Nou jongens, mijn dag wordt het niet vandaag. Ben weer bij de vlos geweest en ze kon niet meer voor me doen dan afgelopen maandag. Er was niets veranderd. 1 cm aan de binnenkant en de buitenkant nog steeds heel stug. Ik heb heel de terugweg in de auto zitten huilen. Toen ik thuis kwam stonden mijn grote en kleine man me op te wachten en die hebben me heel lief getroost. Vrijdag gaan we het nog 1 keer proberen om 15.00. Maar ze maakt morgen ook een afspraak voor vrijdag in het zkh voor een CTG. Als dat alleen maar rond diezelfde tijd kan vervalt de afspraak bij de vlos. Als het dan van het weekend niet komt zal er maandag of dinsdag waarschijnlijk tot inleiden worden overgegaan. Ik weet wel dat het belangrijkste is dat het goed met het kindje is, maar ik ben zoooo teleurgesteld dat het niet vanzelf komt en dat ik dus waarschijnlijk niet thuis zal bevallen! Ik zit alweer met tranen nu. Sorry hoor, misschien wel ego maar ik moet het ff kwijt. Liefs, Lientje
Ff over die vraag met het wiegje, Esmée is zo klein.. Haha... Zo lief he? Ze ligt nu heerlijk op ons bed te slapen... Wat een tevreden meisje tot nu toe!
Hè toch Lientje. Da's inderdaad echt wel flink balen. Ik hoop heel heel hard met jou mee dat het eerder gaat gebeuren. xxx
Ik kan me de teleurstelling heel goed voorstellen! Ik hoop voor je dat het vrijdag wel lukt, maar eigenlijk hoop ik nog meer dat het voor die tijd toch nog vanzelf gaat gebeuren. Praat 't maar lekker van je af hoor, wij kunnen wel tegen een (virtueel) stootje .
inderdaad heel erg balen hoop voor je dat het snel zo op gang komt, want het kan natuurlijk wel zo veranderen. dikke knuf
Mirre gefeliciteerd met jullie zoon Dean Esther gefeliciteerd met jullie zoon Sem verder niet bijgelezen, heb een hele luie dag vandaag.....
de lijst is bijgewerkt! Sorry dat het zo lang duurde maar er waren hier in huis weer eens een complete chaos met een telefoontje van de makelaar en mijn moeder en kennis aan de schoonmaak en Roeland is thuis dus die had ineens besloten dat we gezellig bij zijn opa en oma op visite gingen. Toen ik thuis kwam eerst heeeeeeel lang bezig geweest met mijn laptop maar die gaat dus terug naar de mediamarkt want blijft uitvallen en gebeurt de laatste tijd steeds vaker. Zag dat beastie ook bevallen is maar ze stond niet op de lijst dus weet niet hoe ik haar er nu bij moet zetten want heb om eerlijk te zijn geen idee hoever ze was enzo.... toch maar gewoon zo erbij zetten met wat ik wel weet? Ook zag ik Daisy voorbij komen maar ook haar kan ik niet op de lijst vinden, iemand een idee?
*inbraak* 16/07/2008 (37w2d): Daisy 32 jaar/ 2e en 3e kindje/ Fenne en Linne (uitgerekend *04/08/2008*) dit zij de gegevens van daisy. ze was/is aug mama. maar als jullie haar op de lijst willen dan zijn dit haar gegevens. ik weet alleen niet hoe zwaar de meiden zijn en ik wil haar niet lastig vallen met de sms dus dat komt ze dan later wel zelf vertellen. gr kim *uitbraak*
Officeel is Daisy een augustus mama. Ze was eerst ook in juli uitgerekend maar dat werd helaas een mk. Van mij mag ze er op hoor weet alleen niet hoe de anderen er tegenover staan. Voor mij is ze altijd een juli mama gebleven. Beastie was 12 juli uitgerekend en is dus bevallen met 40,3 weken.
Wat mij betreft, zet Daisy er maar bij hoor. Ookal is het een beetje anders gelopen, uiteindelijk is het toch een juli mama geworden.
Dank je wel! Helaas is het grotendeels schijn. Maar probeer wel te denken: chin up het leven gaat door. Morgen komt inderdaad de WMO en nu Niels dan Pfeiffer heeft komen we misschien nog makkelijker in aanmerking voor hh hulp.
daisy was een juli mama en moest ons voortijdig verlaten. uiteindelijk is zij meteen weer zwanger geraakt geloof ik en een augustus mama geworden, alle meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd. Hier gaat alles zijn gangetje vandaag voor t eerst zonder kraamhulp maar vind dat ook weer lekker. nu kunnen we tenminste onze eigen ritme gaan zoeken. nikki huilt nu wel als ze honger heeft of een mooi kadotje voor ons heeft gemaakt in haar luier hihi. ben nog erg moe maar ik begin langzaam aan weer een beetje meer energie te krijgen, ga elke dag wel een stuk wandelen of naar de stad met jeroen en nikki om toch weer een beetje conditie op te bouwen. ik had ook nog een vraag voor de meiden die al mama zijn: nikki die krijgt de fles maar valt met speentje nummer 2 halverwege steeds in slaap en een uur later heeft ze weer behoefte aan de rest van haar flesje(ze blijft hangen op 60 cc en dan 30 cc eerst dan een uur later weer 30 cc) . nu hebben we speentje 3 geprobeerd maar dat gaat eigenlijk net iets te hard voor haar, hoe zou ik dat t beste op kunnen lossen? ? de kraam zij dat ik gewoon maar bij de 30 cc moet houden en zo naar vraag weer moet voeden maar ik zit daar in de nacht niet zo op te wachten eerlijk gezegd, dus graag wat advies voor deze onervaren moeder hihi ik ga de kleine in bad doen dus ik kom ssnel weer langs voor mijn meldplicht liefs susanne
nog even teruggelezen: rensie BV werkt voor veel dingen uitstekend. Bij verkoudheid wat in het neusje laten lopen werkt ook top! en bij ontstoken oogjes inderdaad ook prima, net als met gewone soepoogjes. BD lastig he die verhoogde bloeddruk. Jij krijgt je zwangerschap ook echt niet cadeau. Eerst die vroege weeen en nu weer de hoge bloeddruk. Hoop dat je binnenkort een heel mooi beebje in je armen hebt! en Sen: al is het schijn.....je klinkt wel zo! maar kan me voorstellen dat je er af en toe ook stevig doorheen zit. hoop dat de WMO jullie gunstig mag zijn.
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met Nikki. Heb er hier ook een die heeeeel vaak tijdens de fles in slaap valt. Ik geef hem tussendoor een schone broek en dan is hij weer wakker en kan ik het tweede deel van de fles geven.