Esther en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Daisy van harte gefeliciteerd met jullie dochtertjes!!!! Mirre van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Athina het einde is in zicht! succes meid!
Al dat babynieuws. superleuk, maar zorgt stiekem ook wel ff voor wat frustratie hier. Wij willen ons ukje ook zooo graag zien. Maar goed, ben toch hartstikke blij voor jullie allemaal hoor.
Esther en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sem. Toch niet samen bevallen Esther... Hier nog alles rustig... Athina, kom op meid! Het eindelijk is in zicht voor jou...
WOW wat veel baby nieuws op een dag, wordt er bijna jaloers van Alle nieuwe mama's en papa's van harte met jullie wondertjes! geniet er van. Gaat snel zo
Knuffelkonijn wat een plaatje ! en wat een leuk wiegje , is de wieg zo groot of jullie meisje zo klein?
Miss Sil wat is dat toch een rot situatie he? Kan me voorstellen dat je die mails niet durft te lezen omdat je bang bent dat ze je op zullen fokken. Ik hoop dat er snel toch wat rust in komt tussen jullie hoor, want wat zul je je kl*te voelen als je vriend met Genaro weg is. Dikke knuf voorjou! Liefs, Lientje
knuffelkonijn, wat een plaatje zeg! Echt een schatje... Ik wil inmiddels ook wel graag gaan spammen! Wanneer mag ik?
Esther, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Athina, kom op meis, je bent er bijna! Wendie, wat een heerlijk meidje, ik word er stil van. Zoooo lief!
O Lientje, helemaal vergeten of misschien heb ik eroverheen gelezen, maar hoe was het strippen. En nog belangrijker: ben je met de eerste keer al iets opgeschoten? xxx