Ik heb trouwens helemaal nog niks terug gelezen, alleen maar gekeken of er nieuwe beebs waren geboren. Zag wel voorbij komen dat Athina ook hard bezig is: Succes! Dus sorry dat ik verder nergens op reageer, moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen puf voor heb op het moment om alles terug te lezen. Neem zometeen denk ik even een koud bad en dan maar naar bed ofzo, ongewoon vroeg voor mij trouwens. Ik zal voortaan trouwens elke dag even een lijst plaatsten zodat het niet zover terug zoeken voor iedereen is!
Fijn dat je dat gedaan hebt! Veraatje zette de tweelingen altijd onder elkaar in de lijst en Beastie mag nog met een hoofdletter. (Ja ik weet het ben een mierenneuker .)
Ik ga Karsten badderen en dan ook mijn mandje in. Tot morgen allemaal en hopelijk nog meer babynieuws.
ff kort nieuwtje van hier, al weet ik nog niet goed wat het betekent. ik heb sinds een dik uur last van wat bloedverlies. Geen verbanden vol, maar wel continu wat. Voel wel wat onrust in mn buik, maar kan er nog niet echt iets serieus van maken. Weet niet echt of dit bloed nou inhoudt dat het begonnen is ja of nee. vind het megaspannend.
Lientje, meid wat een ontzettende pech heb jij... Kan me voorstellen dat je het op het moment helemaal niet meer ziet zitten.. Gooi het maar even lekker van je af... En ik kan me heel goed voorstellen dat je hier toch echt heel erg verdrietig over bent.. Heel veel sterkte meis...
Er staat in mn beladvies dat pas als het binnen een kwartier een kraamverband vol is ik direct moet bellen. Ik begrijp er niet uit dat ik sowieso moet bellen.
Sann, ik hoop voor jou dat dit toch het begin mag zijn en dat de kleine snel mag komen nu voor jou... Jou geduld wordt ook al aardig op de proef gesteld...
Lientje logisch dat je er nu even helemaal doorheen zit! nog eventjes volhouden meid dikke knuf! Sann het kan best zijn dat het binnen een paar daag (1 of 2) gaat beginne. Ik had de ochtend voordat mijn weeen begonnen ook bloedverlies. 's avonds begonnen de weeen.
Esther gefeliciteerd met Sem. Athina: spannend! Nog even meid! Sann: voor jou wordt het ook spannend Lientje: hier kan je je ei wel kwijt hoor. Er zijn nog een aantal meiden die precies weten hoe jij je voelt...... Ga lekker even een film kijken. Bye
Sann, spannend hoor. Houd het maar even goed in de gaten en je weet he? Bij twijfel gewoon bellen! Dank jullie wel voor het begrip! Wat is het toch fijn dat we alles hier kunnen delen. Ook de minder leuke dingen! Liefs, Lientje
*********BUDDYNIEUWS*********** kreeg net om 21:11 dit smsje van Athina Fae Leonora 7,5 pond 20:45 geboren *********BUDDYNIEUWS***********
Athina en man van harte gefeliciteerd met jullie meisje FAE!! Eshter gefeliciteerd met jullie mannetje SEM!!