Athina, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie FAE! Lee, wat heerlijk dat jullie lekker de stad in zijn geweest zeg en wat toevallig dat ML jullie daar zag Nogmaals iedereen bedankt voor alle knuffels enzo! Doet me echt goed. Ik heb nog een paar dagen, dus we gaan ervoor. En zo niet, dan niet. Lang kan het sowieso niet meer duren nu zullen we maar denken.
Hi Chica's! Veel babynieuws hihihi 16 juli Sem - 39,4 weken - 3440 gram - zoon van Esther1986 16 juli Fenne - 37,2 weken - ? gram - dochter van Daisy 16 juli Linne - 37,2 weken - ? gram - dochter van Daisy 16 juli Fae - 41,3 weken - 3750 gram - dochter van Athina LADIES GEFELICITEERD! Sann, ik snap dat je nu ook wel je kleintje wil zien...maarre dat bloedverlies lijkt me niet oke hoor. Zou toch maar ff overleggen met de VK. Lientje...dikke digiknuf wat een pech maar ik hoop dat je snel je kleintje in je armen mag houden...
oh nee dat bedoel ik niet hoor. ik denk dat 90 ook genoeg is, het verschilt gewoon ook veel per baby, gewicht,honger enzo. als ze maar groeien en genoeg volle luiers hebben toch? en er tevreden uitzien!
dat is ze zeker! komt netjes om de 4 uur en in de middag vergeet ze het nog wel eens en moet ik ze wekken. Maar ja t slaapt ook zo lekker buiten! Ze staat hier de hele dag vitamientjes op te doen in een ouderwetse wandelwagen Ze staat af en toe om 8.30 al onder de wilg.
Jammer dadelijk als iedereen bevallen is. Nu blijft het allemaal nog een beetje spannend! Straks wordt het allemaal minder en gaat alles en iedereen weer zun eigen gangetje. Denk dat ik het forum dan best een beetje ga missen . Blijft leuk om bij te lezen, zeker nu met al die bevallingen... xxx
Hihihi, straks was ik Nièl borstvoeding aan het geven en toen liet hij los, spoot de melk helemaal in zijn gezichtje...En nu ga ik lekker op bed tv kijken en w88 tot mijn ventje wakker wordt. xxx
Dank je wel Veraatje! Ben blij dat iemand iets zegt als het niet goed is hoor, best veel waar je zo op moet letten. Lette eigenlijk altijd vooral op de onderkant van de lijst waar de geboortes en afspraken staan verder eigenlijk niet Maar als je er straks weer aan toe bent om het weer te doen dan hoor ik het wel, maar doe rustig aan hoor!
pff weer last van maagzuur hier, echt verschrikkelijk. iedereen die bevallen is VAN HARTE GEFELICITEERD! mijn geheugen is echt slecht geworden vandaar dat ik het zo doe. vandaag geen diaree meer gehad wel er beroerd aan geweest. nog veel harde buiken en voor weeen. heb jij daar ook last van lientje? en vsn de bevallen dames, wat waren bij jullie de voor tekenen dat het ging beginnen
dat is lkkr mvp om de 4 uur en lkkr buiten! kwou dat t hier ook wat beter weer werd! Duikster hihihi arme Nièl! Melk in overvloed gelukkig!
he miss sil, kan me goed voorstellen dat je er mee zit. waar haalt ze het recht vandaan om dat allemaal te schrijven, ik vind het niet normaal. en waar baseert ze dat op, alleen maar om die afspraak? vind je kindje toch net iets belangrijker dan haar nagels. wat zegt des ervan
ja die zit er midden in, die is wel wat gewend van haar, kijkt er niet meer vanop. het grappige is dat ze sommige dingen zo draait dat ze ook gelijk heeft, sommige dingen hebben een kern van waarheid, maar ze kloppen niet. dus ik moet me contant verdedigen en uitleggen goe t wel is gegaan. ze manilpuleert en beinvloed iedereen. echt heel moeilijk allemaal. het is nu zo geescaleerd, weet niet meer wat ik ermee moet.
ik zou er denk ik niets meer van zeggen, laat haar maar tieren en doen, verder geen aandacht aan schenken. als ze denkt zo te moeten doen prima het is haar keus, uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf ermee. weet dat het moeilijk is om er niks van te zeggen, maar zolang ze geen tegen reactie krijgt is het voor haar ook minder leuk om zo te tieren.
ik heb haar wel terug gemaild, lees mijn eerste bericht. maar niet terug tierend, ik d8 ga me zelf niet zo laten gaan en verlagen als haar. ze is ben ik bang zelfs in staat als t zou kunnen dingen zo te draaien dat ze mijn kind afpakt. ze werk namelijk bij jeugdzorg. niet dat ik iets ergs doe, maar ze kennen haar daar en ze kan gewoon beschuldigingen maken en natuurlijk geloven ze haar. ik heb mijn broer de mail laten lezen en die vind dat ik t aan me vader moet laten lezen. want hij vind dat genaro niet eens bij haar in de buurt moet komen, mijn vader is is psycholoog en ze praat ook over hem in die mail. ik twijfel nog sterk, aan de ene kant hij moet dit weten aande andere kant ik trek de beerput nog verder open daarmee. kijk ik schrijf hier een paar dingen die ze zegt, maar tis een lang mail en er staan alleen maar dit soort dingen in.
Jeetje miss sil, wat een schoonmoeder heb jij zeg! En dat alleen maar omdat je even geen tijd hebt gehad om haar nagels te doen. Zij zou als geen ander moeten weten dat je eerste zorg en prioriteit nu naar je zoon uitgaat en zou daar blij en trots op moeten zijn. Zou haar lekker laten wezen maar de mail niet weggooien maar gewoon bewaren, mocht het ooit nodig zijn heb je 'bewijs' van haar gedrag. Dikke knuf voor jou! Silla, lekker hoor zo'n schenking! Grappig ook dat je schoonmoeder zo reageert op tygo zijn schijnbewegingen, hij houd haar nu al voor de gek Daantje, hoop voor je dat het allemaal gaat doorzetten! Hier heb ik maar een film op de laptop van mijn vriend gekeken, step up 2. Kon echt niet in slaap komen terwijl ik wel moe was/ben. Heb ook de hele tijd zo'n onbestemd gevoel, kan niet goed uitleggen wat het is. Heb ook het idee dat ik ziek aan het worden ben dus zal daar wel mee te maken hebben denk ik. Verder zijn vanmiddag de mensen die hier 2 weken geleden zijn wezen kijken en vorige week weer met een aannemer langsgeweest met een aankoopmakelaar dus die zijn nog steeds echt geinteresseerd. Nu is het dus wachten tot we daar iets van horen. Hoop zo dat we deze week of volgende week goed nieuws krijgen. De makelaar weet wat we in ieder geval voor het huis willen hebben dus die doet de onderhandelingen voor ons, heb zo'n hekel aan dat heen en weer gedoe over de prijs dus heb gezegd bel maar als het zover is dat er een goed bod is die minstens dat en dat bedrag is.
he ingrid, dat gevoel van ziek worden dat heb ik ook. kon wel een griepje onder de leden hebben. miss sil nog een beetje kunnen slapen vannacht? silla, dat is nog een lekkere meevaller zeg! wou dat ,ijn schoonouders dat eens deden bijv als kraam kado . wij krijgen nu een tractor als het een jongetje word, of iets van een schommelpaard als het een meisje word. en we hadden een campingbedje gevraagd aan hun maar dat wilden ze niet geven want daar voelden ze zichniet goed bij, moest perse iets van speelgoed zijn. och ja kan dat ook weer voor 3 jaar de zolder op.