alarm zeg maar. Moet vrijdag terug naar ziekenhuis, dus we zullen wel horen wat ze daar te zeggen hebben. Als met de kleine maar alles goed gaat! Kan me voorstellen. Bij ons staan er ook allerlei geboortekaartjes in huis en wij lopen maar te wachten...... Is maar goed dat jullie dikke muren hebben Ik ga nu ff lekker op de bank liggen. Schoonmoeders komt zo ff koffie doen, dus kan ik nog even chillen voordat ze komt.
Oeh da's inderdaad een mega stijging zeg! Nou ja gelukkig bleek er niks aan de hand te zijn en hopelijk blijft dat zo!
***buddynieuws *** daisy is om 9.35 en 9.37 bevallen van twee meisjes alles gaat goed. ze heten fenne en linne! gr kim ***buddynieuws***